Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 6141516
Weergegeven resultaten: 151 t/m 155 van 155
  1. #151

    Standaard Tijd om het breinstormen maar af te ronden?

    Hi
    Dank voor al jullie reacties. Ik hoop dat jullie alles met net zoveel interesse hebben gelezen als ik.

    De examens van een aantal van ons zijn voorbij en voor die gasten: Tijd om opgelucht adem te halen dat je het hebt volbracht en tijd voor duimen. Met dat laatste kan ik helpen.

    Al eerder heb ik gemeld dat DE antwoorden niet bestaan. Dat geldt wel voor meer dingen binnen en buiten de gitaar/snaar wereld.

    Ondanks dat de discussie hier en daar behoorlijk uitwaaierde, hebben we ongemerkt toch nagedacht over de vraag of dat persoonlijke geluid ook op onszelf van toepassing zou kunnen zijn. Dat vind ik erg leuk. En weer eens een andere invalshoek.

    De YouTube clip van Sjoerd aan het begin is met kritische punten en complimenten ontvangen. Logisch als je 17 bent. Maar juist daarom vind ik dat hij grote stappen heeft gemaakt en aardig op weg is. Er moet nog werk worden verricht en dat is maar goed ook. Perfectie is dodelijk vervelend. En killing als je 17 bent. Goed op weg naar een uniek geluid.

    Voor wat het centrale thema betreft. We zullen onze relatieve nederlaag moeten erkennen: Dichter bij de waarheid zullen we niet komen, maar we hebben waardig ons best gedaan.

    Dank! Ik vond al die verschillende opvattingen vreselijk leuk!!!
    Vriendelijke groet, Gus

  2. #152
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.706

    Standaard

    Gus, jij ook bedankt want jouw insteek is in mijn beleving ook zeer waardevol en uiteindelijk ben jij er mee begonnen.

    Prachtig draadje waar we trots op mogen zijn.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  3. #153

    Standaard

    yup mooie draad
    en han bedankt, want door jouw bijdrage het ik NIN "herontdekt"

  4. #154
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Ik heb eigenlijk nu pas naar het fragment van de openingspost geluisterd, die jongen heeft een mooie stem vind ik, ik hoor er ook weinig vals aan eerlijk gezegd.
    Dat gezegd hebbende, de backing vocal klopt volgens mij van geen kant, niet goed getimed, rare sound, staat te hard, en wat je er al niet meer van kan zeggen.
    Het gitaarspel is voor mij onder de maat, vreselijke sound, en ritmisch slaat het behoorlijk de plank mis, met name in de tweede gitaar overdub.
    Ik zou zeggen werken aan die sound, backing vocals wat minder dik erop, en een goede gitarist/band zoeken en/of veel spelen en zingen.
    Gave stem in ieder geval, heeft zeker iets.

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Voor wat het centrale thema betreft. We zullen onze relatieve nederlaag moeten erkennen: Dichter bij de waarheid zullen we niet komen, maar we hebben waardig ons best gedaan.

    Dank! Ik vond al die verschillende opvattingen vreselijk leuk!!!
    Vriendelijke groet, Gus
    Je hebt een bijzondere kijk op de zaken en op je optimistische insteek kan ik zelfs jaloers zijn. Mooi hoor!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top