Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17
  1. #11

    Standaard

    Ik heb de snaren binnen, zal ze er morgen op leggen. En als het weer het toelaat ook wat foto'tjes trekken.

    Ik ben erg benieuwd hoe ze spelen! Ik heb zelf nog nooit op gecoate snaren gespeeld
    Once you go Strat, you never go back

  2. #12

    Standaard

    Zonder problemen de snaren op mn gitaar geplakt, na een flinke poetsbeurt

    Wat me eigenlijk als eerste opviel is dat er wat klontjes oid in de coating van de 3 niet omwonden snaren zitten (G-B-e). Tijdens het spelen merk je er weinig van, maar als je met je vinger over de snaar strijkt voel je het wel. Ook is de kleur niet echt gelijk tussen de snaren, er zitten aardig wat tinten tussen!

    Qua geluid klinkt het wat blikkerig, dit komt ook deels door de lage actie. De snaren zijn erg glad ten opzichte van 'normale' snaren. Het is even wennen, maar een leuke uitdaging! Het maakt het spel sneller. Qua op stemming blijven ben ik tot nu toe tevreden, hoewel de G wat snel ontstemt. Dit zal nog wel bijtrekken.

    Ik zal over een tijdje nog een update doen over hoe ze het uithouden.



    Laatst gewijzigd door RockinRein; 3 april 2011 om 19:38
    Once you go Strat, you never go back

  3. #13

    Standaard

    Hoe is het neon effect in het donker (zonder UV)?

  4. #14

    Standaard

    Vet dat je even wat pics post. Ziet er best goed uit al zou ik het mooier vinden op een zwarte gitaar met ebben fretboard, steekt het beter af.
    " Great minds think alike"

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braindead Bekijk bericht
    Vet dat je even wat pics post. Ziet er best goed uit al zou ik het mooier vinden op een zwarte gitaar met ebben fretboard, steekt het beter af.
    Ja, maar mn Cort (zwart/rosewood) heeft net een nieuw setje snaren, en eigenlijk is dat mn 2e gitaar. 't Is vooral om het uit te proberen en om lekker fout te zijn :P

    @Arvoitus: Helaas geen, zonder UV licht lichten te niet op. Ze zijn wel erg fel in gewoon licht.
    Once you go Strat, you never go back

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sideburns Bekijk bericht
    Foei...wat vind ik die dingen lelijk...desalniettemin wens ik je er veel plezier mee.
    En? al wat meer nieuws over de snaren?
    Wil ze er vandaag op leggen, heb over 2 weken 'n gig. Zou de coating dan nog goed zijn?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Onder het motto: ik kom beter klaar met een gitaar en alles went behalve een vent.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.967

    Standaard

    Ik heb gisteren nog een gitarist erop zien spelen. Mat zwarte gitaar met neon groene snaren. Het kan leuk zijn maar het is niet mijn ding. Het ligt er een beetje aan wat voor muziek je speelt denk ik ook.
    Aan de andere kant zou het op zo een fel gifgroen gekleurd ibanezje er wel bij passen om zulke snaren te gebruiken.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top