Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 september 2005
    Locatie
    Bayside High
    Berichten
    1.340

    Standaard

    Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik de G30 heb gekocht. Samen met mijn Sennheiser in ear G2, een optreden en oefensessie met 4 AA's. Toch heb je een mooie oplossing gevonden. Die 9v blokjes zijn niet meer van deze tijd vind ik.
    Vote for Pedro!

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACSlater Bekijk bericht
    Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik de G30 heb gekocht. Samen met mijn Sennheiser in ear G2, een optreden en oefensessie met 4 AA's. Toch heb je een mooie oplossing gevonden. Die 9v blokjes zijn niet meer van deze tijd vind ik.
    Ik had eerst ook even spijt dat ik een tweedhands X2 had gekocht in plaats van te sparen voor een Relay. Maar uiteindelijk ben ik nu super tevreden met mijn keuze. Momenteel zit ik aan drie oefensessies op dezelfde batterijen en volgens mij kan er zeker nog één of twee bij. Dus ik moet mijn batterijen maar één keer in de zoveel weken opladen, wat de levensduur ten goede komt. Deze mod is in twintig minuutjes geklaard en ik moet me echt geen zorgen maken om altijd reserve batterijen mee te sleuren. Want elke week een 9v blokje kopen, zou me véél te duur uitkomen!

  3. #13

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 september 2007
    Locatie
    Deventer!
    Berichten
    699

    Standaard

    Ik vind het supertof dat dat zo goed werkt, ik weet wel wat ik als eerste ga doen wanneer mijn X2 binnen is!!
    SPAM & dus ook te koop; Lexicon MPX-1 G2 + R1 foot controller
    Ruil/inruil en dus ook gezocht: hmmm...

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bonecrushingbrutality Bekijk bericht
    Vier repetities!
    Dus al bijna even veel als ik op 1 9v blok doe?

  6. #16

    Standaard

    Hoeveel uur doe jij dan met zo één blokje? En gebruik je de Plus of de gewone X2? Want de Plus verbruikt meer stroom doordat hij twee keer het signaal uitstuurt/ontvangt.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bonecrushingbrutality Bekijk bericht
    Hoeveel uur doe jij dan met zo één blokje? En gebruik je de Plus of de gewone X2? Want de Plus verbruikt meer stroom doordat hij twee keer het signaal uitstuurt/ontvangt.
    Uurtje of 10 met de gewone X2. Batterijen voor iets van €1,- per stuk van de Aldi of Lidl.

  8. #18

    Standaard

    Dan heb jij toch wel heel veel geluk denk ik, want van wat ik al heb gehoord zijn er niet veel mensen die zo lang met één batterij kunnen spelen. Op die manier valt de kost eigenlijk nog heel goed mee!

    Ik zit nu ook ongeveer op een tiental uur. Ben eens benieuwd hoeveel het in totaal zal worden!

  9. #19

    Standaard

    Ik val in de herhaling, maar het zijn ondertussen al vijf repetities geworden...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top