Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 11 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 102
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Ik gebruik enkel Dunlop Tortex 1.14 mm en daar heb ik er nu volgens mij nog 6 of 7 van. Ze slijten bij mij niet zo snel (of ik ben er te zuinig mee). Als ze net uit de verpakking komen hebben ze zo'n fijn antislip-laagje, maar dat is er na een half uur spelen al af. Weet iemand plectrums die dat beter behouden? Ik vind deze plectra superfijn maar wil toch weer eens iets anders proberen.

  2. #22

    Standaard

    seconde lijm werkt ook heel goed!

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 oktober 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    890

    Standaard

    Ik heb 2 exotische, een van rosewood en een van ebben, maar die waren mij veel te snel versleten. Ik heb er wel van geleerd dat ik van hard en puntig houd (). Sinds dien speel ik met dunlop jazz III XL, waarvan ik een zakje van 24 heb. Verder heb ik nog een onaangebroken zakje met groene tortex 0.88 die ik nu veel te slap en rond vind, dus dat brengt het totaal op een stuk of 40, inclusief nog wat random plectra die rondzwerven.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Ik gebruik enkel Dunlop Tortex 1.14 mm en daar heb ik er nu volgens mij nog 6 of 7 van. Ze slijten bij mij niet zo snel (of ik ben er te zuinig mee). Als ze net uit de verpakking komen hebben ze zo'n fijn antislip-laagje, maar dat is er na een half uur spelen al af. Weet iemand plectrums die dat beter behouden? Ik vind deze plectra superfijn maar wil toch weer eens iets anders proberen.
    Even je zakmes gebruiken


  5. #25

    Standaard

    Ik heb er ook een stuk of 20

  6. #26
    Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Sainte-Ode, België
    Berichten
    31

    Standaard

    5 tortex .88
    5 ultex .73
    een fender bas plectrum
    'K ga binnenkort een paar Jazz IIIs en Jazz IIIs XL kopen.

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wireman Bekijk bericht
    Bewust of onbewust?... Het lijkt wel of mn kat ze opvreet.. Ik blijf ze kopen, blijf ze verliezen en ze blijven pleite.. net als met sokken.. ik denk serieus dat er ergens een planeet is met een wormhole waar alle vermiste plectrums naartoe gezogen worden.. damn.. tijd om naar mn nest te gaan geloof ik...
    Precies dit dus ಠ_ಠ.

  8. #28

    Standaard

    ik heb vooral veel dezelfde.
    Heb mijn lievelings plectrum gevonden en wil daar het liefst zoveel mogelijk van

    De witte Geipel Heavy plectrums, van die driehoekige basplectrums (maar ik speel gitaar)
    Gezocht:
    Peavey Triple X
    Heb je er eentje, inleveren!!

  9. #29
    Junior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2010
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    27

    Standaard

    Ik speel al bijna een jaar met dezelfde plectrum...

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2011
    Locatie
    Veldhoven
    Berichten
    269

    Standaard

    Jim Dunlop ftw!

    heb iets van 50-60 verschillende Dunlops, Sharkfins en merkgebonden plectrums die ik TicTac doosjes (past perfect) bewaar.

    Ben voor het dagelijkse gebruik vorig jaar overgestapt van de normale groene Jim Dunlop Tortex 0.88 naar de 'wedge' uitvoering.



    Heb hiervan 3 zakjes 1a 12 stuks waarvan er ondertussen 5 of 6 versleten/verloren zijn

    Heb onlangs wat plectrums van mijn customizer gekocht met zijn bedrijfsnaam erop, zijn verders merkloos maar spelen wel fijn

    Ben in den beginne ooit eens een schitterde zwarte plectrum met in goud Gibson erop kwijtgeraakt ik verwijt nog steeds onze stofzuiger, vrees dat ik hem nooit meer terugzie...

    zo een was het ongeveer:


 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top