Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 47 van 47
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LesPaul1612 Bekijk bericht
    .. Maar wat als een versterker nou net buiten het budget ligt, maar op internet nog wel net te betalen is. Wat zou jij in zo'n geval dan doen?
    Dan wordt het tijd om nog wat meer te sparen, of je uitgavenpatroon wat bij te stellen. Je gaat toch niet je allerlaatste centen tot op de euro opmaken aan een nieuwe versterker?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Locatie
    Almere
    Berichten
    359

    Standaard

    Het is een blijft iemand zijn.haar mening. Of je nou de winkel goed of slecht vind gaat testen en wel of niet daar kopen. Iedereen is anders.

    Zelf ben ik van mening dat ik dan naar een betere winkel ga rijden om hem daar te testen en kopen en de paar extra euros op de koop toe neem.

  3. #43

    Standaard

    Op zich is het heel nobel om te zeggen: "ik test niet bij een winkel waar ik niet koop" Maar de realiteit is dat de wereld zo niet meer in elkaar steekt. Het is niet een kwestie van een paar tientjes, maar het scheelt soms honderden euro's als je via de webwinkels van onze oosterburen bestelt.

    Ik heb afgelopen week nog een ampje getest bij een winkel.
    Toen ik het prijskaartje zag wist ik al dat ik hem niet zou gaan kopen. Toch heb ik hem getest.... mea culpa

    Als ik nou tijdens dat testen echt goed geholpen was, en de verkoper had laten doorschemeren dat er nog wel wat korting inzat, dan was ik zelfs bereid geweest om inderdaad wat meer te betalen en de amp daar te kopen. In dat opzicht hadden ze wel degelijk een verkoopkans. Maar dan moet het niet gaan om meer dan 100 euro verschil op een bedrag van rond de 700.

    Daarbij, normaal gesproken zou ik dan nog wel wat plectrums en een kabeltje gekocht hebben. (Ik ben er nou toch) Alleen, zelfs dat heb ik niet gedaan omdat alledrie de aanwezige winkelmedewerkers nu niet bepaald klantvriendelijk waren. Zeg maar gerust chagrijnig.
    Laatst gewijzigd door Baker; 28 maart 2011 om 17:07

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2011
    Locatie
    Veldhoven
    Berichten
    269

    Standaard

    FB geeft geen korting, nooit meegemaakt. Toen het voorheen nog Conijn, danwel EMI was was korting krijgen standaard, anders kreeg je je kabel en strap wel gratis, maar dat is nu niet meer zo.

    Wat je bij de FB koopt is 9 van de 10 keer al bespeeld en dus niet echt nieuw-nieuw in mijn ogen...

    Hoe ze mij de verkeerde gitaar leverde:

    gitaar getest, was wel lekker, knakker neemt gitaar mee naar achteren om hem in de bijhorende doos te stoppen. Thuisgekomen, doos open: zit een andere gitaar in >< en ze waren ook nog de tremelo vergeten erbij te doen!

    ...is er een topic waarin je aan kan geven waarom je bij welke winkels bepaalde dingen wel/niet moet kopen? Heb eigenlijk op elke winkel wel iets aan te merken kan behulpzaam zijn

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Locatie
    Almere
    Berichten
    359

    Standaard

    Het ligt dus aan de service van FB. Het is een winkel en het is logisch dat ze klantvriendelijk en behulpzaam moeten zijn wil je klanten winnen en behouden. Wat ik lees is het dus een winkel om met een boog om heen te lopen. Gelukkig zijn er wel veel goede winkels in NL wat allemaal te rijden valt.

    Toch klopt het wel dat Duitsland meestal goedkoper is.. liefst haalde ik het uit de USA waar het NOG goedkoper is. Maarja.. Nlse invoerrechten en gedoe he.. anders ging ik wel vliegen en als handbagage een Fender USA mee terug nemen
    Ter voorbeeld: In Duitsland is het €899 en omgerekend als je hem in USA haalt issie €593 (799 dollar), toch even zeker €300 minder. Toch even 1/3 van de prijs...
    Laatst gewijzigd door Rembull1980; 29 maart 2011 om 10:29

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingPin8 Bekijk bericht
    FB geeft geen korting, nooit meegemaakt. Toen het voorheen nog Conijn, danwel EMI was was korting krijgen standaard, anders kreeg je je kabel en strap wel gratis, maar dat is nu niet meer zo.
    Feedback is wel één van de goedkoopste winkels in Nederland. En dat komt ergens vandaan. Als je scherpe prijzen hanteert, kun je er ook weinig korting op geven. Of heb je liever een hogere prijs en een gratis kabel? Uiteindelijk ben je even duur uit. Je hebt het gevoel dat je bij een andere zaak beter behandeld wordt, maar dat is alleen gevoel dus.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2011
    Locatie
    Veldhoven
    Berichten
    269

    Standaard

    Bij Feedback wordt ik niet behandeld :P en ze zijn in mijn opzicht zeker niet goedkoop, ze vragen overal vol gas geld voor, minstens retail waarde.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top