Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 828 van 864 EersteEerste ... 328728778818826827828829830838 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.271 t/m 8.280 van 8638
  1. #8271
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Alle pedalen binnen behalve de tuner. Past er namelijk niet meer bij. Een Korg Pitchblack Pro racktuner besteld. Had nog een zeer ondiepe 2HE rackcase op zolder liggen. Past mooi bovenop de head.
    Ik heb hem ook. Prachtig kitsch!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  2. #8272
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 augustus 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    478

    Standaard


    Voor mij een nieuwe (2e handse) MiniVent II sinds vorige week. Spotte 'm op marktplaats en in een opwelling meteen gereageerd, want mooie prijs. Zeer blij mee, zeker op 2 amps is het echt fantastisch. Even de beroemde Gilmour nootjes van Shine spelen.. en wegdromen. Het versnellen en vertragen vind ik nog wel het vetst denk ik. Enige minpunt.. ik probeerde van die lastige power pedals af te komen, maar helaas reverse polarity en 12 volt.. oh well.. :-D

  3. #8273
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Ik heb ook een Minivent II. Fantastisch ding.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #8274
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.358

    Standaard



    Surfybear is een nieuwe aanwinst, moet ik nog aan de tand voelen.
    Voor wat de rest betreft; zelden dat ik alles aansluit, meestal prik ik er alleen een reverbje voor, andere combi is delay of reverb met wah & drive.
    Looper heb ik nog nooit uitgezocht.
    Ondergeschoven bordje dus.
    Holy Grail tot nu toe vaak los geweest van het bord, zal er nu wel opblijven omdat ik waarschijnlijk 99 van de 100 keer alleen de Surfybear gebruik.
    Voor wat de Dual Drive betreft; ik vind het een lekkere distortion, verbaas mezelf erover hoe negatief er vaak gereageerd werd op die Vox drives.
    Ambities ?
    Weinig, een goede vieze 70's French garage fuzz zou ik nog wel willen, maar ik heb nog niet onderzocht wat dat moet worden.
    Oh ja, de boel voeden doe ik met een Visual Sound One spot adapter.
    Memoryman & Surfy bear hebben een eigen adapter (Holy Grail stand alone ook).
    Amps ?
    Vox AC4 & Fender Vibrochamp.
    Laatst gewijzigd door Tupelo; 31 maart 2021 om 21:25

  5. #8275
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.488

    Standaard

    Mini loopertje & mini drumcomp is op mijn thuisboard het meest nuttige wat er staat. En tuner.
    En ja, beetje reverb en dirt erin draaien voor good measurement op zijn tijd. De dirt is vooral fijn om dan met halve volume knop op je gitaar te werken, speelt allemaal wat gevoeliger dan alles voluit de hele tijd.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  6. #8276

    Standaard

    Vooruit, ik heb ook wat gewisseld op de plank. AliExpress chorus erbij, voor 2 tientjes wil ik het wel proberen en anders bouw ik wel iets anders in de behuizing. Nog niet getest, straks een doen.

    Zilver met blauwe streep is een SHO clone, gouden pedaal is een Black Arts Pharaoh clone (heel gaaf ding!). Gaat de laatste tijd vaak via een Sunn model T preamp pedaal (foto 2) de effects return van mijn Orange in, werkt erg goed.

  7. #8277
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Ah de Kmise chorus! Ik vind ‘m erg goed!
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  8. #8278
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard


    Tis bijna koningsdag he, tijd voor wat oranjes op mn board!
    Check mn insta voor meer: @johnmayerplayer


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  9. #8279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    Ah de Kmise chorus! Ik vind ‘m erg goed!
    De impulsaankoop was door jou getriggered ;-)
    De rate mocht van mij nog een tikje sneller, maar langzaam en met de depth laag krijg ik er wel een puike Smiths sound uit door mijn AC30. Geld ruim waard!

  10. #8280

    Standaard

    Ik ben een maand geleden helemaal omgeswitcht van muziekspelen... Geen metal meer op gitaar. Enkel nog een beetje metal op bas bij een bevriend groepje.
    Ik speel nu op een clean amp en heb een heel bord bedacht dat ik bij elkaar aan het verzamelen ben.
    Eerst de foto van mijn bord op de moment en daaronder hoe het moet worden.
    Gele cijfers is voor de amp en rood is in de FX-loop. De buffer komt onder het bord te hangen.




    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top