Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 36 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 357
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2005
    Locatie
    Bussum
    Berichten
    1.107

    Thumbs up Gitaarbouwersmeeting 2011 (29-10-2011)


    Goed nieuws!

    De gitaarbouwersmeeting 2011 staat in de startblokken.

    Cocobolo, Gertgert, Hedge en Superfly hebben de organisatie van de meeting overgenomen van Gitaarbouwer.

    De meeting zal plaats vinden op
    Zaterdag 29 oktober 2011
    in de Veluwehal in Barneveld.

    Er wordt hard gewerkt aan een programma. Het concept van de eerdere meetings blijft gehandhaafd. Je kan dus rekenen op een tentoonstelling van zelfbouw gitaren met natuurlijk de verkiezing, presentaties en demo's over gitaarbouw, en natuurlijk zullen diverse handelaren hun waren aanprijzen en natuurlijk wordt dit alles omlijst met live muziek.

    Kijk vast rond op de nieuwe website www.gitaarbouwersmeeting.org, de komende tijd zal die geupdate worden met meer informatie over de meeting. (De oude links als www.dgbm.nl werken ook nog)

    Op de site kan je je inschrijven op de nieuwsbrief zodat je zeker weet dat je niets mist.

    Zijn er nog suggesties voor de organisatie? Laat het gerust weten, hier op het forum of op het e-mail adres info@gitaarbouwersmeeting.org

    Vriendelijke groet,
    Marco, Gert, Leon en Wim

  2. #2
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Jongens, wat betreft die PM van jullie: Lijkt me niet dat er bezwaren zijn tegen het topic. Er is niet echt een commercieel belang van de organisatie bij (zal wel weer kostendekkend als doel hebben ipv winst) en het is natuurlijk gewoon een soort gitaarnetmeeting.

    Succes met de organisatie, en alvast bedankt. Jullie zijn helden!!!! Ik zal er weer bij zijn.

    Joris

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2008
    Locatie
    Kalmthout (België)
    Berichten
    1.129

    Standaard

    eindelijk!

    een gitaarbouwersmeeting die niet tijdens de examens vallen, ik zal erbij zijn!! heb ik ineens weer een excuus om nog een nieuwe gitaar te bouwen.

    grtz

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Tof dat jullie er nu al werk van maken!
    Een zaterdag is wat tricky voor een muzikant maar als het enigszins kan, kom ik.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.966

    Standaard

    Lijkt me gaaf om er een keer bij te zijn. Ga zeker proberen of het dit jaar wilt lukken.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2007
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    2.331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    ...Er is niet echt een commercieel belang van de organisatie bij (zal wel weer kostendekkend als doel hebben ipv winst) ...
    Klopt: we hebben gekozen voor een stichting zonder winstoogmerk. Het geld blijft daardoor altijd in de stichting. Mocht er toch aan het eind van de komende beurs geld 'over' zijn, dan gaat dat gewoon volgend jaar(*) in nog betere artiesten, meer presentaties en/of lagere toegangsprijzen Voor bouwers, door bouwers dus.

    (*) Jawel : de beurs zal vanaf nu zeer waarschijnlijk jaarlijks zijn, het ene jaar centraal in Nederland, het volgend jaar meer richting onze zuiderburen
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2008
    Locatie
    Zuidhollandse eilanden
    Berichten
    178

    Standaard

    Goed nieuws jongens. Het staat in de agenda. Succes met de voorbereidingen.

    Gr.Rob

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cocobolo Bekijk bericht
    Klopt: we hebben gekozen voor een stichting zonder winstoogmerk. Het geld blijft daardoor altijd in de stichting. Mocht er toch aan het eind van de komende beurs geld 'over' zijn, dan gaat dat gewoon volgend jaar(*) in nog betere artiesten, meer presentaties en/of lagere toegangsprijzen Voor bouwers, door bouwers dus.

    (*) Jawel : de beurs zal vanaf nu zeer waarschijnlijk jaarlijks zijn, het ene jaar centraal in Nederland, het volgend jaar meer richting onze zuiderburen
    super, voor mij hoeft het niet eens dichterbij maar please, geen friesland, daar onlangs nog gaan spelen. Ik ben ongeveer even vlug in zwitserland...

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.966

    Standaard

    Haha, friesland is idd een eindje rijden. Ik woon zelf in brabant (10km van essen dus aardig zuidelijk) en ik rijd er al gauw 3 uur op naar friesland.

    Barneveld is voor mij wel aardig om te doen. Dat is in een dik uurtje wel te rijden denk ik.

    Maar goed, het duurd nog ff. Kan nog niet met zekerheid zeggen dus of die datum uit gaat komen maar hij staat genoteerd Misschien is dan inmiddels mijn stratje wel af.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.047

    Standaard

    Damn! Damn Damn Damn Damn Damn!

    Het gaat me niet lukken om er bij te zijn, dat is al duidelijk. Ons kleine ventje wordt dan vier, en dan mag ik er vast niet de hele dag tussenuit knijpen.
    Damn!

    Laat ik mezelf maar proberen wijs te maken dat ik dan tenminste een jaar extra heb om nog iets moois te maken...























    Maar toch: DAMN!
    I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top