Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 741 van 864 EersteEerste ... 241641691731739740741742743751791841 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.401 t/m 7.410 van 8638
  1. #7401
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard




    Klein updatetje, nieuwe voeding.
    Aangenaam verrast hoe makkelijk deze te plaatsen was: 3 kleine gaatjes boren en jobs done.
    Ben inmiddes veel ebs kabeltjes verder, als je nou elke keer als je snaren haalt een kabeltje koopt dan doet die 8-9 euro voor zon ding niet zoveel pijn dan wanneer je alles in 1x koopt.

    Had overigens de pedaltrain string saving tuner gekocht die net uit is, maar vond dat zo’n onding dat ik meteen weer mn aliexprestuner erop gezet heb en hem teruggestuurd heb


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  2. #7402
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    @rohz; hoe is die MXR Sugar Drive eigenlijk? Wat vind jij ervan?
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  3. #7403
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    @rohz; hoe is die MXR Sugar Drive eigenlijk? Wat vind jij ervan?
    ik vind het een fantastisch pedaal, het heeft net wat meer low end dan een normale klon en ietsje minder sizzle (dit laatste verschil is weinig though). Buffer staat altijd aan, pedaaltje neemt weinig ruimte in. Kan hem ook als clean boost gebruiken evt(maar niet nodig ivm de sho op de box of rock)
    De combi ts808 en sugardrive is ook echt chill en goed bruikbaar bij veel liedjes.
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  4. #7404
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht
    ik vind het een fantastisch pedaal, het heeft net wat meer low end dan een normale klon en ietsje minder sizzle (dit laatste verschil is weinig though). Buffer staat altijd aan, pedaaltje neemt weinig ruimte in. Kan hem ook als clean boost gebruiken evt(maar niet nodig ivm de sho op de box of rock)
    De combi ts808 en sugardrive is ook echt chill en goed bruikbaar bij veel liedjes.
    Koel! Ik overweeg hem, omdat ik op zoek ben naar een pedaaltje dat ik kan gebruiken als solo boost, waarbij ik dus niet alleen het volume een boost kan geven, maar ook de drive kan opvoeren en het geluid een beetje kan kleuren. En het moet een klein footprintje hebben. Denk je dat ie daarvoor geschikt is?
    Ik zit nog te twijfelen tussen deze en de MXR M293 Boost Mini Pedal. Heb je die toevallig ergens geprobeerd?
    Of iemand anders hier?
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  5. #7405
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 augustus 2007
    Locatie
    At the Crossroads..
    Berichten
    469

    Standaard

    Een paar wijzigingen. Micro vibe en Vox wah eraf, Deja Vibe en RMC10 Wah erop.
    Wah->Vibe->Octavio->Fuzz->Duellist->Voodoo (Julian Sas)->Royal Blue Overdrive->Delay->Tuner


    Laatst gewijzigd door fuchs; 30 januari 2019 om 18:13

  6. #7406
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fuchs Bekijk bericht
    Een paar wijzigingen. Micro vibe en Vox wah eraf, Deja Vibe en RMC10 Wah erop.
    Wah->Vibe->Octavio->Fuzz->Duellist->Voodoo (Julian Sas)->Royal Blue Overdrive->Delay->Tuner


    Dat ziet er tidy uit zeg. Ook bevat je collectie hele mooi pedalen. Ik ken alleen de Julian Sas niet. Is dat een TS-achtige of helemaal niet?
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  7. #7407
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 augustus 2007
    Locatie
    At the Crossroads..
    Berichten
    469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Dat ziet er tidy uit zeg. Ook bevat je collectie hele mooi pedalen. Ik ken alleen de Julian Sas niet. Is dat een TS-achtige of helemaal niet?
    Is een dubbele ts808, met op het linker kanaal wat meer drive mogelijkheden en een bass boost.

  8. #7408
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht
    ik vind het een fantastisch pedaal, het heeft net wat meer low end dan een normale klon en ietsje minder sizzle (dit laatste verschil is weinig though). Buffer staat altijd aan, pedaaltje neemt weinig ruimte in. Kan hem ook als clean boost gebruiken evt(maar niet nodig ivm de sho op de box of rock)
    De combi ts808 en sugardrive is ook echt chill en goed bruikbaar bij veel liedjes.
    Kan je die Sugardrive ook gebruiken als een volledig cleane boost op een geheel cleane versterker met genoeg headroom? Dus wanneer je de gain helemaal terug hebt gedraaid je helemaal geen randje hebt, maar wel meer power en bite?
    Veel drive pedalen blijven een beetje een randje geven, ook al heb je de driveknop op 0 staan.
    Laatst gewijzigd door Brad; 31 januari 2019 om 11:10

  9. #7409
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    @vulva: denk dat de sugar drive een stuk veelzijdiger is, je kan hem als drive, boost, always on en vast wel nog wat gebruiken. oh yeah, and its a klon.

    @ brad: kijk hier anders eens. volgens mij kan het idd, want je drive knopje is naast een drive ook een mix en als ie op 0 staat dan is ie ook echt 0
    https://www.youtube.com/watch?v=CwdVYHsqU7o
    https://www.youtube.com/watch?v=ONUtcI61og4&t=182s
    Laatst gewijzigd door rozh; 31 januari 2019 om 13:06
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  10. #7410

    Standaard

    Laatste versie, 2 losse pedalen(CS-2 en Fuzz/drive achtig iets) naar de buizen amp (clean, crunch en drive) , in de FX loop daarvan staat de GT-10, met daarachter nog een boost/drive en een Tera Echo. Ik gebruik geen modeling amps van de GT, maar stack wel de overdrive/distortions, en gebruik de modulatie en delays van de GT die allemaal met het FX voetpedaal en de bpm controller te bedienen zijn. En dan nog een los volume pedaal om verwarring te voorkomen.
    I lust love it!

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top