Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 5131415
Weergegeven resultaten: 141 t/m 145 van 145
  1. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Ik hoop dat niemand hier m kocht voor 150, http://www.dirkwitte.nl/nl/stemappar...FQPKtAodwGwAeA

  2. #142

    Standaard

    Ik vind het eigenlijk een hoop gezeur om het uiterlijk van de tu1000. Er staat toch duidelijk in de dirk witte ad dat het een tuner voor profs is? Nou dan!!

    Als ik mijn turbo tuner verkoop kan ik daarvan de tu1000 betalen, hmmm....
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  3. #143

    Standaard

    en profs gebruiken natuurlijk wel de volledig trucksize geflightcasede versie.
    die door de roadies strak achterin ook als drumpodium gebruikt is.
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  4. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door showband Bekijk bericht
    en profs gebruiken natuurlijk wel de volledig trucksize geflightcasede versie.
    die door de roadies strak achterin ook als drumpodium gebruikt is.
    Eigenlijk best raar dat skb niet al in dat marktgat is gedoken. Maar mss is een skb drumpodium ook niet helemaal je van het.

    Als ik nou 2 tu1000's koop en die op een statiefje achterop het podium zet, heb ik eigenlijk best al een indrukwekkend muziekgestuurd lichtorgel voor weinig. Dat is ook transparant naar het publiek toe als ik dan tussendoor stem.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  5. #145
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buk Bekijk bericht
    Ik hoop dat niemand hier m kocht voor 150, http://www.dirkwitte.nl/nl/stemappar...FQPKtAodwGwAeA
    Sjesus! Is Dirk Witte nou nòg niet door die stapel heen?!?!?
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top