Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 37

Discussie: Hngd prs cu24

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard Hngd prs cu24

    Gewoon een bijna nieuwe, omdat hij er zo smakelijk er uit ziet! Black Cherry uit 2008 maar amper bespeeld. Hij heeft 24 fretjes niet dat ik ze allemaal gebruik, perfekte tremolo ontstemt helemaal niet, locking tuners, 5 way rotary switch (even wennen) en een zeer breed inzetbaar geluid. De tussenstandjes zijn à la Fender maar heeft een eigen karakter. Humbuckers klinken vet maar is anders dan een LP, wat moderner. Helaas geen birdinlays maar mooninlays wat ik op zich ook erg mooi vind.

    Voilà:


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juni 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    271

    Standaard

    wauw

    mooie kleur ook
    Te Koop: - Boss DS-2 Turbo Distortion (ruilen kan ook)


  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    bedriegt het oog mij? zie ik singlepiece quilt top?!


    sweet!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Thumbs up

    Mooi ding, mooie kleur ook.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    462

    Standaard

    Gefeliciteerd! Waanzinnige machine.
    Ik heb zelf een cu-22 uit 2005. Destijds nieuw gekocht, nooit spijt van gehad. Ik kan me niet voorstellen dat ik die ooit wegdoe. Heeft echt een eigen sound, als je er van houd kan je er veel plezier op beleven. Ik heb een aantal goede gitaren maar de prs is echt een eigen klasse. Heb je een wide fat of een wide thin neck?

    Ik speel hem zelf icm een koch twintone, ben daar erg tevreden over. Heb je die van jou nog of is deze inmiddels al te koop gezet? Ik vind dat ze elkaar erg mooi aanvullen. Ik gebruik standje '4' voor rythm en dan naar standje '5' (brug) voor lead, krijgt je amp meteen een schop onder zijn kont. Met een beetje handigheid krijg je met deze gitaar echt bijna elke amp zonder aan de amp te zitten van 'clean' naar zwaar overstuurd, op de een of andere manier beter dan mijn andere gitaren. Meest veelzijdige gitaar die ik ken, als je maar één gitaar mee wilt nemen naar een optreden, is hij dan ook ideaal.

    Ik vind zelf dat hij erg prettig is in een bandmix. Hij is goed hoorbaar maar nooit overdreven 'prominent', zoals een les paul dat soms wel is.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    bedriegt het oog mij? zie ik singlepiece quilt top?!


    sweet!
    Het oog bedriegt je niet!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 januari 2009
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    566

    Standaard

    Het zijn toch bloedmooie dingen, die PRS'en
    It sounds good but it's about as loud as an annoying child.
    I want "pissed off Grizzly bear"

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dealer Bekijk bericht
    wauw

    mooie kleur ook
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    Mooi ding, mooie kleur ook.
    Dank je! Kleur moest ik even aan wennen maar ik vind hem nu ook mooi!

  9. #9

    Standaard

    Nice! Dacht even dat de kleur Scarlet Red was, maar dus blijkbaar toch niet. Gefeliciteerd!
    EBMM Luke - Luke Blue
    EBMM Luke LE - Blue Dawn

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wytz Bekijk bericht
    Gefeliciteerd! Waanzinnige machine.
    Ik heb zelf een cu-22 uit 2005. Destijds nieuw gekocht, nooit spijt van gehad. Ik kan me niet voorstellen dat ik die ooit wegdoe. Heeft echt een eigen sound, als je er van houd kan je er veel plezier op beleven. Ik heb een aantal goede gitaren maar de prs is echt een eigen klasse. Heb je een wide fat of een wide thin neck?

    Ik speel hem zelf icm een koch twintone, ben daar erg tevreden over. Heb je die van jou nog of is deze inmiddels al te koop gezet? Ik vind dat ze elkaar erg mooi aanvullen. Ik gebruik standje '4' voor rythm en dan naar standje '5' (brug) voor lead, krijgt je amp meteen een schop onder zijn kont. Met een beetje handigheid krijg je met deze gitaar echt bijna elke amp zonder aan de amp te zitten van 'clean' naar zwaar overstuurd, op de een of andere manier beter dan mijn andere gitaren. Meest veelzijdige gitaar die ik ken, als je maar één gitaar mee wilt nemen naar een optreden, is hij dan ook ideaal.

    Ik vind zelf dat hij erg prettig is in een bandmix. Hij is goed hoorbaar maar nooit overdreven 'prominent', zoals een les paul dat soms wel is.
    Ik heb de wide thin en voldoet mij erg goed. De TT heb ik ook nog. In het verleden heb ik getwijfeld om hem weg te doen maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb! De combinatie PRS en Koch is super! Lange tijd geleden dat een gitaar zo goed matchte met de Koch. Als ik de gain op 5 zet en dan de volume op de prs terugdraai krijg ik een bijna clean geluid; erg mooi en live erg bruikbaar!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top