Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard Nieuwe amp; Fender Hotrod Deluxe Whithe Lightning

    Na jaren lang op marshall gerichte amps gespeeld te hebben, ben ik vorig jaar van smaak veranderd, en heb enige tijd geleden een Fender Super Champ XD gekocht, waar ik nog steeds super blij ben. In de band speelde ik altijd op de hotrod stand, die ik echt heerlijk vind klinken.
    Maarja.... Een echte Hotrod zou natuurlijk ook fijn zijn.
    Dus is het er toch van gekomen, en niet zo maar een hotrod, neen, een Hotrod Deluxe White Lightning. Ik moest er wel een dikke 2 1/2 uur heen en 2 1/2 uur uur voor terugrijden, maarja, voor zo'n amp moet je wat over hebben.

    Ik weet het, pics or it didn't happen. Dus:

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ik heb zelf een hotrod deville gehad, 2x12 in tweed uitvoering. Superampje die goed op distortion pedalen reageerde. Drive kanaal vond ik altijd minder, dus ben benieuwd hoe het drive kanaal klinkt van deze vernieuwde versie.

    Heb de mijne weggedaan om et crunch/drive kanaal wat ik echt slecht vond klinken. Verder clean een prima amp, zoals we van Fender gewend zijn.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    828

    Standaard

    mooi ding! ik heb hier naast me een deville staan, maar dat wit is echt waanzinnig mooi :O

    gefeliciteerd!

  4. #4

    Standaard

    Die is echt ontzettend sexy! Ik had hem ook op marktplaats zien staan. Ga je ongetwijfeld veel plezier mee beleven!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard

    Ja dat wit is echt fantastisch. Ik had al zitten denken om de super champ xd te voorzien van een nieuwe cream tolex, maarja, wat dat betreft ben ik echt niet handig. Toen ik mijn bod had gedaan op deze hotrod had ik eigenlijk niet zo heel veel hoop, maar de verkoper ging meteen akkoord. Dus ik ben echt blij dat ik deze versie heb kunnen scoren i.p.v. de normale hotrod. deze heeft bovendien ook een (naar het schijnt) betere speaker. Dus ik ben echt blij.

    Normaal speel ik altijd vrij zacht in mijn flatje, ik wil niet dat iemand er last van heeft. Maar aangezien de buren naast en boven de muziek zo hard aan hadden, heb ik vandaag maar eens het volume opgeschroefd, toch wel lekker om bij een nieuw amp op een iets harder volume te spelen

  6. #6

    Standaard

    Die uit Valkenburg? Heb ik ook even naar gekeken ja.
    Goede versterker, ga je veel plezier mee hebben.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelSmoel Bekijk bericht
    Die uit Valkenburg? Heb ik ook even naar gekeken ja.
    Goede versterker, ga je veel plezier mee hebben.
    Jep, dat is m.

  8. #8
    Member
    Geregistreerd
    17 januari 2010
    Locatie
    Rhoon
    Berichten
    98

    Standaard

    Aaahh!! Lucky! Ik heb de zwarte, maar had liever een witte gehad.. Hoeveel heb je er voor betaald als ik vragen mag?

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LeNick Bekijk bericht
    Aaahh!! Lucky! Ik heb de zwarte, maar had liever een witte gehad.. Hoeveel heb je er voor betaald als ik vragen mag?
    €550,-

    Vandaag voor het eerst gebruikt bij de bandrepetitie, heerlijk ding.
    Zoals gezegd speelde ik in de band eerder op mijn Super Champ XD, en dan op de hotrod stand. En ik moet zeggen, die Super Champ XD kan het geluid van een hotrod toch behoorlijk goed benaderen. Altijd fijn als backup dus

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2008
    Locatie
    ijsselmuiden
    Berichten
    229

    Standaard

    wauw!! zwart is ie al mooi!! in het wit nog mooier!!
    hier!!! heb je mijn handtekening.......

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top