Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15

Discussie: Feedback

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 maart 2010
    Locatie
    Leerdam
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Hulde!!(al zijn mijn nekharen nog kalm en slapjes)
    Can't have to many Tele's

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 april 2003
    Locatie
    Hellevoetsluis
    Berichten
    943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gearjunkie Bekijk bericht
    Ik vind FB dus bijna de allerallerallerfijnste winkel die bestaat. Ik kom er weinig, maar dan toch...
    Als ik een probleem met een winkel of leverancier van wat dan ook heb, los ik dat persoonlijk op een volwassen, zakelijke manier met hem of haar op. Dat kan wel eens betekenen dat iemand water bij de wijn moet doen of wat dan ook. Wen er maar aan, wat dat zul je nog veel vaker gaan meemaken.

    Om nu meteen dit kleine probleem aan de grote internetklok te hangen vind ik pas echt discutabel en doet mijn nekharen rijzen.
    Iedereen ziet dingen anders of interpreteert ze anders, dat blijkt maar weer. Dat is ook niet erg. Zoals ik zei, dit bedoelde ik als een let op, om anderen een nare verrassing te besparen. Niet om mensen voorgoed bij Feedback weg te houden. Ik heb er al meer spullen gekocht maar online werkt dus niet goed. En op een volwassen zakelijke manier heb ik allang contact met Feedback.

    Ik zie dit niet zo als dingen aan de internetklok hangen. We leven in een maatschappij die wordt gedomineerd door het online gebeuren en als Feedback dan pretendeert zijn zaakjes voor elkaar te hebben en het is niet zo, dan moet je dus niet raar opkijken als iemand anderen waarschuwt om even op te letten. Dus discutabel? Nee dat denk ik niet. Als hier je nekharen al van gaan rijzen...wen er maar vast aan. Niet lullig bedoeld, forum van Tros Radar staat er vol mee.
    Maar goed, zo enorm belangrijk is het allemaal niet. Gewoon even opletten als je wat wilt bestellen bij Feedback is de boodschap, doe er je voordeel mee of niet.
    Such is life and it's getting sucher everyday.

    *SPAM* 100 watt plexi superlead PPMV in wit tolex te koop! PM voor info!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 november 2007
    Locatie
    Uithoorn
    Berichten
    826

    Standaard

    Grappig, ik heb drie dagen terug een pedaaltje besteld bij de Feedback site. Gisteren stond er al een TNT-busje voor de deur met het mij vrolijk-makende bruine pakje.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 april 2003
    Locatie
    Hellevoetsluis
    Berichten
    943

    Standaard

    Nou, kijk eens aan. Beter!
    Such is life and it's getting sucher everyday.

    *SPAM* 100 watt plexi superlead PPMV in wit tolex te koop! PM voor info!

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Elders
    Berichten
    11.283

    Standaard

    Ze hebben wel wat te stellen met hun nieuwe computersysteem. Laatst wat kabeltjes gehaald en toen ging het ook al niet bepaald soepel. Maar goed, toen zag ik dus ook dat de mensen achter de kassa ook stevig stonden te balen, dan wordt je vanzelf wat geduldiger.
    Turn it up • Bring the noise

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top