Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 24 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 234

Discussie: warmoth #15 en #16

  1. #121

    Standaard

    orpheo, rustig nou eens.

    Ik heb de ikea-post als humor opgevat. Humor weet je wel, om te lachen, niet te serieus.

  2. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    uit de hand? tis verzamelen. om Mitch's geliefde voorbeeld aan te halen: een filatelist wil ook steeds meer postzegels. en hij zal ook blijven sparen. per jaar er weer een paar bij. ik ben niet thuis in de wereld van postzegels, dus ik weet niet hoeveel een mooie, zeldzame kost. maar ik weet wel dat ik per jaar er maar 2 of 3 gitaren bij koop. het kan veel erger hoor.
    doe even een stap naar achter, haal diep adem, en bekijk jezelf zoals vrijwel ieder ander op deze aardkloot 16 warmoths zou bekijken. Ja ... nog een stapje naar achter, nog een keer adem halen, nee niet zoals jij je gitaren bekijkt maar zoals een ander ze zou bekijken. Ja .. heb je het. Nou dan kun je ook zien dat het wel een beetje uit de hand is gelopen.

    Maar dat zijn natuurlijk wel de leukste dingen.
    En jij kunt het je kennelijk veroorloven, prima. Het is zelfs leuk om te lezen hoeveel je ervan weet en waar je naar zoekt. Nogmaals: mooie collectie.

    (maar echt: wel een beetje uit de hand gelopen hoor).

  3. #123
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 oktober 2008
    Locatie
    whereever I lay my head
    Berichten
    6.352

    Standaard

    Grapje Orph, ik vind dat je een prachtige collectie hebt!

    Beetje relativeren lijkt me best eens goed voor je.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    +1 voor Rijsberman, en dan heb ik het niet eens gelezen.

  4. #124
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    ik zie 't verschil niet zo heel duidelijk tussen sarcasme/humor en werkelijkheid, wanneer het geschreven is, zonder duidelijke context, zonde smiley.
    @edjekadetje: wat jij wilt

  5. #125
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 november 2008
    Locatie
    In d'n Achterhoek
    Berichten
    2.802

    Standaard

    Zucht, waarom altijd weer zo'n gedram als Orpheo met wat planken aan komt zetten? Ik vind het zelf ook wel licht uit de klauwen gelopen.. maar het is niet mijn geld of mijn beslissingen. Als hij daar gelukkig van word en het mooi vind om mee bezig te zijn wie maakt het dan wat uit? Puur uit jaloezie gaan mensen er over drammen lijkt me, het is natuurlijk gewoon gaaf zon rijtje 'les pauls' in je kamer laten we eerlijk zijn.

    Ik zou het zelf niet willen omdat ik nooit geloof dat je ze allemaal gaat bespelen. Maar ik vind altijd wel mooi en interessant als er weer nieuwe komen met aparte houtsoorten en hele theorieën erachter.
    Dus ik zeg, ga lekker door en trek je niets aan van die jaloezie.
    "Till I Cadillac"

    Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

  6. #126
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    ik zie 't verschil niet zo heel duidelijk tussen sarcasme/humor en werkelijkheid, wanneer het geschreven is, zonder duidelijke context, zonde smiley.
    @edjekadetje: wat jij wilt

    Grapje

    Orpheo moet lekker zelf weten wat hij doet. Wij weten niet wat er in dat koppie omgaat en hoe hij het voelt.

    Mensen moeten niet altijd vertellen hoe een ander moet wezen en zich moet gedragen en voelen. Dan word straks iedereen hetzelfde en word het ook een saaie boel.

    Ik vind het een vette collectie.

  7. #127
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 november 2008
    Locatie
    De hel (ook wel bekend als Den Haag)
    Berichten
    1.304

    Standaard

    Wat een gezeik hier weer...
    Is het nou écht zo moeilijk om niet te posten als je toch niks hebt bij te dragen aan het topic, behalve gezeik over Orpheo's (vermeende) muzikale kunsten of z'n verzameling ?
    *Ramt maar een paar keer op de mod knop*

    @ Orpheo : ik zeg, gewoon blijven doorposten over de status van de gitaren, en je weinig aantrekken van 't stelletje kinderen hier dat blijkbaar nog steeds op 't niveau brugklas zit qua geestelijke ontwikkeling

  8. #128
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Inderdaad! Niets van aantrekken en lekker door posten. Het is voor elke gitaarliefhebber toch erg mooi om die bouwprocessen te volgen? Of het nou wel of niet je smaak is.....
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  9. #129
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Sarcasme, niet iedereen kan er mee omgaan. Relativeren kan alleen als je de sarcasme onderkent.

    Orpheo heeft een uitgesproken smaak en weet deze om te zetten in een produkt.

    Alleen dat is al om jaloers op te zijn.

    Ik ben benieuwd naar de volgende plaatjes.

  10. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    @edjekadetje: wat jij wilt
    Dank je wel.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top