Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 61

Discussie: Oefenho(e)kfoto's

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    Wat ee nverschil met de oefenruimte die wij altijd bevolkten. we begonnen met de puinkband in ee nvarkenstal. altijd lache nje rolt bij een optrede nje drummat uit en de hele zaal gaat over zijn nek van de stank. Toen een ongeisoleerd tuinhuisje en uiteindelijk in een hobby pottenbakkers/boetseer atelier.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 juli 2006
    Locatie
    Wereld
    Berichten
    568

    Standaard


    grunge/noise-hippie

  3. #23
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SEAL Bekijk bericht

    Dit komt me bekend voor. Waar is het?

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 juli 2006
    Locatie
    Wereld
    Berichten
    568

    Standaard

    spod, delft
    hoe kent iemand uit alkmaar dat?
    grunge/noise-hippie

  5. #25
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Ik heb in Den Haag en Rijswijk gewoond en ben daar wel eens langs geweest. Dacht al dat ik het herkende.

    Daarnaast...Alkmaar heeft geen gesloten grenzen ofzo...ik ben ook wel vrij om te reizen naar andere steden.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Berichten
    6.680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Dat ziet er wel een beetje uit als een soort van galm hok. beton het kale muren. Hoe is de akoestiek in de oefenruimtes van Atak?

    EDIT: ik ga binnenkort ook wel wat foto's maken
    Volgens mij zit er wel dempend materiaal aan de wand, maar ziet er inderdaad erg steriel en inpiratielois uit. We zijn ook al eens benaderd doir Atak om een keet te oefenen in 1 van hun ruimtes, maar persoonlijk vond ik de foto's van toen ook niet waar om de reis te maken.

    Btw wat hebben jullie liever? Beetje natuurlijke galm of een zeer goed geisoleerde ruimte, waar je (bijwijze van) elke nood van de ander en je zelf hoort?

    Ik ga zelf liever voor het 1e. Creeërd meer een vibe. Hou niet van zo steriel oefenhok.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Berichten
    6.680

    Standaard

    EDIT: dacht dat vorige bericht niet was over gekomen. Toch wrl dus deze kan weer weg.
    /geendeletefunctieoptapatalk
    Laatst gewijzigd door Riky; 19 maart 2011 om 01:59

  8. #28

    Standaard

    Mijn oefen zoldertje:





  9. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky Bekijk bericht
    Volgens mij zit er wel dempend materiaal aan de wand, maar ziet er inderdaad erg steriel en inpiratielois uit. We zijn ook al eens benaderd doir Atak om een keet te oefenen in 1 van hun ruimtes, maar persoonlijk vond ik de foto's van toen ook niet waar om de reis te maken.
    Galmen doet het totaal niet. Er zit inderdaad geluidsabsorberend materiaal op de muren. Het is misschien een beetje steriel en kaal, maar er komen langzaam aan posters op de muren in de oefenruimtes om het wat meer op te vrolijken. De oefenruimte waar ik normaal altijd repeteer heeft ondertussen al ook een oud tapijt op de vloer liggen.
    Ik vind het iig een van de betere oefenruimtes waar ik tot dusver heb gerepeteerd.

  10. #30

    Standaard

    Ik vind het wel een mooie ruimte zo Wabbie, schoon en goed verlicht en er staat je niks in de weg. Paar inspirerende posters aan de muur en knallen met die handel
    Al is een luie bank en een koelkast wel een prettig toevoeging qua comfort.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top