Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 811 van 864 EersteEerste ... 311711761801809810811812813821861 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.101 t/m 8.110 van 8635
  1. #8101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YannickH Bekijk bericht
    Mijn 'Malmsteen Bordje'
    supernetjes uitgevoerd deze setup.

    als je het met zoveel aandacht bouwt heb je volgens mij ook minder kans op storingen bij gebruik.
    die discipline heb ik met pedaaltjes helaas niet. dus bij mij is het spareparts meenemen geblazen

    p.s. heb je zulke snelle roadie's dat je rekje een ferraristicker heeft
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  2. #8102
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Nah ik moet echt nog zelf stemmen en zo. Dat dit voor mij werd gedaan "das war ein mal" (ik geloof dat jij van Duits houdt). Opbouwen van het PA en licht hoef ik mij dan weer niet druk om te maken

  3. #8103

    Standaard

    @showband De Ferraristicker hoort bij het geheel
    Plus ben van kinds af al Ferrari fan. Mijn vader had vroeger een Testarossa uit 88 gekocht omdat ik altijd bleef janken over Ferrari ookal was hij diehard Porscheman
    Hier is de achterkant van mijn strat.
    Links Malmsteen zijn strat, rechts de mijne.
    Laatst gewijzigd door YannickH; 28 november 2020 om 14:00
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  4. #8104
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juli 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    798

    Standaard

    Newbie vraagje: Ik wil een pedalboardje maken met onderstaande pedalen.



    Ik dacht aan het volgende:
    Pedaltrain nano+ https://www.thomann.de/be/pedaltrain_nano.htm
    Truetone VS 1 Spot Combo Pack (voeding + cables) https://www.thomann.de/be/truetone_v...combo_pack.htm

    Dan heb ik enkel nog patch cables nodig.
    Welke raden jullie aan voor een smal boardje?

    Overigens, is de volgorde van de pedalen oké zo?

    Thanks!

  5. #8105

    Standaard

    Volgorde is goed. Lekker die friedman!
    Normaal gaan ze wel passen op die nano. Voor de zekerheid best eens nameten.
    En die voeding moet ook perfect werken want er zit geen enkele pedaal bij die abnormaal veel stroom of spanning of weet ik veel wat trekt...

    Patchkabels vind ik persoonlijk altijd planetwaves goed
    Als je echt heel korte wilt hebben: Rockboard (van warwick)
    Laatst gewijzigd door YannickH; 29 november 2020 om 02:28

  6. #8106
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.334

    Standaard

    Volgorde is goed!

    Qua voeding: kijk ook eens naar de T-rex fuel tank junior.

    Qua patchkabels: maakt niet zoveel uit.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  7. #8107
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Als je de meest platte pluggen wilt: EBS. Goeie kwaliteit ook. En als je wilt weten of alles past en welk pedalboard het meest geschikt voor je is, in het geval van Pedaltrain: https://pedalboardplanner.com/

    edit: Volgens mij past op de Nano+ geen wah. Ik heb de Metro 20 en daar past ie ook niet op, althans, steekt uit. Nou weet ik niet zeker of je een mini versie hebt?
    Laatst gewijzigd door Brum; 29 november 2020 om 10:26

  8. #8108
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juli 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Als je de meest platte pluggen wilt: EBS. Goeie kwaliteit ook. En als je wilt weten of alles past en welk pedalboard het meest geschikt voor je is, in het geval van Pedaltrain: https://pedalboardplanner.com/

    edit: Volgens mij past op de Nano+ geen wah. Ik heb de Metro 20 en daar past ie ook niet op, althans, steekt uit. Nou weet ik niet zeker of je een mini versie hebt?
    Bedankt voor de replies.
    Ik heb een mini wah en die zou wel op de Nano+ moeten passen.

  9. #8109
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2003
    Locatie
    ergens in Friesland
    Berichten
    1.640

    Standaard

    Mooie bordjes komen er voorbij!

    Na 25 jaar met losse pedaaltjes of multi fx heb ik eindelijk de moed verzameld om ook wat in elkaar te zetten. Het is goedkoop en ziet er niet uit, maar het werkt

    Gitaar (D'Angelico Premier EXL1 with Benedetto B6) / Bas (Yamaha BBG5 fretless) - BJFE Model H - BJFE LGW - Mr Black Deluxe Deluxe Plus - ZVex LoFi Loop junky - Technophobia GA10 Micro Teacher TWIN - Harry Kolbe Single Twelve.

    Ik heb nog een wah. Die houd ik los, dan blijft het bord mooi compact en wah gebruik ik niet zo vaak. Bovendien gaat de wah die ik nu heb er uit voor een andere.

    De GA10 is een stereo versie van de Ibanez/Maxon GA10 micro teacher. Eigenlijk zijn het 2 GA10's in 1 behuizing, gemaakt door Technophobia (TAAS / Bernardduur). De ene kant gebruik ik als boost voor de andere kant, die ik als eindversterker gebruik naar een 1x12" cab. Die cab gebruik ik voor zowel bas als gitaar.

    Plank is gemaakt van reststukken multiplex en een spuitbus verf die ik al jaren in het hok heb staan. Verder niet veel aandacht besteed aan het uiterlijk omdat dat altijd nog kan. Kabeltjes is ook een allegaartje. Heb ergens nog zo'n Harley Benton knutsel pakketje liggen om kabeltjes te maken (solderless). Maar dit is ook voor later zorg.
    Klittenband is van de action en een beetje wiebelig, maar het zit vast genoeg (hoeft niet heel erg road worthy, want ik ben toch niet onderweg met het spul).
    Voeding van alles gaat door middel van een Rockboard Power LT XL. Dus ik ben onafhankelijk van een stopcontact.

    Voor thuis gaat dit hard zat. Ik kan de versterker niet voluit zetten, daar is de ruimte te klein voor.






  10. #8110

    Standaard

    die rechte plug die je rechtstreeks tussen je pedalen steekt(rechts onder) slopen je pedaalinputs man. Echt NIET gebruiken!
    vervang die gewoon door een patchkabel.
    Voor de rest een prima bordje hoor!
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top