Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 827 van 865 EersteEerste ... 327727777817825826827828829837 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.261 t/m 8.270 van 8641
  1. #8261
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    De compact heeft in mijn herinnering de LTD, de DD en de DDSuperSport in zich toch?
    Ik wilde de DD sound uit de Compact hebben ivm footprint maar dat lukte niet lekker. Het gaat om minimale verschillen maar toch net niet voor mij.
    Welke setting gebruik jij?
    En heb je de compact wel eens naast de fullsize gehad?

  2. #8262
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ik kwam eigenlijk elke keer weer uit op de SS stand, eigenlijk alles best wel rondom standje twaalf uur en zette daar dan een Maxon 0D808 voor. Dit op een JCM 800 2203 die op een dikke rand oversturen stond. Zo had ik een semi-clean signaal (compleet clean heb ik niks mee) en een dikke oversturing. Werkte wel. Die LG stand vind ik vooral goed te gebruiken als extra beetje rand geven aan een al net niet clean signaal. Maakt het net even dikker, beetje JTM45-achtig.

    En nee, ik heb de grote versie nog niet naast de fullsize gehad. Ook niet echt de behoefte aan gehad, omdat de DD Compact zo divers is en direct voor me werkte. Maar ik geloof je meteen als die misschien nog wel beter klinkt.
    Laatst gewijzigd door Brum; 19 maart 2021 om 13:20

  3. #8263
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Klein, optisch updateje. Gewoon omdat ik het leuk vind..





    Matzwarte spuitbus, knopje en pointertje die ik nog had liggen.
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  4. #8264
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 augustus 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    478

    Standaard

    Lekker bezig Buurman!

  5. #8265
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    Nieuwe pedaal op mijn mini board, Boss analoge delay. Delay indraaien is nog een beetje wennen. Deze plank is aangesloten op een Vox Pathfinder 15R.



    En van alles wat ik over had een 2e board gemaakt, staat op de kamer van mijn zoontje. De superfuzz (Boss FZ-2 clone) is nieuw en een te gek pedaaltje, lekkere fuzz. Ik had eerst een Swollen Pickle en dat vond ik niks, deze is wel tof, heel ander karakter. De truc is het schuifje tussen fuzz 1 en 2 te zetten. Plank is aangesloten op een 5 watt Mooer buizentop en een Engl 10 inch cabinet.



    Niet op de foto een Crybaby Wah, dat is te gek in combinatie met distortion en delay.

    Voor de Trio+ gebruikers nog een tip, ik heb een kabel gevonden bij Bax die van een mono jack aansluiting een dubbel mono RCA aansluiting maakt. De bas en drum sounds heb ik nu aangesloten op een standaard stereo installatie zonder mixer er tussen. En 2 speakers werken ipv 1.

    https://www.bax-shop.nl/jack-rca-ver...m-ts-jack-male
    Laatst gewijzigd door raabje; 23 maart 2021 om 12:45

  6. #8266
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.074

    Standaard

    Ik gebruikte alweer een tijdje een GT-8 in pedal mode, alles in 1 was wel prettig, maar ik vind het toch echt teveel gedoe qua programmeren, en sommige effecten niet heel geweldig.
    Toch maar weer een "paar" pedalen gekocht.
    Ik had nog een Gristle King en een Red Witch Empress liggen, en vandaag zijn binnen gekomen:
    Boss DD-20, Ibanez FL9, Red Witch Deluxe Moon phaser/trem, Pedal Power 2+.
    Onderweg: Boss RC-30, Boss TU-3, Digitech Whammy V en een MXR MC-404 CAE wah.
    Ben wel weer ff zoet en zal t.z.t een foto plaatsen. Past straks allemaal maar weer net in het koffertje..
    Laatst gewijzigd door MarkS; 24 maart 2021 om 12:53

  7. #8267
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Ik gebruikte alweer een tijdje een GT-8 in pedal mode, alles in 1 was wel prettig, maar ik vind het toch echt teveel gedoe qua programmeren, en sommige effecten niet heel geweldig.
    Toch maar weer een "paar" pedalen gekocht.
    Ik had nog een Gristle King en een Red Witch Empress liggen, en vandaag zijn binnen gekomen:
    Boss DD-20, Ibanez FL9, Red Witch Deluxe Moon phaser/trem, Pedal Power 2+.
    Onderweg: Boss RC-30, Boss TU-3, Digitech Whammy V en een MXR MC-404 CAE wah.
    Ben wel weer ff zoet en zal t.z.t een foto plaatsen. Past straks allemaal maar weer net in het koffertje..

    Lekker pedalen hamsteren, hele berg in 1 keer. Die flanger en phaser zijn redelijk obscuur denk ik?

    Ik had laatst een Whammy geleend en ik kon er niks mee, leuk om te pielen maar er ook pakkende muziek mee maken lukte mij niet. Alleen de octaaf lager stand om te bassen was voor mij bruikbaar. De tracking is niet heel snel merkte ik.
    Laatst gewijzigd door raabje; 24 maart 2021 om 13:37

  8. #8268
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door raabje Bekijk bericht
    Lekker pedalen hamsteren, hele berg in 1 keer. Die flanger en phaser zijn redelijk obscuur denk ik?

    Ik had laatst een Whammy geleend en ik kon er niks mee, leuk om te pielen maar er ook pakkende muziek mee maken lukte mij niet. Alleen de octaaf lager stand om te bassen was voor mij bruikbaar. De tracking is niet heel snel merkte ik.
    Phaser is idd niet je standaard phaser... Ibanez FL9 is vrij gangbaar hoor, qua flanger wat subtieler dan een Boss BF-2 of MXR, minder "straaljager"-achtig. Instant '80s New Wave vooral.
    De Whammy V schijnt itt de IV een stuk beter te tracken.

  9. #8269
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.074

    Standaard

    Alle pedalen binnen behalve de tuner. Past er namelijk niet meer bij. Een Korg Pitchblack Pro racktuner besteld. Had nog een zeer ondiepe 2HE rackcase op zolder liggen. Past mooi bovenop de head.

  10. #8270
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    Krijg zo ook weer een nieuw klein pedaaltje binnen, zal wel even fototje posten.
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top