Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 737 van 865 EersteEerste ... 237637687727735736737738739747787837 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.361 t/m 7.370 van 8641
  1. #7361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Heb je die SHO kloon zelf gebouwd?
    Ja, was een eitje en kost nagenoeg niks Kan dit echt iedereen aanraden om eens te doen, je hoeft er geen techneut voor te zijn. En bovendien is een simpele booster een ontzettend bruikbaar ding! Wil nooit meer zonder.

    De 2 pedalen rechtsonder naast de kist zijn ook zelf gebouwd, die zwarte is een ROG Professor Tweed, die grijze is een Fuzz Face met een heleboel mods (bass cut, bias pot, voltage starve pot, Ge/Si switch per transistor, over-the-top onbruikbare bass boost). Ik moet dat bouwen weer eens oppakken, was toch wel leuk om te doen. Heb ergens nog een Red Llama clone met mods liggen die nog af moet.

  2. #7362
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Mooie boards heren!

    Ik heb zelf nog wat plek op mijn board.
    Geen idee wat ik erop moet zetten want ik mis niks, maar het voelt alsof je een voortand mist, zo'n gapend gat

    GAS is niet altijd fijn, maar geen GAS ook niet...

  3. #7363
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    Ja, was een eitje en kost nagenoeg niks Kan dit echt iedereen aanraden om eens te doen, je hoeft er geen techneut voor te zijn. En bovendien is een simpele booster een ontzettend bruikbaar ding! Wil nooit meer zonder.

    De 2 pedalen rechtsonder naast de kist zijn ook zelf gebouwd, die zwarte is een ROG Professor Tweed, die grijze is een Fuzz Face met een heleboel mods (bass cut, bias pot, voltage starve pot, Ge/Si switch per transistor, over-the-top onbruikbare bass boost). Ik moet dat bouwen weer eens oppakken, was toch wel leuk om te doen. Heb ergens nog een Red Llama clone met mods liggen die nog af moet.
    Je hebt best veel pedalen. Kwam je bij optredens niet in de knoei met tapdansen met zoveel pedalen of heb je ook een schakelsysteem. Ik wil een alternatieve rig maken met de pedaaltjes die ik heb. Ik zit er aan te denken een voordelig schakelsysteem aan te schaffen.

  4. #7364
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    Ja, was een eitje en kost nagenoeg niks Kan dit echt iedereen aanraden om eens te doen, je hoeft er geen techneut voor te zijn. En bovendien is een simpele booster een ontzettend bruikbaar ding! Wil nooit meer zonder.

    De 2 pedalen rechtsonder naast de kist zijn ook zelf gebouwd, die zwarte is een ROG Professor Tweed, die grijze is een Fuzz Face met een heleboel mods (bass cut, bias pot, voltage starve pot, Ge/Si switch per transistor, over-the-top onbruikbare bass boost). Ik moet dat bouwen weer eens oppakken, was toch wel leuk om te doen. Heb ergens nog een Red Llama clone met mods liggen die nog af moet.
    Nou, ik vroeg het uit puur eigenbelang.
    Ik weet niet of je een beetje handig bent in die dingen, maar ik heb zelf ook een SHO kloon en dat was jarenlang mijn favoriete pedaal. Maar van het ene op het andere moment zat er ruis in de bak. En dat is nou net een van de mooie kenmerken van de SHO, dat ie alles juist zo mooi opschoont en de ruis weghaalt (buffertje).
    Nu zag ik dat wij beide woonachtig zijn in de oudste stad van Nederland, dus ik dacht 'is 1 plus 1 hier misschien 2?'
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  5. #7365
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2013
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    423

    Standaard

    Na een jaartje ofzo constant wisselen ben ik hier ongeveer uitgekomen. Er liggen nog een stuk of 8 overdrive/distortion pedalen in reserve dus het kan best dat daar afentoe nog eens wat gewisseld wordt
    Er zaten nog twee extra pedalen op tot voor kort: Boss FRV-1 en Boss CE-3 maar de chorus is overbodig geworden door de CE-1 en reverb heb ik op alle versterkers zitten momenteel dus die zit op de reservebank.
    Wat extra ruimte is ook wel fijn.



    Innox pedalboard geloof ik... Valeton pedal switcher. 2x Harley Benton Powerplant Junior onder het bord.

    Loop 1: Boss OC-3 - EP Booster - polytune
    Loop 2: Fuzzface - TS-808 - MXR Super Badass Distortion - Catalinbread WIIO
    Loop 3: Boss CE-1
    Loop 4: Dunlop JH-1B Wah - Boss BF-2 - Boss DD3 (Long chip Japan) - Arion SAD-1 Analog Delay

    Ik hou ervan om mijn Wah na de drive te hebben dus vandaar dat hij daar nu hangt. En de Fuzz wil ook niets voor zich hebben dus hij moet er wel achter.
    Ik kan met deze indeling ook de stereo uitgangen van de Arion en/of de CE-1 gebruiken richting andere versterkers voor een mooi ruim geluid.

    Eens kijken hoe lang het zo blijft zitten....

  6. #7366
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Een CE-1, die zie je ook niet elke dag. En al helemaal niet naast een pedalboardje. Wel lekker.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  7. #7367
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    En een Arion analoge delay die zie je ook niet vaak.

  8. #7368
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.338

    Standaard



    Mijn hervormde basplankje


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  9. #7369
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Die MXR Bass Octave Deluxe gebruik ik voor gewoon gitaar. Vet pedaal! Ik heb alleen dat mid knopje nooit begrepen. Ik hoor het verschil niet.

  10. #7370
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2013
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    En een Arion analoge delay die zie je ook niet vaak.
    Waarschijnlijk omdat ze allemaal doormidden gebroken zijn

    Heeeeeerlijk geluid maar erg kwetsbaar met inputs en outputs op de pcb en de plastic constructie. Ik vind hem net wat lekkerder dan de Ibanez Analog Delay die als reserve in de kast ligt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top