Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 47
  1. #1

    Amp ! Slaapkamer gitaar amp

    Hoi mensen!
    Ik ben al een lange tijd van plan een nieuw gitaartje te kopen, nu dat dicht bij komt en ik al bijna kan bestellen bij thomann wil ik even wat vragen. Zelf heb ik er nog niet veel tijd in kunnen investeren om alles te controleren maar ik hoorde over Orange dat het goed is, weet iemand hier meer over?

    Mijn budget is super laag maar ben ook alleen opzoek naar iets voor mijn slaapkamer, (ik kan als ik ooit wil optreden iets nieuws kopen).

    dit is wat ik in gedachten had:
    http://www.thomann.de/nl/orange_cr12l.htm

    of tog misschien iets heel anders:
    http://www.thomann.de/nl/line6_pod_2_2006.htm
    (dit is wel boven mn budget)

    alvast bedankt!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.578

    Standaard

    Bij Feedback is nu de Fender Mustang I in de aanbieding voor 109 euro. Echt een te gekke amp voor dat geld. Kun je ook eens checken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Bij Feedback is nu de Fender Mustang I in de aanbieding voor 109 euro. Echt een te gekke amp voor dat geld. Kun je ook eens checken.
    is deze echt zoveel beter dan?

  4. #4
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Bij Feedback is nu de Fender Mustang I in de aanbieding voor 109 euro. Echt een te gekke amp voor dat geld. Kun je ook eens checken.
    Dat is geen aanbieding. Dat is de standaard straatprijs.

    Die Mustangs zijn inderdaad wel een aanrader! Voor op je slaapkamer helemaal. Je kan er ook met een koptelefoon op. Daarnaast kun je hem met USB aan je pc hangen en de presets zelf maken naar jouw smaak met verschillende versterkermodellen en effecten. Je kan zo ook opnames maken. Je krijgt er Ableton Live Lite erbij om mee op te nemen.

    Persoonlijk vind ik de Mustang II voor 179 euro veel beter klinken dan de I. Dat komt ook omdat de II een 12 inch speaker heeft en de I een 8 inch. Nou is de II wel 40 watt, maar hij klinkt op laag volume verder ook erg goed, dus dat zou ik wel echt overwegen!

  5. #5

    Standaard

    en dan is die orange niet goed? ik vind 66e eigenlijk wel fijn dan hou ik nog wat geld over

  6. #6
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Ik heb er geen ervaring mee. Ik weet wel dat andere versterker met dezelfde soort specs echt voor geen meter klinken. Ik kan me ook niet voorstellen dat er uit dat 6 inch speakertje knap geluid komt.

    Orange is een goed merk, maar dat betekent uiteraard niet dat ieder model dat ze maken goed is.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 maart 2009
    Locatie
    Valkenburg Zh
    Berichten
    2.523

    Standaard

    Orange Crush zijn waardeloze versterkers. Zelfs voor die 66 Euro.
    Ga nog wat sparen, want alles wat je koopt voor rond die prijs is gewoon zonde van je geld.

    Ik raad je ook de Mustang II aan. Prima versterker!
    FLICKR
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door terrasbeest Bekijk bericht
    Opgelet voor gitaristen met ' lange vingers' : die stelen je licks

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tictac Bekijk bericht
    en dan is die orange niet goed? ik vind 66e eigenlijk wel fijn dan hou ik nog wat geld over
    Waarom ga je ze niet even testen? Je kunt toch geen keuze maken op basis van een forum en de prijzen bij Thomann?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  9. #9

    Standaard

    Ik heb even in de winkel gekeken en ik vind die Mustang echt geweldig ook al die verschillende opties van geluid heerlijk dit word een mooi setje met de hagstrom!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Goeie keuze man...
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top