Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 783 van 865 EersteEerste ... 283683733773781782783784785793833 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.821 t/m 7.830 van 8641
  1. #7821

    Standaard

    Hoe bevalt het plankje zelf? Zien er wel kek uit moet ik zeggen en een stuk lichter en compacter dan mijn Showmaster 48 case.

  2. #7822
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard


    Rc10r om de quarantaine door te komen 😁

    Bevalt tot nu toe erg goed


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  3. #7823
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Hier de Spaceship 30 met tas voor een grab'n'go bordje. Echt helemaal niets mis mee!

  4. #7824
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Leuke spele dingen.
    Is gelijk ook het gevaar dat je vooral aan knoppen zit te draaien, gaat af van de tijd die je zou moeten besteden aan oefenen,
    en oefenen gaat weer af van de tijd die je zou moeten besteden aan schrijven,
    en schrijven gaat weer af van de tijd dat je moet afwassen en vuilniszakken moet buitenzetten..
    dan kan je toch beter aan knoppen draaien!
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  5. #7825
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    Die Harley Benton Spaceship is een prima board. Redelijk lichtgewicht, en mooi dat de klittenband er al op zit. Bij Palmer en Pedal Train moet je volgens mij ook het board zelf bekleden met tape.

    Ik heb ooit een plank gehad van Gator, en dat was een lomp zwaar ding. De HB is beter.

    Ik heb er een HB Power Plant onder hangen met 3 elastieken, dat zit strak vast. De Power Plant past net niet tussen het frame aan de onderkant, dan moet je schroefjes uit het zijkant van het omhulsel schroeven. Ik heb dat niet gedaan, de Power Plant hangt er nu scheef onder. Voordeel is dat de elastieken dan wat strakker zitten.

    Hoe sterk de tas is, dat weet ik nog niet, jam avondjes in de oefenruimte zijn voorlopig geschrapt.

    En de Boss OD-1, leuke tip, maar ik pas. De Mooer Blues Mood, Boss OD-3 en de One Control Persian Green Screamer (op de modern stand) hebben ongeveer dezelfde klank, kleine nuance verschillen. Dat is genoeg OD pedaal. Die OD-1 heeft een oude en nieuwe versie lees ik, en de oude zal wel weer beter zijn. Ik heb ook nog een SD-1 maar die zet ik er niet op, die vind ik te blikkerig of te hol klinken.
    Laatst gewijzigd door raabje; 2 april 2020 om 16:51

  6. #7826
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door raabje Bekijk bericht
    En de Boss OD-1, leuke tip, maar ik pas. De Mooer Blues Mood, Boss OD-3 en de One Control Persian Green Screamer (op de modern stand) hebben ongeveer dezelfde klank, kleine nuance verschillen. Dat is genoeg OD pedaal. Die OD-1 heeft een oude en nieuwe versie lees ik, en de oude zal wel weer beter zijn. Ik heb ook nog een SD-1 maar die zet ik er niet op, die vind ik te blikkerig of te hol klinken.
    Vind ik toch altijd een grappig fenomeen. Heb hier ook heul veul (Boss, e.a.) drives op m'n bord gehad en de enige die bleef is de SD-1. Nou heb ik de gain nooit ver open staan, gebruik(te) ze altijd meer als boost voor een tube amp, maar toch hee. Ach ja, smaak...
    Laatst gewijzigd door Midwolda; 2 april 2020 om 17:46
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  7. #7827
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    tsja, die SD-1, ik heb mijn amp redelijk clean staan, en de OD-3 en ook de Blues Driver clone geven dan de beste vervorming vind ik. De SD-1 hapt veel laag weg uit het geluid. Dat is nu juist het nut van een tube screamer, minder laag en meer mid om door de mix heen te komen, dat snap ik.

    Ik heb nog wel meer van die pedalen die ik niet weg doe maar niet veel gebruik, af en toe sluit ik ze aan. En dan weer ik weer waarom ik ze niet vaak gebruik :-) Wie weet bedenk ik me over de SD-1.

  8. #7828
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht

    Rc10r om de quarantaine door te komen 😁

    Bevalt tot nu toe erg goed


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Tja dat moet wel als je een Corona hebt!
    Mooi spul allemaal.
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  9. #7829
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht
    Tweede probleem is dat ik mijn pedalboard altijd 6km met de fiets meeneem naar bandrepetitie en dat dat momenteel al best zwaar is met ook nog een gitaar mee (soms zelfs 2 gitaren). Zon 'nette' rig lijkt me nog een stapje zwaarder en dat moet vrijwel altijd in een flightcase ipv schoudertas.
    dit een optie?
    https://www.tdpri.com/threads/show-u...9#post-9693678

  10. #7830
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Elders
    Berichten
    11.283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door raabje Bekijk bericht
    Die Harley Benton Spaceship is een prima board. Redelijk lichtgewicht, en mooi dat de klittenband er al op zit. Bij Palmer en Pedal Train moet je volgens mij ook het board zelf bekleden met tape.
    Klopt in ieder geval voor Pedaltrain. Klittenband wordt daar overigens bij geleverd. Je hebt daardoor wat meer vrijheid het toe te passen hoe je wilt. In de praktijk heb ik het er hetzelfde op zitten als Harley Benton het doet op z'n spaceship.

    M'n grote pedalboard is een Pedaltrain, met name omdat ik de draaipootjes van de spaceship niet zo geweldig vond (van plaatjes, niet uit persoonlijke ervaring). Bovendien kon ik een leuke deal op een Pedaltrain met koffer scoren.

    M'n coronabordje is een HB Spaceship, een kleintje zonder verhoging. Dan maakt de constructie verder niet zoveel meer uit - is volgens mij vrijwel gelijk aan een pedaltrain. En dan ga ik ook gewoon voor de goedkoopste.

    Tassen en koffers gebruik ik eigenlijk nooit, maar de tas die bij de HB zat lijkt me ook prima te volstaan.
    Turn it up • Bring the noise

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top