Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 96 van 865 EersteEerste ... 46869495969798106146196596 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 951 t/m 960 van 8641
  1. #951
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2003
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    301
    Blog Entries
    1

    Standaard

    De reserverplank. Er moet alleen nog even een plank onder.


  2. #952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door titzenpitzer Bekijk bericht
    Pedaaltje erbij! De ehx freeze. Vet vet vet. Heel erg makkelijk te gebruiken, dacht eerst dat het nogal een dode koop was, maar na wat oefenen kan je er erg leuke (en mooie!!!!) dingen mee doen. Perfect om te soundscapen, te dronen, ...


    Mega vet board! Nu bevalt me jouw pedaalkeuze sowieso wel tot nu toe!

    Hoe is die Sunface?
    TE KOOP: Marshall JCM 800 Combo, Marshall Guvnor ( die oude zwarte)

  3. #953
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2009
    Locatie
    Aalst, Belgica
    Berichten
    959

    Standaard

    Ben er nu helemaal wild van maar dat heeft best lang geduurd...
    't Is nogal een onbetrouwbaar pedaal, lijkt op sommige dagen - met dezelfde instellingen - compleet anders te klinken. Heb zelfs de 2jaar oude setting van de tubescreamer moeten veranderen zodat de fuzz in combinatie goed klinkt in de oren.

    Ik heb trouwens nulles verstand van de verschillende soorten fuzzfaces. Heb een goedkopere versie samengesteld omdat ...dat goedkoper was.

    Voordien gebruikte ik een RAT: superbetrouwbaar, veel groter spectrum (de fuzz heeft zelfs geen spectrum volgens mij haha), breed toepasbaar. Toch heeft de fuzz de strijd gewonnen omdat hij zoveel rauwer kan klinken, meer opvalt, en er op één of andere manier toch altijd bovenuit komt.

  4. #954
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2003
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    301
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door titzenpitzer Bekijk bericht
    Ben er nu helemaal wild van maar dat heeft best lang geduurd...
    't Is nogal een onbetrouwbaar pedaal, lijkt op sommige dagen - met dezelfde instellingen - compleet anders te klinken. Heb zelfs de 2jaar oude setting van de tubescreamer moeten veranderen zodat de fuzz in combinatie goed klinkt in de oren.

    Ik heb trouwens nulles verstand van de verschillende soorten fuzzfaces. Heb een goedkopere versie samengesteld omdat ...dat goedkoper was.

    Voordien gebruikte ik een RAT: superbetrouwbaar, veel groter spectrum (de fuzz heeft zelfs geen spectrum volgens mij haha), breed toepasbaar. Toch heeft de fuzz de strijd gewonnen omdat hij zoveel rauwer kan klinken, meer opvalt, en er op één of andere manier toch altijd bovenuit komt.
    Germanium fuzzes zijn erg gevoelig voor temperatuursverschillen. Ik heb zelf de Sunface met sundial. Dat is een bias knop om dit aan te kunnen passen. Bij jou zit die in het pedaal als trimpot. Daarnaast is de sunface ook erg kritisch met betrekking tot pedalen die ervoor en erna komen.

    Ik moet zeggen: ik ben zelf ook nog niet uit de ideale settings en combinaties met de sunface.
    Laatst gewijzigd door Lomeos; 6 oktober 2011 om 18:38

  5. #955
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2009
    Locatie
    Aalst, Belgica
    Berichten
    959

    Standaard

    Oh, ik dacht dat dat enkel de NKT's waren? Heb analogman zijn website een beetje doorgelezen en dacht dat ik wel safe zat. Ik heb de BC182/183 combo trouwens (vraag me niet waarom)

    Soit, het zou in ieder geval veel verklaren. Gelukkig klinkt ie op een podium (met veel stagelights?) lekker vet. In het repetitiekot klinkt ie eerder een beetje kil, schril, en nog van die -il woorden.

  6. #956
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2003
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    301
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door titzenpitzer Bekijk bericht
    Oh, ik dacht dat dat enkel de NKT's waren? Heb analogman zijn website een beetje doorgelezen en dacht dat ik wel safe zat. Ik heb de BC182/183 combo trouwens (vraag me niet waarom)

    Soit, het zou in ieder geval veel verklaren. Gelukkig klinkt ie op een podium (met veel stagelights?) lekker vet. In het repetitiekot klinkt ie eerder een beetje kil, schril, en nog van die -il woorden.
    Hmm, de silicon transistors zouden daar inderdaad nauwelijks last van moeten hebben. Raarrr. Misschien is het de combo?!?

  7. #957

    Standaard

    Wat je zou kunnen proberen is de Sunface helemaal vooraan in je keten te zetten. Veel fuzzen werken niet goed als er een buffer voor zit (TU-2) . Ik gebruik nu ook een Rat. Ben nog op zoek naar een oude Rat II. Vind zelf de mudhoney van T-rex ook te gek. Wat voor amp gebruik je?
    TE KOOP: Marshall JCM 800 Combo, Marshall Guvnor ( die oude zwarte)

  8. #958
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2009
    Locatie
    Aalst, Belgica
    Berichten
    959

    Standaard

    Njah, misschien wel...nog nooit geprobeerd, eigenlijk! Zal er zaterdag tijdens een optreden eens mee prutsen.

    Ik wil er wel sowieso mijn smallstone voor hebben, vind dat leuker klinken. Met de smallstone erna verdwijnt die swoosh volledig..

    Ik speel over een Fender Super Reverb reissue. Heb hem nog nooit met een andere amp gespeeld, behalve dan mijn Faylon studio 2, maar die's al even betrouwbaar als de sunface

  9. #959
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2008
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    319

    Standaard

    DL4 eruit, Timeline erin.
    Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
    Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    voorlopig niets meer te koop...

  10. #960
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2011
    Locatie
    Stadskanaal (Groningen)
    Berichten
    167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fragedallic Bekijk bericht
    DL4 eruit, Timeline erin.
    Nice! Ziet er lekker uit!
    Never break the silence unless you can improve it .

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top