Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 733 van 865 EersteEerste ... 233633683723731732733734735743783833 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.321 t/m 7.330 van 8641
  1. #7321
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Ik weet nog dat je ooit 1 pedaaltje meer dan genoeg vond.
    Maar ik snap je plankie en ik begrijp je keuzes. Behalve die tuner, wat een onhandig en lomp ding is dat! Ik heb de mazzel dat ik tot tweemaal toe een Boss tuner heb gekregen (een TU-2 en een TU-3), waar ik heel tevreden mee ben, maar als ik er zelf een moest aanschaffen ging ik voor de TC Electronic Polytune 2 Mini. Handig, goed leesbaar en.... mini!
    Zelfs de tuner is een bewuste keuze. Ik heb ooit met Mitch een tunertest gedaan, waarbij we een stuk of zes tuners hebben getest. Deze kwam als winnaar uit de bus. Hij heeft destijds mijn TU-2 vervangen. De test staat nog wel ergens in dit forum. Hij is net zo breed als een Boss met de kabels erin (al kun je daar wel mee smokkelen als de in- en outputs niet recht tegenover elkaar zitten, zoals op de onderste rij), en hij is goed afleesbaar. Laatste voordeel is dat de input aan de bovenkant zit, net als bij de Red Repeat, waardoor mijn plank niet nog breder wordt door de ingeplugde kabels.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  2. #7322
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ik vind van niet!







    Nee hoor, ik geloof je meteen. Ik weet niet precies waar jullie toen op getest hebben (lang geleden?), maar ik blijf het een lomp groot ding vinden, terwijl de display niet groter is dan dat van de Polytune mini, die bovendien ook in zonlicht goed leesbaar blijft. Niet dat je vaak in de brandende zon staat te spelen, maar toch. Ik ga er direct vanuit dat het een prima ding is, maar vooral in de laatste jaren heb ik toch wel wat tunertjes gezien die mij persoonlijk meer kunnen bekoren.
    Nogmaals, ik zal er geen nacht van wakker liggen (en jij ook niet), het is ook 'maar' een tuner, maar ik merk (en jullie merken) dat ik er maar moeilijk aan kan wennen.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  3. #7323
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.581

    Standaard

    We hebben getest op snelheid, afleesbaarheid uiteraard, en stabiliteit tijdens het stemmen. Ik zal het topic nog eens opzoeken. De heldere leds en het verlopen i.p.v. verspringen van de ledjes maakt het een prettige tuner in het gebruik. En ja, hij is groot. Jammer dan. Als het me om het formaat te doen was had ik ook niet deze Red Repeat. Dat is pas een onmogelijk groot ding!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  4. #7324
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.581
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  5. #7325
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tmms Bekijk bericht
    Uitermate netjes.
    Alles op vervormend en/of luider makend gebied, werkend of niet, hier in deze kiet. De twee linksboven zijn van een oude vriend, door gekte uit beeld verdwenen. Een big muff op een bierviltje. Misschien komt het nog eens goed.
    Die level knop linksboven schijnt een kwetsbaar punt te zijn bij die DOD overdrive plus.

    Best een lekker pedaal overigens.


  6. #7326
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Ik weet nog dat je ooit 1 pedaaltje meer dan genoeg vond.
    Maar ik snap je plankie en ik begrijp je keuzes. Behalve die tuner, wat een onhandig en lomp ding is dat! Ik heb de mazzel dat ik tot tweemaal toe een Boss tuner heb gekregen (een TU-2 en een TU-3), waar ik heel tevreden mee ben, maar als ik er zelf een moest aanschaffen ging ik voor de TC Electronic Polytune 2 Mini. Handig, goed leesbaar en.... mini!
    Kijk maar naar het smalle pedaaltje eronder, die EHX, met jacks on the side.... net zo breed.
    Ik heb na jaren tevredenheid mijn DT10 ingeruild voor de Poly van Korg. Snel, goed, maar in volle zon... niet zo goed helaas. Maar ja, hoog zomer treden we veel minder vaak op dus het gemak van poly krijgt de voorkeur.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  7. #7327
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    De Poly2 (mini) is op dat punt een stuk verbeterd weet ik uit ervaring

  8. #7328
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    We hebben getest op snelheid, afleesbaarheid uiteraard, en stabiliteit tijdens het stemmen. Ik zal het topic nog eens opzoeken. De heldere leds en het verlopen i.p.v. verspringen van de ledjes maakt het een prettige tuner in het gebruik. En ja, hij is groot. Jammer dan. Als het me om het formaat te doen was had ik ook niet deze Red Repeat. Dat is pas een onmogelijk groot ding!
    Ik durfde de Red Repeat al niet eens meer te noemen!
    En ach, wat is groot? Ik heb nog een tijdje een pedalenbakkie gehad die niet eens in mijn kofferbak paste en die ik niet in mijn eentje kon tillen (ik lieg niet) en daar lagen een paar van die ouwe EHX stoeptegels in die ik bij Vulvasonic vaak gebruikte, maar nooit bij de band waar ik het meest mee optrad.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Dat zijn 26 pagina's over het saaiste pedaaltype ooit! Ik heb ook nog een leven!



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Kijk maar naar het smalle pedaaltje eronder, die EHX, met jacks on the side.... net zo breed.
    Ik heb na jaren tevredenheid mijn DT10 ingeruild voor de Poly van Korg. Snel, goed, maar in volle zon... niet zo goed helaas. Maar ja, hoog zomer treden we veel minder vaak op dus het gemak van poly krijgt de voorkeur.
    Jajajajajajaja, Mitch...., I get it, ik snap 'm, het is goed.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  9. #7329
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.581

    Standaard

    Ach, wat ik al zei, formaat is voor mij niet zo’n issue. Ik heb mijn pedalen om wat ze doen, formaat is een bijzaak. Zie de Red Repeat. Pedalen zijn (bijna) nooit te groot, desnoods maken we een nieuw board. Een uitzondering vind ik de H&K Tube Factor. Die is in alle richtingen te groot.

    Zo denk ik ook bij versterkers. Ik heb ooit een Bandmaster Reverb met bijbehorende 2x12 kast gehad, nu heb ik een AC30. Als formaat een rol speelde had ik wel iets compacters gehad. Die Vox is verreweg de zwaarste die ik heb gehad, en het is een gedoe om dat ding elke keer mee te slepen, maar hij klinkt zó lekker!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  10. #7330
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht


    Dat zijn 26 pagina's over het saaiste pedaaltype ooit! Ik heb ook nog een leven!


    Er zijn twee posts van belang, de bevindingen van Mitch en die van mij. De rest is onbelangrijke ballast.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top