Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 847 van 864 EersteEerste ... 347747797837845846847848849857 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.461 t/m 8.470 van 8635
  1. #8461
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Ik sluit niet uit dat ik in de war ben met een ander pedaaltje

    en te lui om het na te gaan, dat is dan weer jammer
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #8462
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    @Kim: Tone Press, altijd goed! Echte compressie, limiter, lead boost...kan er alles mee!


    İk zit zelf ook weer te hobby'en met drives. Zelfs weer een OCD teruggekocht om te kijken hoe dat ook alweer was. Maar voor lichte drive is en blijft momenteel de favoriet (tot mijn eigen verbazing) de Carl Martin low gain Plexitone. Zo belachelijk hard als de Plexitone beukt, zo subtiel is de low gain versie in te stellen. Behoudt ook veel dynamiek in volume. Net een fractie laag af waardoor hij perfect in de mix valt.

    Goede tweede de DOD Looking Glass. Ook tot mijn eigen verbazing, ik had van beide niet veel verwacht op voorhand. De Looking Glass is werkelijk perfect in te stellen qua eq. En kan van clean tot medium gain, erg knap gedaan.
    Ja, ik heb deze compressor al eens eerder gehad, maar ik kon toen beter overweg met die Ehx Soul Preacher die ik al had. Dat was ook een fijne compressor, maar die gaf erg veel ruis. Ik weet dat de Tone Press goed is, dus heb hem toch maar weer gekocht. Ik moet er gewoon mee leren werken.

    Overdrives is weer een wereldje op zich. Aan de ene kant denk ik weleens dat ik wat zou kunnen uitproberen (ik ben wel benieuwd naar de Reezafratzitz en de Mudhoney bijvoorbeeld), aan de andere kant ben ik erg tevreden over de verzameling die op mijn bordje staat. De BD-2 is een fijne lo-fi drive, de OCD mijn default overdrive en de Brunetti als dikke gecomprimeerde en vloeiende distortion. Het complete palet van voor mij bruikbare tonen. Goed is goed, denk ik dan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  3. #8463
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 mei 2004
    Locatie
    zwijndrecht
    Berichten
    2.009

    Standaard

    Wel fijn te weten dat ik na circa 6 jaar afwezig ben geweest het gewoon nog steeds gaat over pedaaltje zus en pedaaltje zo.
    Heerlijk!

  4. #8464
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Ik had nog wat pedalen over en heb nog wat tweedehands dingen op de kop getikt. Daarmee heb ik een tweede bordje gemaakt.

    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  5. #8465
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.287

    Standaard

    Staat toch al vrij snel weer vol zo'n tweede bordje. Het inspireert misschien tot andere sounds, die pedalen die je niet vaak gebruikte.

  6. #8466
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Vreselijk, die schuine Spark mini!

  7. #8467
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AoDf Bekijk bericht
    Staat toch al vrij snel weer vol zo'n tweede bordje. Het inspireert misschien tot andere sounds, die pedalen die je niet vaak gebruikte.
    Ik moet je juist bekennen dat, met uitzondering van de vibrato misschien, deze combinatie van pedalen juist het geen is dat ik het meest gebruik! Niet deze specifieke pedalen, maar wel de type effecten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Vreselijk, die schuine Spark mini!
    Hehehe, ja, dat kan wel kriebels opleveren als je daar gevoelig voor bent! Het was deze enige manier waarop het pastte
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  8. #8468
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Ik had nog wat pedalen over en heb nog wat tweedehands dingen op de kop getikt. Daarmee heb ik een tweede bordje gemaakt.



    Wil ik überhaupt weten wat hiermee is gebeurd?

  9. #8469
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Klinkt allemaal gewoon super, dat zie je zo.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  10. #8470
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht


    Wil ik überhaupt weten wat hiermee is gebeurd?
    Ik snap niet helemaal wat je bedoeld, geloof ik. Of doel je op die inbraak in mijn auto??
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top