Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 16 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 160
  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gert-Jan Bekijk bericht
    Ik zou voor 111 miljoen hits gaan denk ik.....maar ook dat is persoonlijk.
    Wij gaan voor de 1110001 hits, lukt makkelijk.


  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BibixMusic Bekijk bericht
    Wij gaan voor de 1110001 hits, lukt makkelijk.


    Niet alleen voor de aantallen, hoop ik toch?
    Ook het het
    Feest!!!!!!!!!!
    Vriendelijke groet, Gus

  3. #23
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.706

    Standaard

    Mooi nummer, niks mis mee en uiteraard wil ik de pret niet bederven, maar Bibi kan nog veel beter. We blijven wel kritisch natuurlijk en ik zou graag willen dat Bibi wat meer dynamiek gebruikt. Zij heeft de neiging om met stemverheffing te zingen en dan gaat ze een beetje knijpen met de stem.

    Beautiful people had je heel goed gedaan, gebruik die dynamiek, hard zingen doen ze bij de X factor al meer dan genoeg, niet nodig met dit soort nummers.

    De zuiverheid wordt met grote sprongen beter, nu de intonatie en de dynamiek, de nuance en je bent onze beste zangeres, waarvan we straks zeggen: die zat vroeger op gitaarnet.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Mooi nummer, niks mis mee en uiteraard wil ik de pret niet bederven, maar Bibi kan nog veel beter. We blijven wel kritisch natuurlijk en ik zou graag willen dat Bibi wat meer dynamiek gebruikt. Zij heeft de neiging om met stemverheffing te zingen en dan gaat ze een beetje knijpen met de stem.

    Beautiful people had je heel goed gedaan, gebruik die dynamiek, hard zingen doen ze bij de X factor al meer dan genoeg, niet nodig met dit soort nummers.

    De zuiverheid wordt met grote sprongen beter, nu de intonatie en de dynamiek, de nuance en je bent onze beste zangeres, waarvan we straks zeggen: die zat vroeger op gitaarnet.
    Je bederft de pret absoluut niet hoor Han! Ik ben altijd blij met opmerkingen waarvan ik beter kan worden en je hebt gewoon gelijk als je zegt dat ik beter kan.
    Het nummer heb ik ingezongen op het moment dat ik de melodie net onder de knie had. Je hoort dus dat ik alleen maar bezig ben met het netjes aanhouden van de melodie vandaar dat 'vlakke' zingen. Heb me ook nog niet verdiept in de tekst wat me altijd helpt om met meer emotie te gaan zingen.
    Het nummer 'zit me gewoon nog niet lekker' zoals Gert-Jan het noemt.
    V.w.b. het knijpen met de stem: vanmiddag heb ik een afspraak met de logopediste. Ik zal aan haar eens vragen of ze mee hiermee kan helpen want ik hoor het zelf ook.
    Dank dat je de moeite hebt genomen goed te luisteren.
    Ik beloof je dat ik je weer blij ga maken met een echt mooie versie hiervan!

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Mooi nummer, niks mis mee en uiteraard wil ik de pret niet bederven, maar Bibi kan nog veel beter. We blijven wel kritisch natuurlijk en ik zou graag willen dat Bibi wat meer dynamiek gebruikt. Zij heeft de neiging om met stemverheffing te zingen en dan gaat ze een beetje knijpen met de stem.

    Beautiful people had je heel goed gedaan, gebruik die dynamiek, hard zingen doen ze bij de X factor al meer dan genoeg, niet nodig met dit soort nummers.

    De zuiverheid wordt met grote sprongen beter, nu de intonatie en de dynamiek, de nuance en je bent onze beste zangeres, waarvan we straks zeggen: die zat vroeger op gitaarnet.
    Hi
    @HanS
    Was jij ook niet degene die haar dat Melanie liedje had aangeraden? Dank dan, want dat inderdaad een schot in de roos.

    We bliven inderdaad kritisch, maar we mogen voor onze darlings (M/V) best een beetje door onze oogharen kijken. Wij doen dat en masse al meer dan 40 jaar met Joe Cocker.

    Veel goede artiesten zijn goede artiesten omdat ze hun handicap handig in een pluspunt om hebben weten te zetten. En omdat er te weinig aandacht is voor de goede kanten van bepaalde mensen. Iedereen focust onmiddellijk op de minpuntjes, lijkt het wel. In NL in ieder geval.

    In Engeland ga je met zijn allen naar de pub en daarna naar de voetbal wedstrijd. Daar juich je ook als de tegenstander (incidenteel, dat dan weer wel) en mooie actie maakt. En natuurlijk juich je harder, als je eigen doelman de bal eens niet laat vallen.

    Dan presteer je al gelijk in een heel andere sfeer.

    Mensen die een beetje knijpen als ze harder gaan zingen zijn er genoeg. Het is handig als het Bibi niet in de weg zit, maar Cilla Black heeft het lang niet slecht gedaan. Een een heel leuke oevre bij elkaar gezongen.

    Ik lees jouw stukken graag en heb groot respect voor je mening. En misschien juist daarom leek het mij handig een wat meer 'fluwelen' blik op de zaak ernaast te zetten.

    Die belofte hoor ik wel degelijk, maar we kunnen onze lievelingen kapot knuffelen. Rustig aan je ontwikkeling werken levert op langere duur meer op, denk ik.

    Ik ben zo vrij het eind van jouw stukje te parafraseren:

    Bibi: je bent onze beste zangeres, waarvan we straks zeggen: die zit gelukkig nog steeds op gitaarnet.

    En sorry dat ik over je schrijf als of je er zo maar bij staat.

    Vriendelijke groet, Gus

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BibixMusic Bekijk bericht
    V.w.b. het knijpen met de stem: vanmiddag heb ik een afspraak met de logopediste. Ik zal aan haar eens vragen of ze mee hiermee kan helpen want ik hoor het zelf ook.
    Kan je niet beter een goeie zangleraar nemen?

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guhlenn Bekijk bericht
    Kan je niet beter een goeie zangleraar nemen?

    Geloof me , die heeft ze.

  8. #28
    Meester
    Geregistreerd
    7 november 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12.645

    Standaard

    Wat een kutnummer...






    Grapje uiteraard. Tip: OF gooi dat stukje rap eruit, OF maak hem strakker en gooi er een tweede stukje in. Nu vind ik het net niet in het nummer passen.

    Grote hitpotentie, dat dan weer wel....

    GOLDMEMBER

  9. #29

    Standaard

    Heel erg mooi nummer!
    Ik heb hem volgens mij al 3 keer geluisterd

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Berichten
    6.675

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Capo Bekijk bericht


    Grapje uiteraard. Tip: OF gooi dat stukje rap eruit, OF maak hem strakker en gooi er een tweede stukje in. Nu vind ik het net niet in het nummer passen.

    Grote hitpotentie, dat dan weer wel....
    Helemaal mee eens! Mix vind ik trouwens nu wel erg netjes!

    Echt wel een lekker nummer zeg! Het is catchy, maar niet zo overdreven simpel catchy dat je er gek van wordt. Gewoon een goed nummer imo.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top