Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 71 t/m 74 van 74

Discussie: Veiling gitaren.

  1. #71

    Standaard

    Ja ik heb idd nog een koerier kunnen regelen.
    Maar wat stom dat jij het wel nog bij het hoofdkantoor mag komen halen voor de helft van de prijs, tegen mij zeiden ze echt dat het niet kon, stom gedoe.

    Maar ja, dan maar een declaratieformulier halen deze week. Heb die vrouw van daanauctions 4x gesproken uiteindelijk en heb er nog wel voor gezorgd dat ze die bezorgkosten op een extra factuur heeft gezet, zodat ik bewijs heb voor NS dat ik door hun fout deze kosten moest maken..


    Nu is alleen nog het baal gevoel er...

  2. #72

    Standaard

    Ik ga deze ook op de NS proberen te verhalen. Alleen heb ik nergens ingecheckt (studenten ov-kaart) en dus heb ik helemaal geen bewijs. Ben benieuwd..
    Zelf gebouwde JCM 800 'from scratch' [click!]

    en dan nu ook een stratocaster zelfbouw: [click!]

  3. #73

    Standaard

    Afgelopen woensdag een London City Osprey gescoord. Ja, er zijn toch weer nieuwe veilingen van de L.C. gitaren. 103 euro gaat die netto kosten, dinsdag ophalen, ben benieuwd. Blijven low-budget gitaartjes, maar voor 103 euro geen buil aan te vallen. Wordt toch tijd dat ik echt gitaar leer spelen.

  4. #74

    Standaard

    Er staan weer een hele rits London City gitaren op www.daanauctions.com ! Zowel strat, teles als 3 Les Paul modellen!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top