Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 739 van 864 EersteEerste ... 239639689729737738739740741749789839 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.381 t/m 7.390 van 8635
  1. #7381
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 augustus 2007
    Locatie
    At the Crossroads..
    Berichten
    469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Daar zit geen enkel lullig pedaaltje tussen. Maar dat kleed, waar heb je die vandaan? Ik vind 'm prachtig!
    Haha, dat kleed.. Moeders wilde hem weggooien, dus die is op mijn zolder terechtgekomen..

  2. #7382
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.334

    Standaard

    Kleine update:



    De chorus, tuner en compressor kan ik ook met mn gitaar gebruiken.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  3. #7383
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ik denk dat die MXR Bass Octave Deluxe ook per ongeluk zomaar goed zou kunnen klinken op je gitaar. Gokje.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  4. #7384
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2011
    Locatie
    Amsterdam-Oost
    Berichten
    1.510

    Standaard

    Het leuke van een spring reverb in een combo is dat je die ook voor een enkele noot kunt activeren door de kast een schop te geven.

  5. #7385

    Standaard

    Twee pedalen er bij op het 3D geprinte pedal board. Ik heb op de Crayon eigenlijk altijd Treble en Bass helemaal open gedraaid, ik merk weer hoe ongelooflijk mid-rangy de Valveking Royal 8 is. Voor de MS-50 moet ik nog een fatsoenlijke montagemanier bedenken.




  6. #7386
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Elders
    Berichten
    11.283

    Standaard

    De Crayon zelf is ook wel een beetje midrangy, bass en treble heb ik ook altijd wel over het midden (= boost).

    Heb ook weer wat gereshuffled, laatste slachtoffer is de '78 badass distortion, die ik erg weinig gebruik de laatste tijd. Komt vast wel weer een keer terug. Flanger is meest recente aanwinst, tijdje naast het board gestaan als extra, maar vergat steeds de plug eruit te halen en dat kostte me wat teveel batterijen. Zo beter.

    Turn it up • Bring the noise

  7. #7387
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Wat zijn dat voor dingen die je o.a. over de voetschakelaar van de mini tubescreamer hebt zitten?

  8. #7388
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    De Crayon zelf is ook wel een beetje midrangy, bass en treble heb ik ook altijd wel over het midden (= boost).

    Heb ook weer wat gereshuffled, laatste slachtoffer is de '78 badass distortion, die ik erg weinig gebruik de laatste tijd. Komt vast wel weer een keer terug. Flanger is meest recente aanwinst, tijdje naast het board gestaan als extra, maar vergat steeds de plug eruit te halen en dat kostte me wat teveel batterijen. Zo beter.

    Dat is efficiënt real estate. Ik zie ook een aantal leuke pedalen. Je hebt een aardige verzameling od's. Die Talons ken ik niet. Wat doet die anders dan de Alberta en de TS Mini?
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  9. #7389
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Elders
    Berichten
    11.283

    Standaard

    De Talons gaat een flink stuk verder dan de andere pedalen: behoorlijk wat meer drive. Geen distortion nodig. Daarnaast 3 bands EQ met cut en boost en instelbare presence. Earthquaker Devices maakt 'm overigens niet meer.

    @brad: #7017
    Turn it up • Bring the noise

  10. #7390
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    De Talons gaat een flink stuk verder dan de andere pedalen: behoorlijk wat meer drive. Geen distortion nodig. Daarnaast 3 bands EQ met cut en boost en instelbare presence. Earthquaker Devices maakt 'm overigens niet meer.

    @brad: #7017
    Ik heb al een tijdje een Suhr Eclipse en die is inmiddels mijn main drivepedaal geworden. Behoorlijk amplike pedaal, zeker op 18 volt. Op jouw bordje zou hij misschien wel te veel plek innemen.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top