Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15

Discussie: Feedback

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 april 2003
    Locatie
    Hellevoetsluis
    Berichten
    943

    Standaard Feedback

    Mocht je van plan zijn iets bij Feedback online te bestellen zou ik even wachten als ik jou was. Ik heb bijna twee weken een klein dingetje besteld dat volgens de site op voorraad was. Betalen via creditcard en vervolgens doodse stilte. Na een week maar eens gemaild en krijg ik als antwoord dat men bezig is met een nieuw computersysteem en dat dat niet goed gaat. Ook was het door mij bestelde niet op voorraad uiteindelijk. Kortom en zootje dus ik bestel daar voorlopig even niks meer. De helpdesk vertelt me van de week dat mijn bestelling binnen is, maar dat het nog lang kan duren voordat ik het ontvang omdat ze het moeten inboeken. Zal best maar ik zeg vrot het in een envelop en klaar. Maar ja.
    Niet om specifiek feedback af te zeiken alhoewel er zeker wel wat aan te merken is op deze toko. Maar je zal maar iets duurs bestellen, ik bedoel maar. Krijg je dat gekloot met geld terugstorten.
    Such is life and it's getting sucher everyday.

    *SPAM* 100 watt plexi superlead PPMV in wit tolex te koop! PM voor info!

  2. #2

    Standaard

    Normaal handelt feedback dit soort dingen gewoon netjes af. Maar ze hebben pas een nieuwe website etc. kan me voorstellen dat er nog wat kinderziektes inzitten. Komt vast wel goed.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 april 2003
    Locatie
    Hellevoetsluis
    Berichten
    943

    Standaard

    Ze hebben pas een nieuwe website.....ja boeiend hoor. Interesseert me geen reet als consument.
    Laatst gewijzigd door ijzerbroot1; 20 april 2011 om 14:30
    Such is life and it's getting sucher everyday.

    *SPAM* 100 watt plexi superlead PPMV in wit tolex te koop! PM voor info!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 maart 2010
    Locatie
    Leerdam
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Ik vind het wel ok dat je waarschuwt voor wat opstartproblemen bij feedback ivm een nieuwe website, maar vervolgens zeik je ze wel af.
    Je wilt ze niet afzeiken, maar je doet het wel, en dat in dezelfde zin...
    Maar goed, bedankt voor de waarschuwing en veel geduld toegewenst.
    Can't have to many Tele's

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.917

    Standaard

    Die website is er nu ruim een maand (eerste bericht erover in een topic op 'Sites' op het forum stamt van 16 maart jl.).
    Die webshop bestaat dus al 5 weken en mensen kunnen dus ook al 5 weken bestellen. De TS geeft aan twee weken geleden iets besteld te hebben en hij zal dus echt niet de eerste zijn die z'n neus stoot.

    Heeft niks met afzeiken te maken, maar als Feedback een nieuwe site lanceert en vertrouwen wil wekken, moeten ze zorgen dat ze er op dat moment helemaal klaar voor zijn en niet vooruitbetalende klanten als testcase gebruiken.

    In de 'reële' Feedback-winkel kom ik door minder goede ervaringen al niet graag, de 'virtuele' winkel is door deze start ook niet uitnodigend.
    Laatst gewijzigd door Plant; 20 april 2011 om 22:25
    "Meten is weten, gissen is missen"

  6. #6
    Member
    Geregistreerd
    27 juni 2010
    Locatie
    Spikkenis (spijkenisse)
    Berichten
    60

    Standaard

    Zo balen man!!

    succes!!
    Jezus Tho..


    Ik heb liever dat je me Thomas Christus noemt. Maar ik ben scheel ja...

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.288

    Standaard

    ijzerbroot1
    Ze hebben pas een nieuwe website.....ja boeiend hoor. Interesseert me geen reet als consument.
    +11
    Ik begrijp het niet zo, ga lekker ergens anders je spullen bestellen. Winkels zat!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 maart 2010
    Locatie
    Leerdam
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Die website is er nu ruim een maand (eerste bericht erover in een topic op 'Sites' op het forum stamt van 16 maart jl.).
    Die webshop bestaat dus al 5 weken en mensen kunnen dus ook al 5 weken bestellen. De TS geeft aan twee weken geleden iets besteld te hebben en hij zal dus echt niet de eerste zijn die z'n neus stoot.

    Heeft niks met afzeiken te maken, maar als Feedback een nieuwe site lanceert en vertrouwen wil wekken, moeten ze zorgen dat ze er op dat moment helemaal klaar voor zijn en niet vooruitbetalende klanten als testcase gebruiken.

    In de 'reële' Feedback-winkel kom ik door minder goede ervaringen al niet graag, de 'virtuele' winkel is door deze start ook niet uitnodigend.
    Daar waar mensen werken, worden fouten gemaakt.
    Ze zullen het vast wel netjes oplossen en zo heeft iedereen wel zijn favoriete en minder favoriete winkel.
    Can't have to many Tele's

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 april 2003
    Locatie
    Hellevoetsluis
    Berichten
    943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beruk Bekijk bericht
    +11
    Ik begrijp het niet zo, ga lekker ergens anders je spullen bestellen. Winkels zat!
    Ja hallo, daar kom je pas achter nadat je
    iets bestelt hè....daarom denk ik, ik waarschuw
    even. En ik had natuurlijk kunnen
    annuleren maar dat is het punt dus niet.
    Such is life and it's getting sucher everyday.

    *SPAM* 100 watt plexi superlead PPMV in wit tolex te koop! PM voor info!

  10. #10

    Standaard

    Ik vind FB dus bijna de allerallerallerfijnste winkel die bestaat. Ik kom er weinig, maar dan toch...
    Als ik een probleem met een winkel of leverancier van wat dan ook heb, los ik dat persoonlijk op een volwassen, zakelijke manier met hem of haar op. Dat kan wel eens betekenen dat iemand water bij de wijn moet doen of wat dan ook. Wen er maar aan, wat dat zul je nog veel vaker gaan meemaken.

    Om nu meteen dit kleine probleem aan de grote internetklok te hangen vind ik pas echt discutabel en doet mijn nekharen rijzen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top