Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fireburst Bekijk bericht
    PS RESPECT als je al 3 jaar tegen GAS vecht...
    Uuuuhhh?

    Weet iemand hoe die oude London City tops zijn? Qua prijs zijn ze namelijk niet slecht.

  2. #12

    Standaard

    Ik heb namelijk een luxe probleem aangezien ik van mezelf een nieuwe versterker moet kopen. Ik weet alleen nog niet welke. Drie jaar ben ik er al over na aan het denken welke het moet worden, maar ik kom er niet uit.
    Dat mijn vriend, noemen we hier GAS. En daar ben jij dus al 3 jaar door besmet, vandaar RESPECT. Vraag maar eens aan Ijssel of Roel...
    Let there be rock.

    For sale : niks.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2008
    Locatie
    Bredene, België
    Berichten
    1.084

    Standaard

    Ik weet dat ik het overal aanbeveel, en ja ik heb een; maar hij past gewoon in elke discussie

    Jet City Amplification 20H. Kwaliteitsvolle marshall. 1-kanaal die met je volumeknop een meerkanaler wordt. Gain genoeg en toch een clean kanaal op repetitieniveau. lichte crunch? geen probleem...
    Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
    Amp: JCA 20H+24s
    Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8

  4. #14

    Standaard

    Er is gewoon teveel keuze en jullie maken het er niet makkelijker op ;-) . Over die Jetcity amps, hoe zijn de combo's daarvan? Ook goed geluid daar uit te krijgen?

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2008
    Locatie
    Bredene, België
    Berichten
    1.084

    Standaard

    Het minste onderdeel van de combo's zijn de speakers. Het klinkt goed, maar de heads zijn beter. In mijn zoektocht heb ik gekozen voor cab+head omdat het beter klonk.
    Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
    Amp: JCA 20H+24s
    Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8

  6. #16

    Standaard

    Daar heb je opzich wel gelijk in. Over die JCA, die tops zijn niet zo heel duur, maar hoe zit het met kwaliteit? Qua geluid klinkt hij wel goed, als ik zo op youtube kijk.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2008
    Locatie
    Bredene, België
    Berichten
    1.084

    Standaard

    Op de kwaliteit heb ik niets op aan te merken. alles ziet er vanbinnen en vanbuiten heel netjes uit. nog geen enkel klacht gehad in de 5 maanden die ik hem heb. Kan nog veranderen natuurlijk, maar ik vermoed het niet.
    Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
    Amp: JCA 20H+24s
    Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top