Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    4.849

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marter544 Bekijk bericht
    Ah oke, thnx. Huigens kende ik natuurlijk wel, maar ik heb daar ooit toen ik net speelde een gitaar weg gebracht om te laten afstellen (meer ook niet), dat heeft toen 90 euro gekost (terwijl ik die gitaar daar voor 150 oid. had gekocht, toen koste de gitaar dus 210). Oftewel, daar breng ik niks meer heen..
    Zou me niets verbazen dat ze meer werk hebben aan een el cheapo gitaar dan een wat duurdere.
    Nico


  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Locatie
    Twente
    Berichten
    537

    Standaard

    Huigens heb idd. ook twijfels over. Heb daar ooit een akoestische gitaar laten afstellen wegen fretbuzz. Leverde niets op, en vlgs. mij hadden ze er niets aan gedaan.
    Ik vraag me sowieso af hoe ze dat doen: een heel groot pand, zeker 5-8 man personeel en doordeweeks bijna geen klant in de winkel...
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. (Bertrand Russell)

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2001
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1.053

    Standaard

    Huigens draait voornamelijk op de synth/recording kant. De gitaarafdeling is jaren lang verwaarloosd geweest. Ik ken jullie ervaringen en heb ze daar zelf ook gehad. Daarom vermeld ik ook specifiek Frits Lagcher, hij heeft vroeger (in het oude pand tegenover de Plato en nog korte tijd na de verhuizing) altijd bij TAGS gewerkt en werkt sinds een paar maanden bij Huigens. GEWELDIGE gitaartech, de enige die ik aan mijn gitaren laat sleutelen. Kundig, kennis en ontzettend vriendelijk.

  4. #14

    Standaard Amptech in Twente

    Ik heb nu een paar keer met Martin Staman te maken gehad. Prima kerel en een vakman. Mijn Deluxe Reverb (SF) heeft hij voorzien van een Europese travo en mijn Tremolux zoveel mogelijk weer in oude staat gebracht. Ik ben zeer tevreden over het reslultaat. Daarnaast heeft hij van een bendlid een Marshall Studio 15 onderhanden gehad. Hij kende dit versterkertje niet meer terug; Martin had met de opknapbeurt had wonderen verricht.
    Martin Staman woont inderdaad in Vroomshoop.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 april 2006
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ebreuk Bekijk bericht
    ... Mijn Deluxe Reverb (SF) heeft hij voorzien van een Europese travo en mijn ....

    Als hij een travo heeft geplaatst, dan zou ik eens goed kijken wat voor een vuiligheid hij met je versterker heeft uitgehaald.

    bendlid ?

    Gr,
    Erik
    Laatst gewijzigd door master99; 9 juni 2011 om 08:07

  6. #16

    Standaard

    Hey Master99,

    Een beetje erg late reactie maar wat bedoelde je nu met je post. Heb je slechte ervaringen met Martin?
    Bendlid, ach typen met 8 vingers heeft wel eens zijn tekortkomingen;-)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top