Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 842 van 864 EersteEerste ... 342742792832840841842843844852 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.411 t/m 8.420 van 8635
  1. #8411
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    De duurste is natuurlijk de beste.

  2. #8412
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.056

    Standaard

    Is ook zo, auteursrecht enzo. Maar voor muzikanten geldt dat niet.

  3. #8413
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    En "hand built in the USA" hoor je er ook wel vanaf.

  4. #8414

    Standaard

    Ik ben recent ook over naar een voeding met geïsoleerde outputs, dat scheelt toch echt een hoop ruis tegenover m'n ouwe trouwe onespot met daisy chain ja. Nou kan ik er live nog niet eens zo van wakker liggen, maar in de studio...

  5. #8415
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 augustus 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    478

    Standaard

    Ik hoorde al (minder) ruis verschil met een harley benton (die kleine iso met 5 outputs) en een carl martin v2. Dusja, een goede voeding is belangrijk. Of je het er voor over hebt is een tweede. Verschil maakt het wel degelijk.

  6. #8416
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    "een goede voeding zoals" was de stelling. Volledig eens. De sentimenten erna zijn niet erg relevant. Persoonlijke ervaring nu met de HB ISO10: perfect stil. En wij hebben in onze oefenruimte nogal veel bijgeluiden op het stroomnet doordat er zware machines op dezelfde kast staan.
    En zoals ik al zei, de Benton vervangt op mijn grote board een Voodoolab die uitgangen tekort kwam. Eén daisy chain En er zaten meteen storende bijgeluiden in, vooral bij gebruik van de tuner.

  7. #8417
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 augustus 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    "een goede voeding zoals" was de stelling. Volledig eens. De sentimenten erna zijn niet erg relevant. Persoonlijke ervaring nu met de HB ISO10: perfect stil. En wij hebben in onze oefenruimte nogal veel bijgeluiden op het stroomnet doordat er zware machines op dezelfde kast staan.
    En zoals ik al zei, de Benton vervangt op mijn grote board een Voodoolab die uitgangen tekort kwam. Eén daisy chain En er zaten meteen storende bijgeluiden in, vooral bij gebruik van de tuner.

    Tja, iemand begon over Harley Benton. Daar reageerde ik op. Maar iets anders dan een harley Benton is niet relevant ? ;-p

  8. #8418
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Nee joh, schoenen moeten je passen. Andersom juist. "Beter dan" wordt geïntroduceerd en daarna nog wat relativerende dooddoeners over prijs en land van herkomst.
    Punt is dat een goede voeding je een bak bijgeluiden scheelt. En de Harley Bentons zijn wel concurrerend geprijsd maar niet belachelijk laag geprijsd.
    Op Thomann staat bij één van de modellen, ik dacht de 10, nog een review van iemand die 'm heeft opengeschroefd. Die was best tevreden met hoe dat er technisch gezien uit zag. Niemand zei iets over dat USA' beter' zou zijn dan MIC maar afijn, een pagina reacties verder...

  9. #8419
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Ik heb een nieuw bordje! Klaar voor alle toffe projecten die ik ga doen!! In- en output buffers in de interface rechtsboven, en de stroom is gezekerd via een speciaal kastje onder het bord. Ook te gebruiken als DI bord wegen de HX Stomp! Érg blij mee. Bord zelf is een Temple Duo 24.

    Trouwens niet zelf in elkaar gezet! Is gedaan door Nicky v/d Ven. Gitaar tech bij onder andere Voltage en The Analogues. Interface is door Sidney Katz.

    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  10. #8420
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Ik heb een nieuw bordje! Klaar voor alle toffe projecten die ik ga doen!! In- en output buffers in de interface rechtsboven, en de stroom is gezekerd via een speciaal kastje onder het bord. Ook te gebruiken als DI bord wegen de HX Stomp! Érg blij mee. Bord zelf is een Temple Duo 24.

    Trouwens niet zelf in elkaar gezet! Is gedaan door Nicky v/d Ven. Gitaar tech bij onder andere Voltage en The Analogues. Interface is door Sidney Katz.

    strak zeg! lekker veelzijdig, ben benieuwd wat je er allemaal mee kan!
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top