Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 16 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 160
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Erg mooi nummer, mooi gezongen, maar inderdaad is de bas iets te dominant aanwezig.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Ja, leuk en goed. We want more!
    ALLES IS VERKOCHT!

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimoSomers Bekijk bericht
    Sjezusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
    Dank voor je hulp Timo, Kon het niet beter zeggen!

    @ Gert-Jan
    Solisten worden vaak geprezen (en terecht) als ze weer kans zien het beste uit zichzelf te halen. Daarbij worden diegenen vaak vergeten die ze ertoe hebben aangezet om precies dat te doen.

    Ik heb een hekel aan goede muziek in een restaurant. Zit je net lekker te smikkelen en te luisteren, staat er weer zo'n grapjas naast je bord door de muziek heen te praten. Dat effect had je praat stukje een beetje op mij. Het is een leuk idee, maar in dit liedje vraag ik mij af of het goed op zijn plaats is. Kennelijk zijn H. BibX en jij van mening van wel.
    En de backing (niet alleen de bas naar mijn smaak) zou ik iets zachter hebben gedaan. Hoor mij eens. Bij mij staat de backing altijd knetterhard. Geeft mij reden om daar bij mij ook weer eens over na te denken.

    @ H. BibiX
    Zie comment van Timo.
    Gezwicht onder de druk van gevulde koeken hè? (zie post Dribbel)
    Klinkt heerlijk meid, wat een prachtontwikkeling maak jij door! Echt super!

    Ik ga m kapen en op glimmer zetten. Kan ik er in de auto iedere dag van genieten.
    Reuze compliment voor jullie allebei!

    Vriendleijke groet, Gus

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Thumbs up

    Mooi gedaan!

    Op mijn speakersetjes is de stem inderdaad wat zacht tov de begeleiding, valt hier en daar een beetje weg. Misschien wat compressie op de zang?
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Dank voor je hulp Timo, Kon het niet beter zeggen!

    @ Gert-Jan
    Solisten worden vaak geprezen (en terecht) als ze weer kans zien het beste uit zichzelf te halen. Daarbij worden diegenen vaak vergeten die ze ertoe hebben aangezet om precies dat te doen.

    Ik heb een hekel aan goede muziek in een restaurant. Zit je net lekker te smikkelen en te luisteren, staat er weer zo'n grapjas naast je bord door de muziek heen te praten. Dat effect had je praat stukje een beetje op mij. Het is een leuk idee, maar in dit liedje vraag ik mij af of het goed op zijn plaats is. Kennelijk zijn H. BibX en jij van mening van wel.
    En de backing (niet alleen de bas naar mijn smaak) zou ik iets zachter hebben gedaan. Hoor mij eens. Bij mij staat de backing altijd knetterhard. Geeft mij reden om daar bij mij ook weer eens over na te denken.

    @ H. BibiX
    Zie comment van Timo.
    Gezwicht onder de druk van gevulde koeken hè? (zie post Dribbel)
    Klinkt heerlijk meid, wat een prachtontwikkeling maak jij door! Echt super!

    Ik ga m kapen en op glimmer zetten. Kan ik er in de auto iedere dag van genieten.
    Reuze compliment voor jullie allebei!

    Vriendleijke groet, Gus

    Hi Gus,

    Bedankt weer voor je uitgebreide en immer ludieke reactie.

    Het praatstukje is volledig mijn schuld.....Bibi was er ook niet enthousiast over. Ik vond het wel een leuk gegeven.....maar dat is ook smaak natuurlijk.

    De mix is inderdaad niet geweldig en ik ga uitleggen aan iedereen die hier al een terechte opmerking over heeft gemaakt waarom.

    Het is een schets en Bibi en ik hebben gezegd we gaan opnemen (quick and dirty) en kijken of we er allebei happy van worden. Dan ben ik zo'n joker die niet meer dan het broodnodige aan editing erin stopt ....en das niet veel.

    wanneer we het idee hebben er een serieus product van te maken dan duiken we de studio in en gaan er alle tijd aan spenderen die het verdient.

    Dus ja ....het kan veel beter...en ik hoor nog veel meer hiks die eruit moeten.

    Dit is een soort van schiet er maar op versie.....en dat gebeurt nu ook gelukkig. Dank daar voor....wie weet komt er nog eens een bloedernstige volledig geproduceerde versie van ;-)

  6. #16

    Standaard

    mooi gedaan, maar ook hier wordt het praatstukje niet gewaardeerd. Sorry .

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Ik ben ook meer van de complimenten dan van het schieten, maar bij het rapstukje moest denken aan de verguisde hit (111 miljoen keer bekeken op youtube ) van Rebecca Black: http://www.youtube.com/watch?v=CD2LRROpph0
    Het is blijkbaar een moderne stijlfiguur geworden. Ik zou hem er voor een studio opname uitgooien denk ik.
    ALLES IS VERKOCHT!

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Ik ben ook meer van de complimenten dan van het schieten, maar bij het rapstukje moest denken aan de verguisde hit (111 miljoen keer bekeken op youtube ) van Rebecca Black: http://www.youtube.com/watch?v=CD2LRROpph0
    Het is blijkbaar een moderne stijlfiguur geworden. Ik zou hem er voor een studio opname uitgooien denk ik.
    Ik zou voor 111 miljoen hits gaan denk ik.....maar ook dat is persoonlijk.

  9. #19

    Standaard

    Ik heb de bass wat teruggezet en de zang iets naar voren...........op uw aller verzoek ;-)

  10. #20

    Standaard

    Wauw.. Eerst een fantastische compositie lekker catchy.. en dan de stem van Bibi KIPPEVEL kan zo de hitlijsten in.
    We want more

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top