Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 753 van 864 EersteEerste ... 253653703743751752753754755763803853 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.521 t/m 7.530 van 8635
  1. #7521

    Standaard

    Serieus? Hier nergens last van. Ik gebruik hem wel alleen voor een halfje of max een hele omlaag. Het blijft toch bas.

  2. #7522

    Standaard

    was echt vreselijk. gelijk op gitaar geprobeerd en dat was ook afgrijselijk. als je snel speelde kwam het geluid trager en het klonk net of ik was door een bende line6 spiders van 10 jaar geleden aan het spelen...
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  3. #7523
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Misschien exemplarisch? Ik heb hem ook en hij doet wat hij moet doen...
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  4. #7524

    Standaard

    ik denk dat ze zeer amp gevoelig zijn.
    vorig jaar op een dual rectifier bespeeld en niks probleem, diezelfde pedaal op een peavey 6505 een hel...
    nu deze weer op mijn warwick en marshall een ramp. dus ik denk dat het echt gokken is.
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  5. #7525

    Standaard

    Ook op mijn 6505 geen problemen. Misschien een voeding dingetje?

  6. #7526

    Standaard

    1x voodoolab pedal power 2plus en de andere keer was een trex fuel tank. en 2x andere locatie.
    jammer dat ik hem niet meer heb, anders nam ik het op
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  7. #7527
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2003
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    301
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Een nieuwe en een oude erbij en ook een eraf. Eraf is mijn Boss Dual Overdrive. Jarenlang mijn vaste distortion (de lead stand is te gek!). De Plasma drive is ervoor in de plaats gekomen. Enorm lekkere vuiligheid! Met de tubescreamer ervoor komt die echt tot leven. Voor distortion gebruik ik nu de HX Stomp Compulsive Drive (gemodelleerd naar een OCD). Klinkt echt heel goed.

    Ook weer erbij is de Hartman Flanger. Ik had hem verkocht, maar al snel spijt. Zowel de HX Stomp als de H9 halen het bij lange na niet. Gelukkig had ik mazzel: precies mijn oude Hartman stond weer op Reverb, dus ik heb hem terug. 2 tientjes verlies.

    Inmiddels ben ik ook gefaseerd (want prijzig) aan het overstappen op Evidence Audio patch kabels. Enorm fijn systeem.





    Echt blij dat ik mijn Hartman Flanger weer terug heb. Die gaat nooit meer weg!

  8. #7528
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2013
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    423

    Standaard

    Jammer dat je Plasma Pedal onder in de bak zit, zo zie je de mooie lichtshow niet
    Is wel op te lossen natuurlijk; je stuurt mij die KoT en dan heb je daar mooi ruimte voor de Plasma

    Ik zal zo ook weer eens een update van mijn bord posten want daar is veeeel veranderd.

  9. #7529
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2003
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    301
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander-H Bekijk bericht
    Jammer dat je Plasma Pedal onder in de bak zit, zo zie je de mooie lichtshow niet
    Is wel op te lossen natuurlijk; je stuurt mij die KoT en dan heb je daar mooi ruimte voor de Plasma

    Ik zal zo ook weer eens een update van mijn bord posten want daar is veeeel veranderd.
    Haha, goed idee. Bijna.
    Die King of Tone gaat nooit meer van mijn plank. Die gebruik ik zo ontzettend vaak en hij klinkt ook altijd goed.
    Dan maar geen bliksem

  10. #7530
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Ik vind die gigrig switcher er anders ook best fancy uitzien met die lichtjes!

    Wat is dat roze pedaal tussen plasma pedal en hartman flanger in?
    Laatst gewijzigd door D3nnis; 3 mei 2019 om 11:44

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top