Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 24 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 234

Discussie: warmoth #15 en #16

  1. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makaai Bekijk bericht
    Het geluid van deze post klinkt toch wel anders:
    Er zijn altijd uitzonderingen op de regel.

  2. #92
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn-w Bekijk bericht
    Het gaat de meeste mensen niet om hoe Orpheo speelt, maar om hoe de gitaren klinken. Juist omdat hij zo bezig is met de zoektocht naar een bepaalde tone willen mensen ook horen hoe dit dan klinkt. Of hij nou kan spelen of niet, het gaat om het geluid van de gitaar.

    Ik snap Orph's reactie ook wel. Dit is net zoiets als praten over hoe een geweldige auto je ontworpen hebt en dan geen foto's laten zien, omdat je camera net die details die het speciaal maken niet goed kan weergeven. Maar laat iemand anders die dat wel kan het dan doen.
    maar dat kost geld. en ik geef mijn geld uit aan dingen die ik leuk vind, zoals gitaren bouwen. ik ga geen geld uitgeven aan dingen die anderen plezieren.

  3. #93
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2007
    Locatie
    Oost-Noord-Brabant (daar ergens)
    Berichten
    7.810

    Standaard

    Ik blijf er GAS van krijgen, die Warmoth site ... Nu staat er ook nog een schitterende strat body in de showcase voor niet alteveel geld .

  4. #94
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2009
    Locatie
    Maasland
    Berichten
    805

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    maar dat kost geld. en ik geef mijn geld uit aan dingen die ik leuk vind, zoals gitaren bouwen. ik ga geen geld uitgeven aan dingen die anderen plezieren.
    Klinkt gezellig
    Een rondje bier in 't café kan er toch wel vanaf Orph?

  5. #95
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jilles Bekijk bericht
    Klinkt gezellig
    Een rondje bier in 't café kan er toch wel vanaf Orph?
    watte? cafe? das koffie in 't frans. toch?

    ik ga niet uit, ik drink nauwelijks, rook eens in 't jaar een sigaar... thats it.

  6. #96
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    watte? cafe? das koffie in 't frans. toch?

    ik ga niet uit, ik drink nauwelijks, rook eens in 't jaar een sigaar... thats it.
    Maar je hebt wel 15 geweldig mooie gitaren die voor jou supergoed klinken! En dat is dan ook wat waar toch?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Onder het motto: ik kom beter klaar met een gitaar en alles went behalve een vent.

  7. #97
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaszloVersteeg Bekijk bericht
    Maar je hebt wel 15 geweldig mooie gitaren die voor jou supergoed klinken! En dat is dan ook wat waar toch?
    25...ere wie ere toekomt he

  8. #98
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Verfrissend, een relletje in een topic over aangekondigde nieuwe Warmoths van Orph
    Wat me dan nog wél verbaast is dat het meeste geneuzel/oordeel/bitch komt van mensen die toch al lang genoeg op het forum zitten om te weten hoe dit gaat. Orph heeft een aparte smaak, houdt niet van clips en wel van maf hout en aparte gitaren. Ga je daar over zeuren dan gaat -ie lelijk doen. En dan gaan mensen weer zeuren dat -ie lelijk doet en voor je 't weet ben je vier/acht pagina's verder, afhankelijk van de instellingen van het aantal posts per pagina.

    Misschien moet deze info maar in een sticky
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  9. #99
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Verfrissend, een relletje in een topic over aangekondigde nieuwe Warmoths van Orph
    Wat me dan nog wél verbaast is dat het meeste geneuzel/oordeel/bitch komt van mensen die toch al lang genoeg op het forum zitten om te weten hoe dit gaat. Orph heeft een aparte smaak, houdt niet van clips en wel van maf hout en aparte gitaren. Ga je daar over zeuren dan gaat -ie lelijk doen. En dan gaan mensen weer zeuren dat -ie lelijk doet en voor je 't weet ben je vier/acht pagina's verder, afhankelijk van de instellingen van het aantal posts per pagina.

    Misschien moet deze info maar in een sticky
    Dit staat voor mij op bladzijde vijf, maar van mij mag dit wel in post #1 in elk topic dat orpheo opent.

    +1 dus.

  10. #100
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Verfrissend, een relletje in een topic over aangekondigde nieuwe Warmoths van Orph
    Wat me dan nog wél verbaast is dat het meeste geneuzel/oordeel/bitch komt van mensen die toch al lang genoeg op het forum zitten om te weten hoe dit gaat. Orph heeft een aparte smaak, houdt niet van clips en wel van maf hout en aparte gitaren. Ga je daar over zeuren dan gaat -ie lelijk doen. En dan gaan mensen weer zeuren dat -ie lelijk doet en voor je 't weet ben je vier/acht pagina's verder, afhankelijk van de instellingen van het aantal posts per pagina.

    Misschien moet deze info maar in een sticky
    Mitch, geweldige post.mocht er smakelijk om lachen. Zo rot deed ik aanvankelijk niet eens.hield me in,tot de zoveelste vraag kwam om clips...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top