Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 91 van 865 EersteEerste ... 41818990919293101141191591 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 901 t/m 910 van 8641
  1. #901
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2010
    Locatie
    Tilburg, Noord-Brabant
    Berichten
    2.575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rewind Bekijk bericht
    Denk sowieso dat mensen die veel thuis spelen kritischer op hun geluid zijn dan mensen die alleen maar op het podium staan. Als die mensen uiteindelijk de studio ingaan is het wel weer een ander verhaal gok ik.
    Onzin. Of ik nu thuis speel, live of in de studio zit, ik wil gewoon degelijke kabels. Klaar. Je hoeft je er ook niet druk om te maken, absoluut, maar een paar fatsoenlijke kabels hebben vind ik wel een beetje de basis van je setup. Je hoeft dan ook weer niet per sé top of the line te hebben, maar ook weer niet die plastic meuk.
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

  2. #902

    Standaard

    Juist op het podium wil ik degelijke kabels hebben. Deels wel voor het geluid, maar nog veel belangrijker vanwege de betrouwbaarheid. Als ik daar sta te spelen wil ik me geen zorgen hoeven maken om gear die het (mogelijk) snel begeeft.

  3. #903
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2008
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    319

    Standaard

    Nog weinig veranderd dit jaar....de Strymon Timeline laat nog even op zich wachten. Daarna maar eens kijken voor een preset switcher ( musicomlab EFX.. FTW! )


    Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
    Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    voorlopig niets meer te koop...

  4. #904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fragedallic Bekijk bericht
    Nog weinig veranderd dit jaar....de Strymon Timeline laat nog even op zich wachten. Daarna maar eens kijken voor een preset switcher ( musicomlab EFX.. FTW! )


    Hoe het je die stroomvoorziening rechts bovenin gemaakt?

  5. #905
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2008
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blackie91 Bekijk bericht
    Hoe het je die stroomvoorziening rechts bovenin gemaakt?
    zelfde benadering als een stekkerdoos met aan/uit knop. alleen dan alles eruit gehaald en terug geïntegreerd in m'n pedalboard. Met een eurostekker achterin ( met alle ins en outs, o.a. fxloop, ernaast). De inputs rechtsboven zijn voor de gitaar input(s).
    Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
    Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    voorlopig niets meer te koop...

  6. #906
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.582

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    Juist op het podium wil ik degelijke kabels hebben. Deels wel voor het geluid, maar nog veel belangrijker vanwege de betrouwbaarheid. Als ik daar sta te spelen wil ik me geen zorgen hoeven maken om gear die het (mogelijk) snel begeeft.
    Ik heb ooit een veel te duur pakket van Core X2 gekocht, een soort George L's. Een rol kabel en 10 pluggen die je zonder te solderen in elkaar kunt klussen. Ik kan je vertellen dat die plastic kabeltjes het qua betrouwbaarheid winnen van die Core X2. Die soldeervrije aansluitingen zijn nooit ideaal. Als het wel contact maakt klinkt het ook prima, maar het maakt net even te vaak geen contact. Dan liever van die plastic apehaartjes.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  7. #907
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2010
    Locatie
    Tilburg, Noord-Brabant
    Berichten
    2.575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Ik heb ooit een veel te duur pakket van Core X2 gekocht, een soort George L's. Een rol kabel en 10 pluggen die je zonder te solderen in elkaar kunt klussen. Ik kan je vertellen dat die plastic kabeltjes het qua betrouwbaarheid winnen van die Core X2. Die soldeervrije aansluitingen zijn nooit ideaal. Als het wel contact maakt klinkt het ook prima, maar het maakt net even te vaak geen contact. Dan liever van die plastic apehaartjes.
    We hebben het dan ook over qualiteitskabels en naar mijn mening zijn die solder-less kabels dat absoluut niet.
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

  8. #908
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    We hebben het dan ook over qualiteitskabels en naar mijn mening zijn die solder-less kabels dat absoluut niet.
    Het is onzin dat kwaliteitskabels het nooit zullen begeven. Professionele bands hebben dan ook reservespullen bij de hand - liefst inclusief roadie om ze te installeren.

  9. #909
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.582

    Standaard

    Nee precies, dat bedoel ik. Ik heb er ook een paar zelf in elkaar gesoldeerd met Klotz-kabel en Neutrik-pluggen. Die gaan volgens mij nooit weer stuk. En als je niet zelf wil solderen, zijn er ook genoeg kant-en-klare kwaliteitsoplossingen. Maar voor even werken die plastic dingen ook wel. De pedalen staan redelijk vast op een board, de kabels worden bijna niet belast. Geluidskwaliteit is wellicht minder, maar qua betrouwbaarheid kunnen ze best. Dus wat Lauke zei, daar ga ik niet in mee. Hij stelt dat je juist wegens betrouwbaarheid die plastic kabeltjes moet mijden, daar ben ik het niet mee eens.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  10. #910
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    We hebben het dan ook over qualiteitskabels en naar mijn mening zijn die solder-less kabels dat absoluut niet.
    Ik heb nog nooit problemen met mijn George L's gehad en verwacht er ook geen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top