Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 840 van 864 EersteEerste ... 340740790830838839840841842850 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.391 t/m 8.400 van 8638
  1. #8391
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2013
    Locatie
    wild-westland
    Berichten
    716

    Standaard

    Mijn plank is eigenlijk al hetzelfde sinds ik lid ben hier Ok, de Hartman fuzz is eraf want die klinkt niet lekker meer sinds z'n reparatie, die wil ik nog wel eens vervangen of laten repareren door iemand die dit soort effecten beter begrijpt. Het enige nieuwe is een goedkope (Joyo) tremolo en een Ibanez JD9 die ik echt lekker vind en ik heb er een 2e Chorus bij om wat af te wisselen. Ik wissel veel en heb veel effecten er geregeld op en af maar het blijven dezelfde pedaaltjes, bij mij zit alles nog steeds met elastiek vast op de plank en dat maakt wisselen een werkje van niets.
    Laatst gewijzigd door kwispelhond; 31 augustus 2021 om 15:51

  2. #8392
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.074

    Standaard

    Mijn board is nu een mix van pedalen vóór de amps en een Rocktron Replifex in de loop. Een Midi Mate als footcontroller. De phaser in de Replifex vind ik niks, sowieso heel dunnetjes en heb ik ook liever voor alle dirt. Dus heb ik daar een losse phaser voor aangehouden. Twijfel nog of ik de Whammy V aanhoud, staat nu bijna vooraan, maar ik kan misschien ook wel af met een expressie-pedaal op de Rocktron.

  3. #8393
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard




    Eindelijk een flint! Die miste ik nog als enige op mijn johnmayer inspired board😇


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  4. #8394
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Hoe bevalt die Cali76? Ik was misschien geïnteresseerd in de bas versie...
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  5. #8395
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht



    Eindelijk een flint! Die miste ik nog als enige op mijn johnmayer inspired board��


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik dacht dat John Mayer de ene keer op dit en de andere keer op dat speelde?

  6. #8396
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht



    Eindelijk een flint! Die miste ik nog als enige op mijn johnmayer inspired board��


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    PT Jr. lekker volgeprakt haha!!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  7. #8397
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.337

    Standaard

    Die Cali76 compressor: me likey


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  8. #8398
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    PT Jr. lekker volgeprakt haha!!
    ja he? wil niet groter dan dit ivm schoudertas van mono waar dit in moet passen omdat ik op de fiets naar repetitie ga.

    misschien neem ik wel een keer nog zon metalen plaat om op de pedaltrain te bevestigen en dan alle pedalen met van die 3m kliktape dinges vast te maken, is wel netter dan dat klitte band van nu.

    en ja heeren, die cali76 is echt hemels, vooral omdat er dus 2 stuks in 1 pedaal zitten bij deze versie!
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  9. #8399
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Revisie nummer zoveel, maar wel een grotere: board gerenoveerd met andere voeding, Harley Benton (jawel...) ISO10 ipv een Voodoolab PP2+, die met 8 uitgangen tekort kwam. Ik had er een daisy chain aan gehangen op 1 uitgang en kreeg daar toch alweer ruis van en kleine storinkjes. Onhandig en ongewenst. Nu weer muisstil!
    Naam: board 2021.jpg
Bekeken: 219
Grootte: 100,5 KB

    Grootste aanwinst is de Okko Twinsonic. Eigenlijk onbegrijpelijk dat dat ding niet populairder is! Hogere interne werkspanning waardoor je duidelijk meer dynamiek overhoudt, klank is perfect in te stellen en de drive is héél natuurlijk. Daar bovenop is de boost zowel pre- als post gain (Push & More)! Dus zowel een gain boost als een volume boost en dan ook nog volledig instelbaar hoeveel en ook nog apart te gebruiken zonder de drive. Ik denk uniek in de huidige markt. Absolute aanrader.

    Daarnaast gebruik ik tegenwoordig steeds vaker slapback en om te voorkomen dat ik steeds moet bukken om de knoppen op de Deluxe Memory Man te verstellen heb ik nu een FLashback die ik nog had liggen daarvoor speciaal gereserveerd.

    De voeding zit verstopt onder de Deluxe Memory Man, met multiplex er omheen zodat de tweede rij goed verhoogd ligt, perfect vlak met de voeding. De verhoging die ik ervoor had was minder hoog en dan stootte ik toch af en toe tegen een pedaal op de eerste rij.
    Naam: voeding.jpg
Bekeken: 222
Grootte: 75,8 KB
    Kilootje zwaarder door de grotere hoeveelheid multiplex maar wel veel betere layout zo. Corona kilootje, maar dan anders
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  10. #8400
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Revisie nummer zoveel, maar wel een grotere: board gerenoveerd met andere voeding, Harley Benton (jawel...) ISO10 ipv een Voodoolab PP2+, die met 8 uitgangen tekort kwam. Ik had er een daisy chain aan gehangne op 1 uitgang en kreeg daar toch alweer ruis van en kleine storinkjes. Onhandig en ongewenst. Nu weer muisstil!


    Nice! Ik zou het er wel op kunnen……. 😉
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top