Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 16 van 18 EersteEerste ... 61415161718 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 160 van 178
  1. #151
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Helemaal niets. Ik hoop ergens per ongeluk in de natuur te sterven om vervolgens pas over 10.000 jaar gevonden te worden. De natuurgeluiden om mij heen zullen de muziek zijn die mijn laatste rustplaats begeleiden.

  2. #152
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2011
    Locatie
    Amsterdam-Oost
    Berichten
    1.510

    Standaard

    Ik wil eigenlijk helemaal niet dood, mag dat ook?

  3. #153
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.578

    Standaard

    Als iemand denkt in gezelschap je woonplaats af te zeiken, dat hij daar niet dood gevonden wil worden, kun je altijd zeggen dat je voorlopig nog nergens dood gevonden wil worden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  4. #154

    Standaard

    Bring me to life van Evanescence
    Kan geen clip invoegen op mobiel, maargoed titel is leuker dan het lied.

  5. #155
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    https://youtu.be/sMmTkKz60W8

    Goed plaatje ook.

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  6. #156
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    In plaats van cake en gebak wil ik dat mijn nabestaanden de aula iets langer afhuren om zo wat meer liederen ten gehore te kunnen brengen. Stuk of zes liedjes moet mogelijk zijn.

    Ik ben er overigens nog lang niet uit. Een paar dingen staan echter hoog op mijn lijstje:
    1- De Aal: Un Barg die hè un krul in de steert (jammer dat ik niet mee kan kijken als dit wordt afgespeeld)
    2- David Bowie: Ashes to ashes (nee, heeft niets met de titel te maken, maar er MOET iets van David Bowie bij. Zijn muziek was als de soundtrack van mijn leven. Niet alleen was/ben ik een groot fan van zijn werk en heb ik zijn muziek altijd gedraaid, het was tevens een passie die ik deelde met mijn zusje. Samen met haar heb ik meerdere concerten bezocht. Zo stonden we samen helemaal vooraan tijdens zijn laatste optreden in Nederland. Ik heb iemand ten huwelijk gevraagd op zijn muziek, tijdens de huwelijksvoltrekking speelde zijn muziek, zijn muziek heeft mij geïnspireerd, ik heb zijn muziek gespeeld en gezongen, thuis en op het podium en uiteindelijk klonk zijn muziek ook uit de speakers van het crematorium toen mijn lieve zusje de wereld verlaten had. Bowie is dus heel belangrijk voor me en, al blijft het moeilijk kiezen, ik denk toch dat Ashes to Ashes mijn favoriete Bowie nummer is)

    Kanshebbers:
    3- Soft Machine: That's how much I need you now
    4- Iets van mezelf (dit zal nog geschreven moeten worden, want ik schaam me voor vrijwel alles wat ik ooit heb opgenomen)
    5- Pat Metheny Group: Letter from Home
    6- Frank Zappa (ik weet nog niet wat, maar wellicht is 'Bobby Brown Goes Down' wel aardig)

    Nogmaals, ik ben er nog niet helemaal uit. En bovendien ben ik net zo veranderlijk als het weer.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  7. #157
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    geen muziek voor mij
    wil mensen niet opzadelen met eventuele negatieve associaties betreffende een (maybe) mooi stukje muziek
    Valt wat voor te zeggen.
    Ben ook meer van het zand erover & vooral continue with life.
    Ff spin off.
    In de categorie uitvaartmarkt & mensen die veel centen over hebben.
    Natuurbegraven is in.
    Natuurbegraven kost een bom duiten.
    Ik heb al eens eerder gegrapt over verschillende uitvaartceremonies, bijvoorbeeld die naar je laatste reisdoel gereden worden in een hippe VW bus, met guacemole en naar wens groepseks op je graf.
    Maarrrr............
    Dat is de ceremonie, niet het de boel afronden wat betreft het lichaam / het lijk.
    Nu....
    MUMMIFICATIE !!!
    Begraven, cremeren, invriezen, mummificeren.
    Er moeten toch mensen zijn die dat wel zien zitten en er centen voor over hebben ?

  8. #158
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.360

    Standaard

    Bedoel, als dan toch de bedoeling is dat je tot het einde der tijden herinnerd wordt, en geeerd, waarom dan valse bescheidenheid ?
    Als je toch zo graag het land der levenden blijft delen, en de levenden er voor kiezen hun herinnering aan jouw aanwezigheid tot in den treure tot aan depressie toe te blijven vieren, dan kan je jezelf net zo goed laten mummificeren en een leuke tombe cadeau doen.

  9. #159
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    Naast de buren
    Berichten
    2.982

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schrevel Bekijk bericht
    Ik wil eigenlijk helemaal niet dood, mag dat ook?
    Serieus?? Jij wilt tot het einde der tijden blijven in dit schijtgat van het heelal? Deze afvalbak van het ruimte-tijdcontinuüm waarin we verblijven? Nou ja, ok, goed, moet jij weten!
    Ieder z'n ding.

    Remork sluiten.

  10. #160

    Standaard

    Januari jl is de moeder van onze zanger overleden. Na een kort maar heftig ziekbed. Welke muziek mam??? Waarop mam zei: Nou gewoon jullie.
    Dat werd dus een live peformance en wat akoestische acts. Op de uitvaart. Bizarrrr
    Maar super tof.
    Dat is dus ook wat ik wil.

    13 okt jl hebben we een festival georganiseert ter nagedachtenis.
    Best een groot bedrag opgehaald en geschonken aan KWF en ambulace dienst.

    Muziek verbind !

    Luut
    Www.tienfestival.nl

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top