Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 74

Discussie: Veiling gitaren.

  1. #11

    Standaard

    ja inderdaad voor 150 euro zou ik het ook wel willen maar die prijzen lopen toch zo op

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 oktober 2008
    Locatie
    whereever I lay my head
    Berichten
    6.352

    Standaard

    Is dat wat, zo'n LC telecaster rip off?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    +1 voor Rijsberman, en dan heb ik het niet eens gelezen.

  3. #13
    Member
    Geregistreerd
    22 juni 2010
    Locatie
    Stede Broec
    Berichten
    52

    Standaard

    Ik heb sinds vrijdag mijn London City Comet MK1 uit de vorige veiling binnen. Alles bij elkaar iets minder dan 180 euro betaalt voor gitaar, veilingskosten, BTW en verzenden. Prima gitaartje voor het geld. Je moet geduld hebben en opletten want bij die veilingen loont het al snel niet meer en kun je beter eentje in een normale winkel halen.
    Gibson Les Paul Studio, Epiphone Sheraton II, Gibson Les Paul Studio 60s Tribute en Hiwatt Vertical Combo

  4. #14

    Standaard

    Ik lach me kapot om die veilingen (nou eigenlijk helemaal niet maar goed).

    De bedragen die geboden worden zijn echt belachelijk, tot aan de nieuwe prijs aan toe soms.

    Bovendien:

    Je hebt niet zelden een exemplaar wat mogelijk wel nieuw is maar toch echt niet altijd nieuw oogt.
    Je kan hem niet testen, hooguit beetje kijken op de kijk dag.
    Je hebt geen garantie.
    Ophalen is regelmatig ellendig.
    Als je niet naar de kijk dag gaat kan je nog de pech hebben dat het exemplaar niet voldoet aan de beschrijving.

    Voor de particulier die toevallig dichtbij woont kan het echter nog wel aantrekkelijk zijn.

    Zie trouwens dat een London City Comet MK1 tweedehands een keer 150 euro doet, kan je hem wel testen.

  5. #15
    Junior Member
    Geregistreerd
    5 april 2011
    Locatie
    Mechelen, Belgïe
    Berichten
    14

    Standaard

    En daar gaan we weer : sinds vandaag wederom een lot LC's, Indie en een enkele Farida ter veiling aangeboden bij Daan Auctions.

  6. #16

    Standaard

    Niet zo negatief over die veilingen.
    Dit is de derde keer dat er bij Daan zo'n partij geveild wordt.
    De eerste keer waren de prijzen redelijk, de tweede keer gingen er een hoop voor een spotprijs uit. Bijvoorbeeld LC comet thinline's onder de 200 euro, inclusief bijkomende kosten. Op de linkshandige gitaren wordt amper geboden, dus linkshandigen, sla je slag.

  7. #17
    Junior Member
    Geregistreerd
    5 april 2011
    Locatie
    Mechelen, Belgïe
    Berichten
    14

    Standaard

    Negatief ben ik niet, heb er zelf enkele gekocht de laatste twee malen. En inderdaad aan zeer goeie prijzen. Maar je moet wat rondkijken en afwachten.
    De lefties gaan inderdaad bijna gratis de deur uit.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juli 2010
    Locatie
    Geleen
    Berichten
    1.888

    Standaard

    Zo, ook een bod geplaatst. Je moet wel echt uitkijken met de verborgen kosten. Een bod van 75 euro is al 116 euro in totaal met veilingkosten + btw. Tel daar nog 40 euro bij voor het bezorgen dan is je bod van 75 euro dus eigenlijk 156 euro! Kortom voor de mensen die uit impuls handelen... reken eerst uit wat het je echt kost. Want het kan zomaar het dubbele zijn dat je hun schuldig bent.

  9. #19

    Standaard

    De veiling is afgelopen, wie heeft er een koopje gedaan?

  10. #20

    Standaard

    Ikke!!

    De London City Dakota Black.. Waren zenuwslopende laatste minuten moet ik zeggen, haha.
    Helaas is pas woensdag de afhaaldag, dus kan nog niks over de kwaliteit zeggen. Voor 180 euro (130 excl veilingkosten) hoop ik een echt koopje gedaan te hebben!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top