Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 2 van 27 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 270
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 februari 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    1.124

    Standaard

    Helaas niet, Mark.

    Ergens snap ik de huilers wel, in die zin dat het beter was geweest als Fractal een wat langere termijn had genhanteerd voor de aankondiging. Ik begrijp nl. dat de apparaten binnenkort al leverbaar zijn.
    Maar aan de andere kant: that's the way it goes met (vooral) digitale techniek.

    Ik ben van plan m'n Ultra te houden maar ga de nieuwe wel bestellen. Early adopter ... :-)


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    Heb jij ook een beta exemplaar gehad Yek ?

    Anyway..mooi ding lijkt me. Ultra en Standard nu volledig uitgeëvolueerd staat in de "brief".

    ..en dus veel huilerts die denken dat hun AxeFx nu ineens geen drol meer kan, en erger nog, geen drol meer waard is. Bah, bah

    Ik heb het net nog even gechecked, en mijn Ultra klinkt nog steeds Prima. :d. Straks even de nieuwe firmware uploaden..nieuwe poweramp emulatie!

    Voorspelling voor de tweedehands markt: eerste paar maanden Ultra's voor spotprijzen... € 1.500,00 daarna stabilisatie naar hogere prijzen, € 1.700. Deze gestabiliseerde prijs zal dan nog zeer lang aanhouden, tot de AxeIII er is.

    Zo, en nu weer verder sparen voor mijn Engl Morse .
    Alexander van Engelen

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yek1 Bekijk bericht

    Ik ben van plan m'n Ultra te houden maar ga de nieuwe wel bestellen. Early adopter ... :-)
    Hier in Brabant zeggen we dan:

    "Agget breed hèt, moet'ut breed laote hange"

    Lijkt me echt mooi apparaat, maar ik begin net mijn Ultra goed te kennen...Misschien dat ik bij de AxeIII weer instap

    Trouwens, de axe is er sinds 2006, en er is sinds die tijd niets geweest wat er aan kon tippen. Dat is een ENORME prestatie, in een tijdperk waar je digitale snufje al verouderd is op met moment dat je de Dixon ermee uit loopt. De huilers hebben daarom, naar mij mening, helemaal niets om over te klagen.

    ..edit: hehe g66 ligt eruit...veel interesse...
    Laatst gewijzigd door hole; 9 mei 2011 om 11:11

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    Zou mooi zijn als er nu eerste generatie Axes voor een leuke prijs op de tweedehands markt komen. Maar daar zitten natuurlijk alle andere sloebers ook op te wachten
    Exactly my thought. Leuk om een Axe Standard te kopen voor repetities, want Guitar Rig is ontzettend waardeloos.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Hehe, met zoveel mensen die een tweedehands Axe-Fx willen gaan de prijzen misschien helemaal niet zoveel omlaag..

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 februari 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    1.124

    Standaard

    Nog niets op Marktplaats.
    Alexander van Engelen

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 februari 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    1.124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    Hier in Brabant zeggen we dan:

    "Agget breed hèt, moet'ut breed laote hange"

    Lijkt me echt mooi apparaat, maar ik begin net mijn Ultra goed te kennen...Misschien dat ik bij de AxeIII weer instap

    Trouwens, de axe is er sinds 2006, en er is sinds die tijd niets geweest wat er aan kon tippen. Dat is een ENORME prestatie, in een tijdperk waar je digitale snufje al verouderd is op met moment dat je de Dixon ermee uit loopt. De huilers hebben daarom, naar mij mening, helemaal niets om over te klagen.

    ..edit: hehe g66 ligt eruit...veel interesse...
    Ben een Brabander.
    Alexander van Engelen

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Ik dacht trouwens dat de Axe-Fx nog niet aan z'n limiet zat van wat hij kon, klopt dat? Ik zit een beetje te twijfelen om mijn Eleven Rack in te ruilen voor een Axe-Fx, maar nu weet ik het helemaal niet meer.

    Ik zou richting de zomervakantie wel een 2 bij elkaar gespaard kunnen hebben, maar ik denk dat ik niet zo ontspannen rondloop met een apparaat van 2500 euro. Hangt er ook een beetje vanaf hoe groot het verschil in prijs wordt. Als de Standard ineens te krijgen is voor 1200 euro dan weet ik het wel.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Als je je grid maar volstopt met genoeg effect en amps krijg je de Axe wel aan zijn maximum hoor.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 maart 2004
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    430

    Standaard

    Nou, helemaal top zeg , ben heel benieuwd !

    Wie wil mijn Ultra voor een mooie prijs kopen incl heel veel Cab IR`s (oa redwirez / ownhammer etc....) ????

    Grtz,
    Anand

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimS Bekijk bericht
    Als de Standard ineens te krijgen is voor 1200 euro dan weet ik het wel.
    Ik denk dat je dat wel gaat lukken , tweedehands.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top