Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 843 van 864 EersteEerste ... 343743793833841842843844845853 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.421 t/m 8.430 van 8635
  1. #8421
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Thanks man! Tsja, wat niet eigenlijk . Wel te gek, die HX!! Ben er erg blij mee.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  2. #8422
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Ik heb een nieuw bordje! Klaar voor alle toffe projecten die ik ga doen!! In- en output buffers in de interface rechtsboven, en de stroom is gezekerd via een speciaal kastje onder het bord. Ook te gebruiken als DI bord wegen de HX Stomp! Érg blij mee. Bord zelf is een Temple Duo 24.

    Trouwens niet zelf in elkaar gezet! Is gedaan door Nicky v/d Ven. Gitaar tech bij onder andere Voltage en The Analogues. Interface is door Sidney Katz.

    Nice!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  3. #8423
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Enlighten me: welke generatie hebben we het over met de HX? Helix? Ik heb Line6 niet zo goed gevolgd de laatste tijd.

  4. #8424
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2004
    Locatie
    Dendermonde Belgie
    Berichten
    254

    Standaard

    Hier mijn twee bordjes!:-)



  5. #8425
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Useless Bekijk bericht
    Hier mijn twee bordjes!:-)


    Nice! Wat is het doel? Bordjes voor verschillende doeleinden? Verschillende bands/stijlen? Of kunnen ze geschakeld worden? Of gewoon omdat het kan? 😉
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  6. #8426
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2004
    Locatie
    Dendermonde Belgie
    Berichten
    254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    Nice! Wat is het doel? Bordjes voor verschillende doeleinden? Verschillende bands/stijlen? Of kunnen ze geschakeld worden? Of gewoon omdat het kan? ��
    Ja, die met de AMP 1 is meer de Fly Rig, inpluggen in een cabinet en klaar. De andere is meer om te gebruiken met andere versterkers.
    En ook een beetje omdat het kan. :-)

  7. #8427
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Enlighten me: welke generatie hebben we het over met de HX? Helix? Ik heb Line6 niet zo goed gevolgd de laatste tijd.
    HX stomp is een Helix in een klein jasje!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  8. #8428

    Standaard



    Misschien dat het niet in dit topic thuishoort, omdat het nog maar een virtueel pedalboard is. Maar ik verplaats het dan wel.

    Dag allemaal

    Mijn pedalboard wordt aangepast en uitgebreid.

    Idee is om met een Harley Benton FLX8 PRO switcher te werken. Die heeft 8 loops (1. mxr dyna comp, 2. boss BD-2, 3. Little Big Muff, 4. mxr blue box, 5. red witch tremolo, 6. EHX reverb, 7. Deluxe Memory Man, 8. ntb). Ervoor komt de Dunlop DVP4 volumepedaal.

    De out van de switcher gaat naar input 1 Boss RC 500, en de output van de line 6 hx stomp gaat naar input 2 van Boss RC 500. Zo kan ik twee verschillende signalen naar mijn looper sturen, zonder ze te vermengen.

    -iemand ervaringen met die switcher?
    -volume voor ingang switcher, een goed idee?
    -iemand ervaring met die volumepedaal dunlop DVP4? Ik zou ze vooral nemen omwille van compactheid. (een voor volume, een als expressiepedaal bij de HX stomp).
    -andere bemerkingen? :-) Altijd welkom

    Dank jullie!

  9. #8429
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    Heb ervaring met die switcher. Niks mis mee, doet wattie moet doen.

  10. #8430
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Ik heb 4 pedaaltjes van TC Electronic gekocht en op m’n boardje geplaatst. Heel eerlijk gezegd gekocht ondat ze er zo mooi uitzien en dit m’n pronk-bordje is….. maar ik vind ze erg lekker klinken! (Wel geluisterd naar YT reviews natuurlijk.) Eigenlijk maar 2 bezwaren: de Vibraclone snoept wat hoog weg (als ‘ie aan staat - het effect klinkt wat donker) maar is wel heel tof als orgel-sound op hogere snelheden en als alternatief voor een chorus op lagere snelhedeen. En de tekst van de knoppen staat erachter verborgen en is slecht leesbaar zonder helemaal voorover te buigen. Dat laatste opgelost met plak-labeltjes uit m’n label maker 😉

    Vooral de El Cambo overdive is een heel fijn klinkende drive! De Gauss Tape Echo is een hele fijne simpele alround delay waar je ook lekkere psychedelische klanken uit kunt halen bij hogere repeat standen (sustain noemt TC Electronic dat). De tremolo is ook heel tof! Precies wat ik van een Tremolo verwacht! (Ik gebruik dat effect steeds vaker tegenwoordig.)

    En het geheel poremt geweldig zo! (Al zeg ik t zelf &#128518




    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top