Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16
  1. #1

    Standaard Nieuwe amp....Fender Mustang V

    Kwam toevallig in een line6 forum deze nieuwe Fender amps tegen. Utube gekeken en bij Thomann gevist naar de prijs. €269,- Ach, laat ik hem eens proberen. Als het niks is dan is ie toch weer snel weg op MP.

    Besteld in in notime stond de pakjesman voor de deur.
    Nu speel ik toch al een tijdje gitaar en heb 1000-en-1 versterkers gehad. Marshall, Mesa, Koch, Fender buizenversterkers asl ook Vetta en vele anderen. Een beetje zoals velen onder ons. GAS en steeds weer wat anders proberen.
    Ik sta eigenlijk helemaal paf van dit ding
    Mijn pod hd500 icm de Mesa 2:50 buizenversterker was het helemaal voor mij. Maar dit ding voor dit luttele bedrag doet mij versteld staan.
    Voor een ss eindtrap geeft hij een bijzonder goed geluid door mijn v30's.
    Pre-amp met de fusesoftware gewoon geweldig. Vond de pod hd500 icm de bijbehorende software al top, deze kan makkelijk mee.

    Goh, sta nog helemaal na te shaken

    Dacht, ik laat het jullie even weten. Ik MOEST het ff kwijt

  2. #2
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Pics or it didn't happen!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Breda
    Berichten
    705

    Standaard

    Ik heb de Mustang II, ook een erg goede versterker, zeker voor het geld.

  4. #4

    Standaard aber natuulich pics

    top:





    en dan ook maar het hele setje:


  5. #5

    Standaard

    en dat voor 269 euro's incl verzending door dhr. Thomann

    Tejmig de Pemig....wat heb ik in het verlden een hoop geld weggebracht naar alles en iedereen voor een héél wat mindere sound

  6. #6
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Nice! Ik moet zeggen dat ik zaterdag ff een uurtje of wat heb gezeten met de Mustang II en een Schecter Omen-6 Extreme. Wat een geweldige sound. Af en toe moest ik mezelf aan helpen herinneren dat het geen buizen waren! Ik ben ook reuze benieuwd hoe deze amp klinkt. Voor het geld en de toevoeging van het schermpje wil ik er wel een overwegen gewoon voor erbij en thuis recording.

  7. #7

    Standaard

    Ik denk dat ik nooit van het idee af kom dat solistates ruk klinken. Dat is echt balen van het kost me zoveel geld

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2009
    Locatie
    Aan het Wad
    Berichten
    1.563

    Standaard

    Nooit eerder in verdiept, maar ik moet zeggen dat ze op YT (slechts een indicatie natuurlijk) absoluut goed klinken. Zeker om thuis mee te spelen. Of ze op het podium ook handig en bruikbaar zijn weet ik niet. Maar voor thuis zou ik 'm zeker eens echt willen horen. En dan een combo, de III of IV.
    For sale. Roger strat by Duesenberg (voorheen Diego). Nog als nieuw, halve prijs. PM voor info en pics.

  9. #9

    Standaard In bandsituatie niet echt uit de verf

    Gisterenavond in de bandsituatie uitgeprobeerd. We hebben een snoeiharde drummert en alles stond eigenlijk best wel hard.
    De Mustang V kan erg hard maar boven de 5 gaat het toch wel erg snel achteruit met de kwaliteit van de sound. Tja, ben Koch en Mesabuiswerk gewend...snijden makkelijk door het geheel en zijn mooi aanwezig.
    Nou deze is dan wel aanwezig maar een beetje irritant. Speel ik alleen dan hoor ik wat moois, in de band moet ie wat harder en nog harder anders komt hij er niet bovenuit. Tja, dan sta je op een volume wat iets snerpends heeft. Ik weet niet hoe ik het moet leggen maar als mijn Mesa op een Beps de volumestand staat dan is het gewoon warm en mooi en krijg ik goedkeurende knikken. Bij deze op dezelfde stand beetje boze blikken en of het wat zachter kan. Zet ik het dan wat zachter dan hoor ik nix:
    zal wel Fletcher-Munson zijn of iets dergelijks.
    Wat patching aanpassen en volgende week opnieuw proberen.

    Had ik trouwens al vermeld dat je er een mooie 4-switch voetpedaal bij krijgt die je in verschillende modi kunt zetten? Ja echt, zit gewoon bij de prijs. Bij Mesa kost alleen een soortgelijk voetpedaal al € 269,-

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2009
    Locatie
    Aan het Wad
    Berichten
    1.563

    Standaard

    Als ik binnenkort eens bij een muziekzaak langs komt die een combo ( III of liefst IV) heeft staan gaan we eens proberen. Mijn zoon en ik spelen toch voorlopig alleen op huiskamervolume. Had eigenlijk verwacht dat 150 watts trannievermogen voldoende waren . Valt me toch wat tegen. We hebben nu respectievelijk 60 en 75 watts en die kunnen alle buren, ook in de naastliggende straten, wekken met ook nog voldoende headroom. (als het moet )

    Maar je zegt 't zelf. Tis geen geld voor wat je krijgt. M.i geen buil aan te vallen.
    For sale. Roger strat by Duesenberg (voorheen Diego). Nog als nieuw, halve prijs. PM voor info en pics.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top