Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 22
  1. #11
    Banned to "Zelfbouw-Mod"
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Locatie
    Wonthaggi - VIC - Australia
    Berichten
    1.278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kamiel Bekijk bericht
    wees blij dat ze duur zijn, een goedkope goeie ga je toch niet vinden, je hebt van die winkels die zeggen dat ze ukelele's verkopen, en die kosten dan 20 euro, dan weetje ook dat je geen kwaliteit in huis haalt he..
    Nou, die dure die zijn meestal eigenlijk ook heel goedkoop hoor. Ze zijn alleen maar zo duur omdat er een naampje op staat. Wil je een echt goede uke, die eerlijk goed gebouwd is, dan mag je gerust een nulletje achter hun prijs zetten.
    ɹǝpun-uʍop ɹǝʍnoqɹɐɐʇᴉƃ

  2. #12

    Standaard

    heb ik een modelletje is die nergens in vooraad Mocht je een surgoraat modelletje weten dan houd ik mij van harte aanbevolen. Ik heb echt teveel moeite met kiezen Het liefst iets wat op voorraad is. Ik heb me wel ingelezen nu (ik weet het verschil tussen concert sopraan en tenor) maar voor me eerst ukelellele boeit het me niet zo veel eerlijk gezegd. Zo rond de 50 euro's (en een makala lijkt me wel een goed merk (prijs/kwaliteit gezien)) ik zou wat hulp erg waarderen

  3. #13
    Junior Member
    Geregistreerd
    24 maart 2011
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    5

    Standaard

    Bij Tully's hebben ze o.a. Makala. Is een goede beginnersukelele (ik heb er zelf ook nog eentje liggen).

  4. #14

    Standaard

    dit is een heel betrouwbare handelaar, ook in Duitstland. Hij heeft mooie ohana's voor niet te veel geld.
    http://www.maunakeaukulele.de/epages...kulelen/Sopran
    If you don't know what to do with a small instrument you' ll never be a big star.

  5. #15
    Junior Member
    Geregistreerd
    19 juni 2011
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    9

    Standaard

    Als je in de buurt van Utrecht bent kan je ook eens langs gaan bij Staffhorst. Dat is een muziekwinkel paar minuutjes lopen van het station waar een wat oudere kerel werkt die vrij veel kennis heeft van Ukuleles, ik heb er ook mijn eerste (concert) gekocht voor 100€ oid, en het zag er goed uit en klinkt ook netjes.
    "The guitar is a rockstar's instrument because playing it resembles masturbating the most." - Oscar Wilde

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    449

    Standaard

    Hoi, ik heb er echt geen fluit verstand van hoor maar ik zag deze op MP, misschien is dit iets voor jou? http://link.marktplaats.nl/454703691

  7. #17

    Standaard

    Wat ik me trouwens afvroeg: kun je een elektrische tuner kopen voor een Ukelele? Mijn jongere broer heeft er een (een ukelele), maar het stemmen zonder tuner duurt altijd even. Met mijn eigen gitaartuner lukt het in ieder geval niet.

  8. #18
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 juni 2011
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    7

    Standaard

    Ja bij lyana > limburg , stein. hebben ze een ukelele voor 23,50 hangen heb ik geprobeert en klonk goed alleen me vingers zijn te dik dus ik raak 2 snaren ik kon er zelfs iron maiden opdoen

  9. #19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    En niets zo charmant als een gitaar aan de wand.

  10. #20

    Standaard

    Heeft iemand ervaring met een Lanika, Harley of Ibanez ukulele?
    Laatst gewijzigd door Nena; 19 augustus 2011 om 00:33

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top