Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 22 van 24 EersteEerste ... 122021222324 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 211 t/m 220 van 234

Discussie: warmoth #15 en #16

  1. #211
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 augustus 2006
    Locatie
    Hong Kong
    Berichten
    2.971

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    nee, ik krijg dat er niet doorheen bij het thuisfront. op de hals die op de quilt-top gaat (met quilt headstock fineer) komen de starships, en op de andere komen logo's; klingon, starfleet, ferengi, vulcan, cardassian, borg, romulan, dominion, bajoran en federation.

    nerdy? yes! maar wel hoe ik 't wil de logo's zijn ook wat minder 'spacy' dan de starships, dus dat past wat beter bij de koa-top.
    Geniaal idee man...enne nerdy is helemaal 'hot' nu dus lekker belangrijk.

    Het leukste vind ik dat het 'jouw' ding is wat je in de gitaar integreert; cool

  2. #212
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    ex astris scientia: kennis/wetenschap uit de sterren. het motto van trekkies en star trek in het algemeen

    @sinner: nee, die plek is echt het hout. ik dacht eerst dat je bedoelde in de neckpocket (kijk maar naar de frontale shot van de quilttop LP, dan zie je ook iets lichtgeels IN de neckpocket). die plek zit echt in het hout, je ziet 't ook in de shots van de zijkant

    @tunes: banken worden rijk van (mijn, neen ONS!) geld op de bank. ik gun iedereen z'n brood, behalve banken, verzekeraars en regeringen

    ik ga de tops nog wel verder uitdiepen, zodat ie nog eens 100 gram lichter word, en de dish nog wat 'dieper' is, EN de heel nog wat smoother is.

    het lastigste werkje gaat niet eens de inleg worden, maar de clearcoat binding op de top en back van beide gitaren. de stain moet precies tussen de maple strips zitten.

    en m';n verjaardag, dat gaat wel goed komen. m'n ma is net terug uit New York met een vrachtlading te gekke shit, en morgen komt m'n nieuwe kat!

  3. #213
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 februari 2004
    Locatie
    Braboland
    Berichten
    4.011

    Standaard

    Heeft je kat ook een quilt top?



    Tering de bering, vooral die spalted-achtige body vind ik erg mooi.
    Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
    Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome

  4. #214
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS-Rik Bekijk bericht
    Heeft je kat ook een quilt top?



    Tering de bering, vooral die spalted-achtige body vind ik erg mooi.
    Haha nee, maar hij komt wel uit n nest waarbij iedereen vernoemd is naar n star trek personage.no kiddin!
    Dat spalty hout is korina

  5. #215
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 december 2010
    Locatie
    Oost-Vlaanderen, België
    Berichten
    269

    Standaard

    Die eerste vind ik zeer mooi, de tweede is minder mijn smaak, maar dat is waarschijnlijk omdat de top nu nog te overheersend is. Met alle hardware erop zal het ook al een totaal ander zicht zijn

    Proficiat alleszins!

  6. #216
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    ik heb ook maar gelijk nu hardware gekocht om 2 andere projecten af te maken. een strat en les paul, beiden met floyd.

    ik ga ze dimarzio, duncan en kent armstrong pickups geven, cts potjes (voor cheap gekocht), grover tuners (voor 20E per setje), en gotoh floyds (helaas met zink blok, ooit upgrade ik nog wel voor brass, maar ik heb liever een keihard blad en een minder goed block dan andersom, het blad is de directe coupling met de body, en levert de stemstabiliteit op.

    het spijtigste is dat het zwarte bruggen zijn, en de strat krijgt zwarte tuners en de LP krijgt chromen tuners, en ze krijgen mix-match zebra en zwart/zwart humbuckers, en van alles en nogwat andere kleurtjes, zoals chroom jackplate. maar ach, alles is cheap en ik zit nu onder de 150E aan hardware, en onder de 200e aan hardware+pickups, ghehe. heb 65 euro betaald voor een vintage superdistortion en 32 euro voor een x2n.

    kortom, dit is knutselvoer voor de tijd dat ik moet wachten op dit nieuwe warmoth-avontuur (en het werd eens tijd, die strat ligt al VIER JAAR te verstoffen!)

  7. #217
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 augustus 2006
    Locatie
    Hong Kong
    Berichten
    2.971

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    ik heb ook maar gelijk nu hardware gekocht om 2 andere projecten af te maken. een strat en les paul, beiden met floyd.

    ik ga ze dimarzio, duncan en kent armstrong pickups geven, cts potjes (voor cheap gekocht), grover tuners (voor 20E per setje), en gotoh floyds (helaas met zink blok, ooit upgrade ik nog wel voor brass, maar ik heb liever een keihard blad en een minder goed block dan andersom, het blad is de directe coupling met de body, en levert de stemstabiliteit op.

    het spijtigste is dat het zwarte bruggen zijn, en de strat krijgt zwarte tuners en de LP krijgt chromen tuners, en ze krijgen mix-match zebra en zwart/zwart humbuckers, en van alles en nogwat andere kleurtjes, zoals chroom jackplate. maar ach, alles is cheap en ik zit nu onder de 150E aan hardware, en onder de 200e aan hardware+pickups, ghehe. heb 65 euro betaald voor een vintage superdistortion en 32 euro voor een x2n.

    kortom, dit is knutselvoer voor de tijd dat ik moet wachten op dit nieuwe warmoth-avontuur (en het werd eens tijd, die strat ligt al VIER JAAR te verstoffen!)
    Benieuwd naar die strat!

  8. #218
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    Het kopen houdt echt nooit op he?
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

  9. #219
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 februari 2011
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Volgens Nietzsche zijn onze opvattingen over de waarheid gebaseerd op wat we zelf het liefst zien.
    Wat we graag willen maar niet kunnen bereiken halen we omlaag, terwijl we wat we hebben omhoog prijzen. Zo maken we onze eigen waarheid:
    Als je denkt dat Orpheo een goede gitarist moet zijn om te rechtvaardigen dat hij zoveel gitaren heeft, betekend eigenlijk gewoon dat je jaloers bent. Niet op zijn gitaren, maar op het feit dat hij ze heeft.

    On topic: Bizarre collectie Orpheo. Ik vind er schitterende, en walgelijke gitaren bij zitten. Ik heb niet alle pagina's gelezen, maar hoeveel gitaren heb jij eigenlijk?
    En wat ik me altijd afvraag, stel dat je plotseling geld nodig hebt en je gitaren moet verkopen? Hoeveel krijg je er dan voor terug?

  10. #220
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    Het kopen houdt echt nooit op he?
    Lex, je vriendin zit op je account volgens mij. En ze zou toch moeten weten dat dit een gitaarforum is? Ze moet geen retorische vragen stellen

    OT: Mooie vormen in dat hout, damn.. Zal met een mooie finish wel tot leven komen!
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top