Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 744 van 864 EersteEerste ... 244644694734742743744745746754794844 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.431 t/m 7.440 van 8638
  1. #7431
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Nog niet klaar. Op z'n vroegst over 6 weken, maar naar alle waarschijnlijkheid duurt het nog een maand langer.
    Pics van je board in aanbouw mag ook hoor


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  2. #7432
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Pics van je board in aanbouw mag ook hoor
    Snap ik, maar ik heb letterlijk nog niks om te laten zien. Ik wil het een en ander verkopen op Marktplaats en het is de bedoeling om van dat geld zo'n standaard bordje met een standaard voedinkje te kopen. En dan pas kan ik iets laten zien. Ik heb op dit moment een klein koffertje met een paar effecten. Het werkt, maar het ziet er niet uit. Daarom wordt het ook tijd om zo'n plankie te kopen.
    Ik heb wel een prachtige koffer (was ooit de flightcase van een synthesizer), maar dat ding zit vol met een beschermende schuimlaag. En dat moet er natuurlijk uit. Maar ik heb werkelijk geen idee hoe ik dat zou moeten doen. En ook.... wáár. Dat schuim vindt je over een jaar nóg overal terug. Ik heb geen werkplaats of zo. Het is me gewoon teveel werk voor iets dat om te beginnen al niet perfect is, want het ding is erg groot en het blijft een koffer (soort korte gitaarkoffer in flightcase vorm), dus je hebt ook te maken met een irritante opstaande rand en de voeding moet er dan ook nog in en........
    Ach..., zo'n kant en klaar bordje is dan toch wel lekker. Ik hoop alleen dat goedkoop dit keer voor eens geen duurkoop is, want ik heb een kant en klare Harley Benton plankie op het oog. Iemand ervaring met die dingen?
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  3. #7433
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Vulv, ik weet niet hoe groot je pedalboard moet worden, maar kijk anders 's naar de T-Rex bordjes bij Thomann. Die zijn zwaar in de aanbieding momenteel. Ik zie bijv. een Tonetrunk-minor staan voor €44,-

  4. #7434
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Vulv, ik weet niet hoe groot je pedalboard moet worden, maar kijk anders 's naar de T-Rex bordjes bij Thomann. Die zijn zwaar in de aanbieding momenteel. Ik zie bijv. een Tonetrunk-minor staan voor €44,-
    haha...volgens mij heb ik meer dan €200,- (€249,- of zo?) betaald voor een tonetrunk 56 met flightcase
    Mooie deals dus nu!

  5. #7435
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Er komen 10 pedalen op te staan, de meeste hebben gewoon het standaard formaatje. Wellicht 1 of 2 minipedaaltjes, maar ook twee die juist weer wat groter zijn. Verder wil ik ruimte overhouden voor twee of drie extra pedalen, omdat ik er nog een loop bij wil bouwen die ik aan moet kunnen sluiten met een tweede bord die naast me komt te staan om te tweaken. Dat is mijn space plankie, speciaal voor een spacerockbandje dat nu in de steigers staat.

    Maar goed, de Tonetrunk Minor is iets te klein voor wat ik nodig heb. Maar ik blijf kijken.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  6. #7436
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ik weet niet hoe duur de Harley Benton is, maar bijv. Tonetrunk 45 staat te koop voor €59,- Ik heb zelf de Tonetrunk 70 en die staat met softcase te koop voor €79,- Die 70 is zeker groot genoeg, maar ik denk de 45 eigenlijk ook wel al.

  7. #7437
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    45 is krap voor 10 pedalen denk ik, beetje afhankelijk van hoe en wat.
    Een standaard boss pedaaltje met twee haakse george L pluggen is ca 10cm breed.
    Op mijn 56 staat op 1 rij twee boss pedaaltjes, een moog minifooger chorus, een wah en een buffer/splitter (connectors aan de zijkant), en daar zou ik met wat moeite nog een minipedaal tussen gefrot krijgen denk ik.

  8. #7438
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Is ie zoveel kleiner dan de 70 ja? Ik geloof je hoor, daar niet van. Ik ben overigens alleen al om het formaat pluggen van de George L af. Stugge kabel wat niet goed bleef zitten was ook een reden, maar ik bleek achteraf de verkeerde kabel te hebben. Lava is wel veel kleiner en heb nu ook een zooi pancakes erbij op m'n bordje. Moet eigenlijk 's een updateje posten, m'n bordje is compleet veranderd. Musicomlab om de boel te schakelen inclusief m'n versterker en een junction box aan de zijkant voor het makkelijk inpluggen en zo, mooi bordje geworden.

    Oh en Dennis, voor jouw info, de Phase 95 bevalt heel erg goed en staat alleen nog maar op de phase 90 en script stand.
    Laatst gewijzigd door Brum; 10 maart 2019 om 21:06

  9. #7439
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Tonetrunk70 = 70x32
    Tonetrunk 45 = 45x32
    Tonetrunk 56 = 56x32
    Dus ja, de 45 is redelijk kleiner dan de 70
    Maar je hebt gelijk, het kan best wat economischer dan met George L.
    Vroegah ooit met George L begonnen. Later mijn rack ook bekabeld met dat spul. Later toch zin gehad om alles te solderen (met hicon pluggen). Toen een hoop zooi george L over, dus die maar weer op een pedalboard gebruikt. Houd je van de straat.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Oh en Dennis, voor jouw info, de Phase 95 bevalt heel erg goed en staat alleen nog maar op de phase 90 en script stand.
    Ah, kijk, da's mooi

  10. #7440
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard Post foto's van je (zelfgemaakte) pedalboard v2.0

    Zo! Mxr fuzz erop! Love it. Hele dikke vette fuzz. Stackt goed met de RC en de ODR-1.
    De volgende stap is de Chorus vervangen. Wordt waarschijnlijk een CE-2.

    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top