Ik ben na vier maanden weer (tijdelijk) thuis en wil al meteen weer sleutelen aan mijn rack . Ik zat te denken of het ooit af kan zijn en dit zou toch wel heel relaxed zijn. Dus maak ik dit thread om voor mezelf na te denken en advies/kritiek te ontvangen. Ik zal beginnen met de huidige layout (van boven naar onder)

Rack1
2 HE Tray met EHX Small Stone, Memory Toy en POG en MXR Super Comp
2 HE ENGL E570 SE preamp
- blank
1 HE GCX

Rack2
1 HE Power conditioner
- blank
- blank
1 HE G-Major2

Rack3
- blank
3 HE ENGL 930/60 poweramp

Mijn keten is als volgt:
Dunlop JH1 wah (pedalboard)->phaser->compressor->PREAMP->(POG en Memory Toy in parallelle loop)->G-Major2->POWERAMP

Het idee is als volgt:
- extra rack aanschaffen met wireless (Line 6 G-90), racktuner en 2 HE racktray (we noemen dit rackx)
- Prostage Remote Wah Wah in rack1, zodat er geen audiokabels meer over de grond gaan. Live gaat het signaal van bovenstaande rack hier naartoe, thuis kan rackx overgeslagen worden)
- Memory Toy eruit, POG serieel, Behringer RV600 in parallelle loop voor een 'mooie' shimmer-sound
- Roland SDX 330 (modulatie) in rack2 voor chorus, flanger en rotary. Serieel en vóór de G-Major2
- TC Electronic M2000/3000 in rack2 vanuit de Digital Out van de G-Major2 (geen AD/DA) en samen met Analog Out naar een mixer (dus parallel).

Op DIT moment lijkt dit perfect, maar ik weet niet wat voor gekke ideeën ik dan weer ga krijgen. 'Af' betekent minstens een jaar geen gesleutel.
Door de huidige setup werkt m'n compressor niet helemaal naar behoren (geen buffer).