Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Gitaarwinkels

  1. #1

    Standaard Gitaarwinkels

    Hallo allemaal,

    het leek mij wel handig om een topic te starten over de betere muziekwinkels er bestaat al ergens een topic uit 2001 maar ik dacht laat ik een Fresh Topic starten.

    Dus graag gitaarwinkels die groot zijn, veel merken verkopen of bijzondere instrumenten op vooraad hebben of goede service verlenen. Graag naam plaats en eventueel website. laat ik beginnen.

    Muziekhuis G.Souman - Wezep

    Niet bijzonder groot uitstekende service bereid om iedereen te helpen. Ik ben er een aantal uur geweest voor mijn eerste gitaar + amp

    http://www.souman.nl/

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 707dude707 Bekijk bericht
    Hallo allemaal,

    het leek mij wel handig om een topic te starten over de betere muziekwinkels er bestaat al ergens een topic uit 2001 maar ik dacht laat ik een Fresh Topic starten.

    Dus graag gitaarwinkels die groot zijn, veel merken verkopen of bijzondere instrumenten op vooraad hebben of goede service verlenen. Graag naam plaats en eventueel website. laat ik beginnen.

    Muziekhuis G.Souman - Wezep

    Niet bijzonder groot uitstekende service bereid om iedereen te helpen. Ik ben er een aantal uur geweest voor mijn eerste gitaar + amp

    http://www.souman.nl/
    Er bestaat reeds een dergelijk topic, van vorig jaar, zelfs met een landkaart (google maps).

  3. #3

    Standaard

    ok sorry, heb je een link weet niet of ik verkeerd zoek maar ik kan het niet vinden

  4. #4

    Standaard

    in doetinchem (achterhoek - gelderland) heb je vriese musicpalace,
    ik heb daar mn eerste gitaar gekocht en werd super geholpen als je een gitaar, versterker, pedaaltje etc wil proberen kun je zonder vragen naar de testhokjes lopen
    ruim assortiment.
    een dikke 10!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top