Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 89 van 865 EersteEerste ... 3979878889909199139189589 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 881 t/m 890 van 8641
  1. #881
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2005
    Locatie
    A, A
    Berichten
    1.733

    Standaard

    De gain op mijn versterker staat meestal tussen 10 en 11 uur. Mocht het echt wat steviger moeten dan 12, maar dat gebeurt met m'n band in principe niet. Mijn tubescreamer heb ik de gain vrijwel dicht staan, en de level vrij ver open (driekwart). Tone ergens een stukje over de helft.

    Verder heb ik op mijn versterker wat extra mid ingedraaid, en een klein beetje hoog eruit. De rest staat eigenlijk op 12 uur. Hopelijk is het zo duidelijk voor je! Hoe heb jij je Koch ingesteld?

    Overigens speel ik inderdaad vooral op mijn Strat, maar ik speel ook veel op een telecaster deluxe, en ik heb een oude ibanez Rickenbacker kopie waar ik regelmatig op speel nog.
    Laatst gewijzigd door Herman; 4 september 2011 om 01:16
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

  2. #882
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2008
    Locatie
    ijsselmuiden
    Berichten
    229

    Standaard

    m'n plank is al weer gedownsized...laatst de chorus eraf gehaald en sinds kort de Line6 relay G30 er bij op..ik heb (denk ik) nu er op staan wat ik veel blijf gebruiken...[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
    hier!!! heb je mijn handtekening.......

  3. #883

    Standaard m9 + pp2

    Kan de adaptor van de m9 zo in de AC ingang van de voodoo? of heb je daar een verloopje voor gebruikt??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    Skiets is ook aan de pedaltrain.



    Onder het board zitten de adapter van de M9, een PP2 en Line 6 Relay G30.

    Line 6 M9
    Fulltone Gt500
    Expression pedal voor de M9
    HWA Boozzfust
    Korg Pitchblack
    en Morley ABY

  4. #884
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman Bekijk bericht
    De gain op mijn versterker staat meestal tussen 10 en 11 uur. Mocht het echt wat steviger moeten dan 12, maar dat gebeurt met m'n band in principe niet. Mijn tubescreamer heb ik de gain vrijwel dicht staan, en de level vrij ver open (driekwart). Tone ergens een stukje over de helft.

    Verder heb ik op mijn versterker wat extra mid ingedraaid, en een klein beetje hoog eruit. De rest staat eigenlijk op 12 uur. Hopelijk is het zo duidelijk voor je! Hoe heb jij je Koch ingesteld?

    Overigens speel ik inderdaad vooral op mijn Strat, maar ik speel ook veel op een telecaster deluxe, en ik heb een oude ibanez Rickenbacker kopie waar ik regelmatig op speel nog.
    Gain op 10:30 uur,
    Pres. 12:00
    Bass 10:30
    Mid 14:00
    Treb 11:00
    Reverb heel klein beetje open dat je hem net hoort
    Delay in de loop
    Telecaster volume+tone beide op 8
    Daarmee speel ik blues en rock. Moet het ietsje meer dan draai ik de gain naar 12:00 uur, nooit meer.
    Voor clean gebruik ik het cleane kanaal Bass en Mid op 12:00 uur, Treble op 11:00 uur

    That's all!

  5. #885
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DTAH Bekijk bericht
    Kan de adaptor van de m9 zo in de AC ingang van de voodoo? of heb je daar een verloopje voor gebruikt??
    Nope, ik heb gewoon twee stekkers vanaf mijn board lopen.
    Inmiddels heb ik e.e.a. alweer aangepast. Zal zo wel een nieuwe foto plaatsen

  6. #886
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    van:

    naar:

    De RC-99 terug op mijn board. BoozzFust eraf en Box of Rock erbij.
    Morley splitter gebruik ik alleen bij opnemen, dus die is er ook vanaf.
    Laatst gewijzigd door schizo910; 6 september 2011 om 15:29

  7. #887
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    Zoetermeâh
    Berichten
    2.380

    Standaard

    Box of Rock stond er al toch?
    Ik zie dat je een dwars balkje hebt gemaakt? Dat had ik ook gedaan bij de pedaltrain, anders past ie niet echt lekker.
    Laatst gewijzigd door rocker_71; 6 september 2011 om 21:23
    Rock on amigos!

  8. #888
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rocker_71 Bekijk bericht
    Box of Rock stond er al toch?
    Ik zie dat je een dwars balkje hebt gemaakt? Dat had ik ook gedaan bij de pedaltrain, anders past ie niet echt lekker.
    Klopt die stond er al, maar Jutter poste een oudere foto van mijn board.
    Ik heb een plaatje aluminium met aan beide zijde klitteband onder de box of rock zitten om hem goed te laten passen.

  9. #889

    Standaard

    De 4 kanaals JVM al een tijdje terug verkocht, en nu heb ik dan dat handzame 1x12 buizenbakje. Lekker makkelijk. Maar ja, elk voordeel heeft z'n nadeel... want nu is een gierende solo ineens niet meer vanzelf sprekend. En die dubbele master was toch ook wel handig. En die schakelbare fx loop ook...Kortom, ik moest aan de pedalen.

    Nu heb ik hier dan een pedal boardje voor gemaakt. Ik zie hier heel veel pedaltrains, maar die dingen zijn knap duur! Dus heb ik maar een boardje geknutseld van MDF, zwarte verf van de Action en klittenband van Mien's crea corner.

    Ik twijfel alleen nog een beetje aan die voeding. Misschien tref ik daar nog een voorziening voor, maar verder ben ik knap tevreden:


  10. #890
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juli 2009
    Locatie
    Ede (gld)
    Berichten
    1.532

    Wink

    Is klittenband wel legaal

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top