Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 3 van 27 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 270
  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimS Bekijk bericht
    Ik dacht trouwens dat de Axe-Fx nog niet aan z'n limiet zat van wat hij kon, klopt dat? Ik zit een beetje te twijfelen om mijn Eleven Rack in te ruilen voor een Axe-Fx, maar nu weet ik het helemaal niet meer.

    Ik zou richting de zomervakantie wel een 2 bij elkaar gespaard kunnen hebben, maar ik denk dat ik niet zo ontspannen rondloop met een apparaat van 2500 euro. Hangt er ook een beetje vanaf hoe groot het verschil in prijs wordt. Als de Standard ineens te krijgen is voor 1200 euro dan weet ik het wel.
    Waarschijnlijk zit die nog steeds niet echt aan een limit (tenzij je hem helemaal volpropt natuurlijk), maar ik zou me kunnen voorstellen dat ze met de extra kracht misschien echt toffe dingen kunnen gaan doen.

    De vorige Axe ging 6 jaar mee? Als je dus nu een axe 2 koopt kan je waarschijnlijk wel weer 5 jaar mee

    Ik heb nu een Eleven Rack, maar ik denk dat ik aan het sparen ga :P

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 februari 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    1.124

    Standaard

    Geen zorgen om de huidige St. en Ultra. Firmware 11 maakt ze allemaal weer weer beter en strakker. Als de Axe-2 niet zou zijn aangekondigd, was iedereen alleen maar lovend over de huidige apparaten.
    Alexander van Engelen

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juli 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CoiLive Bekijk bericht
    Ik heb nu een Eleven Rack, maar ik denk dat ik aan het sparen ga :P
    Inderdaad, zelfde hier
    Dat die Standards maar snel op de tweedehands markt komen

  4. #24

    Standaard

    Heeft iemand de AXE-FX 2 al besteld? Op de site van g66 kun je je al inschrijven. Ik heb mijn ULTRA inmiddels een half jaar, wat zal ik doen....voor de 2 gaan.....

  5. #25

    Standaard

    Ik ben wel heel blij dat er een nieuwe Axe-Fx II versie uit is en ik heb er ook wel hoge verwachtingen van.

    Heb de Axe-Fx een jaartje gehad. Imo zou met name de feel & dynamiek nog wel een stukje verbeterd kunnen worden t.o.v. de huidige Axe-Fx. Het was voor mij wel een reden om gewoon bij mijn buizen amps te blijven. De klank was er dus wel maar het gevoel nog niet helemaal. Ik denk dat ze dit bij Fractal Audio goed hebben ingeschat en er ook goed aan hebben gedaan om de eindtrap modeling, de resolutie van de filters te verbeteren etc. en dat vereist nou eenmaal veel processing power (je ziet dat bij Line6 gekozen is om de eindtrap sound juist m.b.v. een DT-serie buizenversterker te realiseren).

    Ik ga er dus gewoon eentje bestellen wanneer ze leverbaar worden ;-)
    Laatst gewijzigd door tnijland; 9 mei 2011 om 20:00

  6. #26

    Standaard

    Ja. da's lekker...Na lang dubben in januari de Axe std gekocht. Ben nog steeds in de inleerfase, want wat een mogelijkheden.
    Het is hoe dan ook een te gek ding. De komst van een nieuwe doet daar niets aan af, maar de specs zien er niet verkeerd uit, dus ben er dan wel weer erg benieuwd naar.....

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juli 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    798

    Standaard

    Blijkbaar worden de Standard en Ultra niet meer verkocht door G66.
    Alleen nog de Axe-FX II en voor €2300 ...

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2003
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door romelow Bekijk bericht
    Heeft iemand de AXE-FX 2 al besteld? Op de site van g66 kun je je al inschrijven. Ik heb mijn ULTRA inmiddels een half jaar, wat zal ik doen....voor de 2 gaan.....
    Ben je tevreden met de ultra?

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 februari 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    1.124

    Standaard

    Ik zal 't eerlijk zeggen, ik ben een idioot die (van de dingen die ik leuk vind) vaak het "laatste/beste" wll hebben.

    Ik ben helemaal weg v/d features van de Axe-Fx II. Alle wensen lijken te zijn ingevuld. Dat zit mn in de user interface en gebruksvriendelijkheid. Tegelijkertijd geniet ik enorm van mijn Ultra, ook vandaag weer, en zou ik zonder enige aandrang nog jaren daarvan blijven genieten als er geen product II anouncement zou zijn geweest. De al uitstekende amp-geluiden zijn ook vandaag wéér verbeterd.

    Tegen iedereen die twijfelt zeg ik: hou lekker vast aan die Standard of Ultra. Zeker als je het fin. minder makkelijk kan opbrengen. Tenzij de II een must-have heeft voor je, zoals reamping. Zit de rit uit en opwaardeer tzt. naar de II (of misschien wel de II Ultra). De II zal zeker weer wat beter zijn, maar is dat je het verschil waard?
    Alexander van Engelen

  10. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johannes Bekijk bericht
    Ben je tevreden met de ultra?
    Ik ben erg tevreden met mijn ULTRA echter heb ik mijn andere versterkers (bogner ecstasy, mesa boogie mark IV en mark IIB) niet verkocht. Ik zit alleen nog te dubben of de AXE-FX zal houden als back-up, maar goed eerst op vakantie dan zie we wel verder.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top