Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 26
  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    19 mei 2003
    Locatie
    steenbergen
    Berichten
    32

    Standaard

    ik heb nu cool edit 2000 gekocht maar ik weet niet echt zo goed hoe het werkt en wat je er allemaal mee akn doen kan iemand mij alstublieft ff helpen


    mmzls

  2. #2
    Barret Wallace
    Guest

    Standaard

    ehm als je em ''gekocht'' hebt zit er toch wel een handleiding bij en online registreren blabla voor tutorials ed

    maargoed wat wil je precies weten? Ik neem aan dat je weet waar de record knop zit.

  3. #3

    Standaard

    Fijn als mensen zulke specifieke vragen stellen, daar kan je zo lekker antwoord opgeven.

    Ga je nou eerst eens verdiepen in het programma en de handleiding en alle andere informatiebronnen die je voorhanden hebt en kom dan nog maar eens terug.

  4. #4
    Member
    Geregistreerd
    19 mei 2003
    Locatie
    steenbergen
    Berichten
    32

    Standaard

    je kan toch wel wat tips geven en wat uitkeggen en wat je er allemaal meee kan doen???????????

  5. #5

    Standaard

    nope......ga nou gewoon spelen met dat proggie, dan kom je er vanzelf wel achter wat ie kan. Zodra je gerichte vragen kan stellen mag je terug komen.

    Je bent gewoon te lui!!!

  6. #6

    Standaard

    je kunt er mee opnemen

  7. #7
    Barret Wallace
    Guest

    Standaard

    Dat zei ik al in dat andere toepic :razz:

  8. #8

    Standaard

    CE2000 sux. CEPro kan veeeeel meer :grin:

  9. #9
    Barret Wallace
    Guest

    Standaard

    oh haha dan noem ik het altijd verkeerd ik zeg altijd ce pro 2000 omdat ik Cool Edit Pro 2.0 zag als pro 2000 :razz:

  10. #10

    Standaard

    Ja, je gaat zo de mist in met al die versies. Ik had eest CE96, en toen CE 2000 maar die liep steeds vast, toe CEpro, die is goed, het is een multitracker (CE2000 niet!) Ik heb nu CEpro 2,0, die loopt wel maar hij wil niet in 32 bits opnemen, dus dat schiet weer lekker op.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top