Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 802 van 864 EersteEerste ... 302702752792800801802803804812852 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.011 t/m 8.020 van 8638
  1. #8011
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Die dingen zijn toch in hoogte verstelbaar?

  2. #8012
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ja, die Harley Benton bordjes wel dacht ik. Misschien heb ik hartstikke ongelijk, maar zo'n schroef die schuin naar voren staat komt me wel wat fragiel over. Bij die Rockboard bordjes rust het geheel over de hele rand, aan alle zijden. Dat komt op mij wel wat steviger over. Zelfde bij dat Voodoo Lab bordje van the sure thing en die is ook mooi in hoogte. Als daar een Pedal Power onder past, dan past een Fuel Tank zeker. Alleen de prijs van zo'n Voodoo Lab bordje is wel een dingetje voor mij... Het moet wel leuk blijven voor erbij zeg maar. Een mooi bordje is het wel.

  3. #8013
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    De prijs maakt het mooi.

  4. #8014
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Prijs/kwaliteit vind ik belangrijker dan alleen de prijs. Ik ga ook echt niet beweren dat die Harley Benton bordjes qua kwaliteit slecht zijn, ik weet het simpelweg niet. Maar het oogt fragiel en mijn ervaring is wel dat net even een klasse erboven, wat ook zeker niet de hoofdprijs hoeft te kosten, vaak toch net even betrouwbaarder is. Van zo'n Voodoo Lab bordje durf ik wel bijna op voorhand te zeggen dat het kwaliteit is, maar daar betaal je dan ook voor. Als het m'n main bordje zou zijn, zou ik het wel blind doen. Alleen dat is in mijn geval niet zo.

  5. #8015
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Ik heb de Spaceship 40 tweedehands gekocht voor een Grab and Go boardje. Ik vind het heel veel waar voor je geld. Het scheelt echt niet heel veel met een Pedaltrain.
    Als Grab and Go boardje kan ik hem iederen aanraden

  6. #8016
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Prijs/kwaliteit vind ik belangrijker dan alleen de prijs. Ik ga ook echt niet beweren dat die Harley Benton bordjes qua kwaliteit slecht zijn, ik weet het simpelweg niet. Maar het oogt fragiel en mijn ervaring is wel dat net even een klasse erboven, wat ook zeker niet de hoofdprijs hoeft te kosten, vaak toch net even betrouwbaarder is. Van zo'n Voodoo Lab bordje durf ik wel bijna op voorhand te zeggen dat het kwaliteit is, maar daar betaal je dan ook voor. Als het m'n main bordje zou zijn, zou ik het wel blind doen. Alleen dat is in mijn geval niet zo.
    Dat is gewoon klets, je beoordeelt iets zonder het zelfs ooit gebruikt te hebben. Je gaat er vanuit dat iets waar je meer voor betaalt "een klasse daarboven" is.

    Maar goed, de HB boards zijn verstelbaar met een stalen M10 schroef en moer, wel Chinees staal waarschijnlijk. Ik gebruik 'm nu een paar jaar zonder enig probleem, samen met een voeding van zo'n 25 EUR van Aliex.

  7. #8017
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Even rustig lezen, Erik. Dan zie je dat ik niks beoordeel. En gelukkig mag ik zelf m'n afwegingen maken.

  8. #8018
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Even rustig lezen, Erik. Dan zie je dat ik niks beoordeel. En gelukkig mag ik zelf m'n afwegingen maken.
    Nee klopt, sorry.

    Maar het oogt fragiel en mijn ervaring is wel dat net even een klasse erboven, wat ook zeker niet de hoofdprijs hoeft te kosten, vaak toch net even betrouwbaarder is.

  9. #8019
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.337

    Standaard

    Ik ben persoonlijk een behoorlijke fan van het merk Pedaltrain. Maar bij kleinere dan de Pedaltrain Junior, wordt het gekloot en gezaag wil je er een grotere Voodoo Lab voeding onder hangen. Vandaar dat ik uiteindelijk uitkwam bij Voodoo Lab zelf: de Dingbat reeks. Net nog even naar de site van Thomann geweest maar duur is het wel. Maar: ik zou het morgen weer kopen. De Dingbat reeks is kwalitatief een stuk beter dan Pedaltrain. Is dat nodig? Nee. Is het mooier, steviger, meer afgewerkt? Ja.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  10. #8020
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    super stevige boards (stalen pedalboards ipv aluminium
    Voor een compact Grab 'n Go bordje maakt het weinig uit, maar het gewichtsverschil wordt bij grotere boards toch wel flink. Vergelijk maar eens een stalen Innox met een alu PedalTrain.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top