Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 74

Discussie: Veiling gitaren.

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    449

    Standaard

    Ik ook! Een linkshandige LC Tele Comet 1.



    €90,- exclusief veilingkosten en btw en dan komt hij op € 124, 24. Ik haal hem zelf op. Ik plan een dagje regio Apeldoorn (ben toch buitendienstman), dus dat scheelt weer 38 euro bezorgkosten. Voor dit geld zal ik er vast geen buil aan vallen en het is een leuke aanvulling op mijn twee Fender Stratocasters.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2011
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    630

    Standaard


    Gefeliciteerd man ! misschien moet ik maar eens linkshandig proberen ..
    Gear :Yamaha SG500B , Ibanez SX90 BK , Martin D-15
    'long as my guitar's got strings on it - I don't give a shit

  3. #23

    Standaard

    Oh ja, plaatjes natuurlijk. Dit is dus mijn nieuwe aanwinst.. kan niet wachten tot ik hem woensdag eindelijk op kan halen.. Die 36 euro bezorgkosten (ex btw) zijn ook wel een hele goeie stimulans om even op en neer te rijden natuurlijk.


  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door INOXROX Bekijk bericht

    Gefeliciteerd man ! misschien moet ik maar eens linkshandig proberen ..
    Dank je! Net als Henkie kijk ik er ook naar uit om hem woensdag op te kunnen halen. Mooie prijs voor een gitaar die overwegend erg positieve recensies krijgt, dus ik ben razend benieuwd! Als ik hem heb, maak ik wel een paar foto's om te posten en ik zal laten weten hoe hij bevalt. Ik ben vooral erg benieuwd of hij inderdaad gloednieuw in de doos ligt of dat ik een gitaar krijg die ze eerst een paar keer hebben laten stuiteren. Voor mij voor het eerst dat ik zoiets doe, dus ik kan niet wachten tot het woensdag is.

  5. #25

    Standaard

    Gefeliciteerd met jullie aankopen, voor die prijzen kun je er echt geen buil aan vallen. Ik bedoel maar, die veilingsites goed in de gaten houden!

  6. #26
    Junior Member
    Geregistreerd
    5 april 2011
    Locatie
    Mechelen, Belgïe
    Berichten
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lefthandstrat Bekijk bericht
    Dank je! Net als Henkie kijk ik er ook naar uit om hem woensdag op te kunnen halen. Mooie prijs voor een gitaar die overwegend erg positieve recensies krijgt, dus ik ben razend benieuwd! Als ik hem heb, maak ik wel een paar foto's om te posten en ik zal laten weten hoe hij bevalt. Ik ben vooral erg benieuwd of hij inderdaad gloednieuw in de doos ligt of dat ik een gitaar krijg die ze eerst een paar keer hebben laten stuiteren. Voor mij voor het eerst dat ik zoiets doe, dus ik kan niet wachten tot het woensdag is.
    Maak je geen zorgen die dingen zitten in de originele verpakking, in perfecte staat.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2011
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lefthandstrat Bekijk bericht
    Dank je! Net als Henkie kijk ik er ook naar uit om hem woensdag op te kunnen halen. Mooie prijs voor een gitaar die overwegend erg positieve recensies krijgt, dus ik ben razend benieuwd! Als ik hem heb, maak ik wel een paar foto's om te posten en ik zal laten weten hoe hij bevalt. Ik ben vooral erg benieuwd of hij inderdaad gloednieuw in de doos ligt of dat ik een gitaar krijg die ze eerst een paar keer hebben laten stuiteren. Voor mij voor het eerst dat ik zoiets doe, dus ik kan niet wachten tot het woensdag is.
    ja , laat maar horen !
    Gear :Yamaha SG500B , Ibanez SX90 BK , Martin D-15
    'long as my guitar's got strings on it - I don't give a shit

  8. #28

    Standaard

    Ik heb er ook een gescoord! een Comet wel te verstaan!
    Ik kan niet wachten tot ik hem woensdag op kan halen. Ik woon zelf in Apeldoorn dus kon het niet laten om hem voor 130 euro te kopen. Het gaat om deze:



    Het verbaast me trouwens dat ze van die slechte foto's erop zetten, heel wazig en onduidelijk. Niet dat het mij wat uitmaakt maar het staat natuurlijk een stuk netter.

  9. #29

    Standaard

    Hmm beetje raar. weet niet of iemand anders dit ook heeft..
    Ik heb vrijdag betaald en vandaag kreeg ik een mailtje dat ik nog niet betaald heb.... Toch maar even contact opnemen voor de zekerheid

  10. #30
    Junior Member
    Geregistreerd
    5 april 2011
    Locatie
    Mechelen, Belgïe
    Berichten
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Devin Bekijk bericht
    Hmm beetje raar. weet niet of iemand anders dit ook heeft..
    Ik heb vrijdag betaald en vandaag kreeg ik een mailtje dat ik nog niet betaald heb.... Toch maar even contact opnemen voor de zekerheid
    Heb ik ook gehad, gewoon betalingsbewijs meenemen indien geen bevestiging tegen woensdag.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top