Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16

Discussie: plectrums gevraagd

  1. #11

    Standaard

    Geweldig topic!

    @ Topicstarter: Ik heb mijn allerallereerste plectrum eventueel ook te koop of te ruil. Ik speel binnenkort misschien eventueel ook in een onbekende Belgische band, met limited edition leden uit Nederland. We gaan maar 1 album opnemen, maar brengen het album maar in een oplage van 100 stuks uit, in spijkerschrift.

    Je mag die plectrum (waarmee ik het hele album misschien mogelijk ga opnemen) van me overnemen voor een goed bod. Ruilen kan ook. Denk dan vooral aan een Fender of Gibson uit de jaren '50 of '60. Liefst wel met opleg van jouw kant.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Ik heb hier nog een Dunlop Tortex liggen van 0,5mm. Hij is wel gerefinished in blauw omdat ik me ervoor schaam zo'n dunne plectrum te gebruiken.

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    Valt dit niet onder gitaarmarkt? Ik vind het in principe een gevraagd advertentie, zeker als hij er ook nog voor gaat betalen (wat ik niet snap want in de winkel kosten plectrums 60 cent.)
    ik vraag ook naar speciale plectrums of gebruikt door bandjes ofso of als je ze gewoon kwijt wil kijk ik of ik ze al heb anders gaan ze bij de andere saaie in een schoenendoos

  4. #14

    Standaard

    tevens heb ik nog wel een Dunlop Tortex liggen van 120,5mm ik gebruik hem zelden,ligt me niet lekker tussen de vingers.je mag hem zo komen ophalen.

  5. #15

    Standaard

    Is dat die limited edition? Zo ja, bied ik 13 euro bij deze.

  6. #16

    Standaard

    13 euro?je neemt me volgens mij niet serieus!hij is overigens roze,pussypink dacht ik.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top